Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 22 og har været sammen med 4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er 24 og har været sammen med 9 og hvis man spørg mine veninder, så er det 11.. hehe..(Men jeg tæller altså ikk "vatpikke" med )
Jeg er 24 og har været sammen med 9 og hvis man spørg mine veninder, så er det 11.. hehe..(Men jeg tæller altså ikk "vatpikke" med )
Godt skrevet :p
20år og været sammen med 8
Cilas skriver: Godt skrevet :p
TAK
Jeg er 31 - og min mand var min 5. - og hidtil sidste.
Jeg er 26 år og har været sammen med 6..
Anonym skriver: Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt! - Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-) Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!
- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)
Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
Jeg er 22 og har kun været sammen med min kommende mand. Vi har været kærester 9 år til sommer.... Og det er jeg så lykkelig over
Anonym skriver: Jeg er 27 og har været sammen med 12 hvor af den ene var en pige. Well 16 hvis man tager min farfar og hans "venner" med
Jeg er 27 og har været sammen med 12 hvor af den ene var en pige. Well 16 hvis man tager min farfar og hans "venner" med
får helt en knude i maven
Anonym skriver: TAK
Og man skal heller ikke tælle vatpikke med :p så kan jeg ca tage halvdelen af mine fra
132319 skriver: Mon ikke den pågældene desværre er blevet misbrugt? Sådan tolker jeg i hvert fald indlægget
Mon ikke den pågældene desværre er blevet misbrugt? Sådan tolker jeg i hvert fald indlægget
Tja?! I sådan et tilfælde ville jeg godt nok holde det for mig selv, og bare skrive et par stykker mere på:/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128