At vide kønnet på baby inden fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Tina&Laura

Lise skriver:

Ville slet ikke kunne gennemføre graviditeten uden at kende kønnet. Har begge gange fået kønnet af vide til MD scanning. Er mega kontrolfreak, og SKULLE bare vide det!

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

hilma

Jeg er jo så smadder nysgerrig og jeg havde bare en følelse af at spiren var en dreng og wupti en dreng kom til verden Det blev tjekket ret ofte, tror vi endte med at blive scannet 6-7 gange gennem graviditeten. blev scannet ved hver indlæggelse og tjek på at alt var a-okay ja jeg ville da være lige så nysgerrig næste gang, men hvis det ikke kan ses på en scanning ja, så er det bare at leve med spændingen

Anmeld

6. maj 2011

Worldwide

Vi ville egentlig ikke vide kønnet da jeg ventede L.. Men da min læge mente jeg var ved at miste tæt på MD scanning valgte vi at få det af vide.. Heldigvis blev spiloppen derinde
Næste gang vil jeg gerne ikke vide det Men det er næsten forud bestemt vi får en pige mere - Kæresten har 4 piger nu :O Det samme har hans søster, så en dreng er der nok laaaaaaaaaange udsigter til

Men synes egentlig det var meget rart at vide hvad retning man skulle gå i med hensyn til indkøb osv Selvom det vigtigste jo er bebse er sund og rask

Anmeld

6. maj 2011

merle2010

jeg fik det at vide til en af de sidste scanninger, og fortryder det bestemt ikke dejligt at kunne købe pigetøj og pigeting så det er klar til den lille kommer hjem... og ja man får et helt specielt bånd til den lille i maven, når man ved hvilket køn det er

Anmeld

6. maj 2011

Trollebaby

Tina&Daniel skriver:

Ja okay. Det bliver skisme da spændende så at se hvad der gemmer sig der inde ..

Ja, men bliver nu alligevel nok mere overrasket hvis det viser sig at være en dreng, men til MD-scanning sagde jordemoderen også bare: Jamen det kunne godt være rigtigt at det er en pige.." 
 Troede også det var en dreng før scanningen... Men nu må vi se, det er jo nok en pige som de siger

Vi har valgt at vide det begge gange fordi der simpelthen er så mange spændende ting at vente på i forvejen, og så er det jo nemmere at diskutere navne når man kender kønnet

Anmeld

6. maj 2011

Klumpe-dumpe

Ved min datter fik jeg det afvide i uge 13, hvilke jeg er glad for, da det var en meget kompliceret graviditet.

Men skulle jeg have en mere og graviditeten gik fint, så ville jeg ikke vide det.

Anmeld

6. maj 2011

132319

Tina&Daniel skriver:

Hej piger (og drenge)  !
Da vi fik Laura vidste vi jo godt at det blev en pige, men hvor mange af jer vidste egentlig hvilket køn baby havde inden fødslen var ovre? 
Og vil i gøre det anderledes næste gang? 

Jeg vidste det, begge gange.

Første gang fik jeg det at vide i uge 13 pga. en moderkagebiopsi.

Anden gang havde jeg svorget at jeg ikke ville vide det før jeg skulle føde men hendes far var nysgerrig og det var jeg egentlig også så det endte med at vi købte os til en kønsscanning som også var en slags tryghedsscanning for mig da jeg havde blødt i starten af graviditeten.

Jeg skal ikke have flere børn men hvis jeg skulle, kunne det være sjovt at prøve ikke at vide kønnet og jeg er faktisk ret ærgerlig over at jeg ikke kunne dy mig anden gang 

Anmeld

6. maj 2011

chael

Tina&Daniel skriver:

Hej piger (og drenge)  !
Da vi fik Laura vidste vi jo godt at det blev en pige, men hvor mange af jer vidste egentlig hvilket køn baby havde inden fødslen var ovre? 
Og vil i gøre det anderledes næste gang? 

Har vidst det de sidste 2 gange og ved der også denne gang.

Nej, ville ikke have gjort det anderledes.

*Camilla 19+2

Anmeld

6. maj 2011

nørgaard

Min kæreste ville meget gerne at det skulle være en overraskelse. Jeg synes nu det var lidt svært at sige nej tak til at vide kønnet. Men faren skulle os bestemme lidt har efterfølgende slet ik fortrudt det.

Jeg havde på fornemmelsen igennem hele min graviditet at det ville blive en dreng. Jeg havde endda købt lidt drenge tøj. Og ganske rigtigt så fik vi en lille dreng. Jeg havde drømt det

Næste gang vi ska have en lille, tror jeg heller ik vi vil vide det.

Må indrømme at det havde været lidt underlig hvis vi havde fået en pige, for jeg var så sikker på det blev en dreng.

Anmeld

6. maj 2011

Maja_4000

Vi vidste det , og vil også vide det næste gang ! Vi betalte for en kønsscanning for at være "sikker" ..

Dog er en i min mg's benjamin blevet til en "viktoria" efter hun kom ud  Så ved ikke helt hvor meget jeg stoler på de dér scanninger :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.