Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

tja jeg er 26 og har kun været sammen med 1!

Som er min mand. Vi har været sammen i 9 år så vi fandt sammen rimelig unge, men det skal da ikke være noget hemmelighed at jeg nogengange ærger mig over at jeg ikke var parat før. Men kan ikke lave om på det nu, og kunne ikke drømme om at være min mand utro bare for at prøve noget andet. Selvom jeg da godt kunne tænke mig at prøve andet end min mand.

Men jeg er godt tilfreds min mand gør det godt, og så ved jeg jo ikke hvad jeg evt går glip af

Det svar kunne jeg have skrevet. Vi har do "kun" været sammen i 6 år

Mine vennínder har spurgt, om jeg ikke føler mig kedelig eller skuffet over ikke at have "prøvet flere".. Men jeg vælger at vende det om og sætte pris på, at jeg mødte en dejlig mand så tidligt og kunne falde til ro og føle tryghed med ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

o1Mutte

Jeg behøver ikke være anonym for det er ikke noget jeg er flov over. Men jeg er 20 bliver 21 i år og har været sammen med 25 + -.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Jeg er 21 og har været sammen med 9, og jeg er faktisk flov over det, for jeg synes det er mange. men det er nok fordi jeg næsten altid har haft kæreste (har haft 4) de sidste 5 var jeg så sammen med lidt på skift da jeg var single. og har kun været alene i et halvt år.. helt alene har jeg jo så alligevel ikke været.

- det nu nok meget godt at jeg har fået kæreste på igen. og nu har jeg snart holdt ham i 2 år:-)

Anmeld

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

jeg er 27 og har været sammen 4 - alle var jeg i forhold med

Anmeld

11. maj 2011

Anonym

Er 28 og har været sammen med 12-13 stykker

Anmeld

12. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er hende der skrev om du havde knaldet med din farfar, og hende der skriver at du skal tælle til 10..

Ville ikke se det som et wanted samleje, og forstår ikke hvorfor du tæller det med, og da slet ikke skriver det inde i sådan en tråd her:/

Nå! Men det er jo heller ikke til og finde ud af, når du skriver det ene som synlig og det andet som anonym!

Jeg tæller det heller ikke med hvis du læste det rigtigt, så var der også et andet tal...........................................................................

Anmeld

12. maj 2011

Sommerfuglelarven

Jeg er 26 år, har haft sex med 14, aldrig nogen one night'er (men nogle af dem har kun været for sexens skyld), jeg har været i forhold de sidste 10 år med kun én måneds singleliv (2 forhold, det ene 3 år, og det nuværende 7 år), jeg var dog min ekskæreste utro en del gange med to fyre.

Anmeld

12. maj 2011

Anonym

Jeg er 22 og har været sammen med 15, men synes selv det er alt for mange og det har været i fuldskab jeg har lavet en masse fejl...

Anmeld

12. maj 2011

Anonym

Jeg er 21 og har været sammen med 4 - Og jeg satser på aldrig at nå en 5.

Anmeld

12. maj 2011

Anonym

Jeg bliver snart 17, og jeg har kun været sammen med en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.