Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin
**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Jamen jeg er 20 snart og har været sammen med min kære mand i 6 år snart og han er den eneste jeg har været sammen med.  Vi har sammen 2 piger og har jo så været sammen siden jeg var 14 og har ikke været sexuelt aktiv før 14 år gammel.

Jeg er 35 år, og har været sammen med 1!! Manden i mit liv, som jeg mødt da jeg var 15. Sammen har vi 5 dejlige børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Moar'en

Jeg er 27 ( i overmorgen) og har været sammen med 4. 3 faste kærester og 1 go' kammerat. Den ene af kæresterne er nu min mand og vi har været samme i 10 år

Anmeld

9. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Tin skriver:

Jeg er 35 år, og har været sammen med 1!! Manden i mit liv, som jeg mødt da jeg var 15. Sammen har vi 5 dejlige børn

Ja det kan sagtens lade sig gøre Jeg er i hvert fald selv rigtig glad for det, og ikke at jeg er meget troende eller andet, men tanken om at min første og eneste , og at jeg kunne skænke min møgdom til min dejlige mand, ja det er jeg da ret glad for, lidt stolt måske, men ja det betyder noget for mig

Anmeld

9. maj 2011

TbCp

Eva. skriver:

Jeg har så tre timers reglen...det er bare om at knalde inden man opdager at manden er virkelig røvsyg og ikke noget særligt...havde jeg ikke gjort det, så havde jeg ikke fået så meget god sex...

Anmeld

9. maj 2011

Ploffer

Jeg er 27 og har været sammen med 1  Vi har været sammen i 11 år nu, har 3 børn og skal giftes til sommer 

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

er 26

har været sammen med 2

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

jeg er 21, haft fast kæreste i to år, startede som 15 årig og har været sammen med 30+ måske 32-33 stykker... 

ja det er mange!

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

Jeg er 18 og har været sammen med 2.  Ved ikke helt om man kan sige 3 for med den ene gjorde vi ALT undtagen at "smelte helt sammen" simpelthen for at gøre lysten større, (vi nåede bare ikke videre før vi begge fandt en fast kæreste.)  Men 2 hvor vi gik heeele vejen.

Anmeld

9. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

er 26 har været sammen med 2

fedt. samme her.

Anmeld

9. maj 2011

Tystys14

Ploffer skriver:

Jeg er 27 og har været sammen med 1  Vi har været sammen i 11 år nu, har 3 børn og skal giftes til sommer 

Det tager jeg hatten af for  og tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.