At vide kønnet på baby inden fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Sitrani

Hej

Jeg er gravid med vores første barn, og vi har valgt ikke at kende kønnet.. Egentlig mest fordi vi ville have det som overraskelse... Men det er svært - man er jo så nysgerrig  Næste gang kunne jeg godt finde på at få kønnet at vide - sådan til det praktiske - kan man genbruge tøj og ting osv. Eller skal man ud og investere i en ny farve - henholdsvis lyseblå/lyserød, hvis man har købt det... Det er i hvert fald det jeg tænker lige nu, det er ikke sikkert det lige bliver sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

2babygirls

Tina&Daniel skriver:

Hej piger (og drenge)  !
Da vi fik Laura vidste vi jo godt at det blev en pige, men hvor mange af jer vidste egentlig hvilket køn baby havde inden fødslen var ovre? 
Og vil i gøre det anderledes næste gang? 

Hejsa Tina

Vi vidste kønnet inden, og det var egentligt rigtig rart, selvom vi bildte familie og venner ind at vi ikke gjorde
Næste gang vil jeg ikke vide kønnet, for det må da bare være en kæmpe spænding at føde og så først der se hvad man får!!!

Vi har alligevel en masse neutralt tøj

Anmeld

7. maj 2011

Chillien

Når  engang tid er, vil jeg vente med at vide det... Ville være tæt på bristepunktet af nysgerrighed.. Men vil opleve den spænding der er ved at vente... Så må vi se om det ændrer sig med nummer to...

Anmeld

7. maj 2011

CeViss

Jeg ville ikke vide det, da jeg var gravid.

Synes det var sjovt at gå og gætte og at alle andre også gættede.

Og det var bare så fedt da jeg fik min søn op på maven

For næsten alle havde gættet på en pige. Så det var bare en kæmpe overraskelse

Anmeld

7. maj 2011

LinLin

Jeg fik ikke kønnet at vide til en scanning med den første, men var sikker på det blev en dreng

Anden gang var jeg til kønsscanning - var bare så nysgerrig + det var rart at vide hvor meget der kun genbruges

Hvis jeg nogensinde skal have een til vil jeg også vide det inden fødslen!

Anmeld

7. maj 2011

Topp

med min dreng for snart 12 år siden - oplyste de ikke køn.

med min pige vidste jeg det.

meeeeen vil da sige spændningen var den samme - for man er jo lidt "usikker" på om de har ret - så lige da hun kom ud sagde jeg "er det en pige - er det en pige" ??

Anmeld

7. maj 2011

Nessie

Vi fik kønnet at vide, da jeg har et stort planlægningsgen.

Jeg havde på fornemmelsen at det var en dreng, og det var det også
Min kæreste var overbevist om at det var en pige, så han sagde meget overrasket til skanningen "Det er en dreng...", men blev da heldigvis glad.

Anmeld

7. maj 2011

henh01

Hejsa

Første gange vidste vi ikke kønnet, anden gang vidste vi.. Hvis vi får flere børn vil vi ikke vide hvad det er Det var heeeelt specielt ikke at vide hvad der gemte sig derinde.

Anmeld

7. maj 2011

A&F

Jeg er gravid med vores første barn. Min mand vil helst ikke vide kønnet, da han gerne vil overraskes, og jeg indrømmer, at det har været meget svært at lade være med at tjekke kønnet da det kunne være rart at købe lyserødt eller blåt, men jeg har valgt heller ikke at vide det for at være solidarisk med ham, og så for spændingens skyld. Jeg føler mig meget tilknyttet til baby, selvom vi ikke ved hvad kønnet er. Det er sjovt at høre, hvad familie og venner gætter på. Og nu der der jo ikke så lang tid tilbage igen, så ved vi, hvad vores lille baby er

Anmeld

7. maj 2011

K&S

Tina&Daniel skriver:

Hej piger (og drenge)  !
Da vi fik Laura vidste vi jo godt at det blev en pige, men hvor mange af jer vidste egentlig hvilket køn baby havde inden fødslen var ovre? 
Og vil i gøre det anderledes næste gang? 

Vi vidste, at vi ventede en dreng  jeg har et MEGET stort planlægger gen og jeg kan slet ikke forestille mig IKKE at vide kønnet  vi vil helt sikkert også vælge at vide kønnet næste gang (hvis det ellers kan ses)...!

Manden var MEGET i tvivl, men da vi nærmede os MD-scanningen, kunne han sleeet ikke vente helt til fødslen med at finde ud af kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.