At vide kønnet på baby inden fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Tina&Laura

Hej piger (og drenge)  !
Da vi fik Laura vidste vi jo godt at det blev en pige, men hvor mange af jer vidste egentlig hvilket køn baby havde inden fødslen var ovre? 
Og vil i gøre det anderledes næste gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

dorthemus

Nej! Hvis jeg får et barn mere vil jeg også kende kønnet inden

Anmeld

6. maj 2011

Tina&Laura

dorthemus skriver:

Nej! Hvis jeg får et barn mere vil jeg også kende kønnet inden

Må jeg spørge hvorfor  ?

Anmeld

6. maj 2011

Trollebaby

Vi vidste også at vores første blev en pige før hun kom til verden

Denne gang siger de at det er endnu en pige, men må indrømme at jeg ikke er 100 % overbevist, for min mave er HELT anderledes en den var med prinsessen.. Dengang sad de ekstra kilo overalt og nu sidder de udelukkende på maven.. ?!

Anmeld

6. maj 2011

Ciss

Ingen af gangene har vi fået et klart svar ved scanningen. Begge gange har vi ønsket et svar. Hvis vi en dag skal have en til kommer jeg også til at spørge igen.

Selvfølgelig er det punkt en om ungen er frisk - men jeg er SÅ nysgerrig. Og man glæder sig jo ikke mindre fordi om man ved, at det sansynligvis er en dreng/pige.... Det endelige svar får man jo uanset først ved fødslen.

Anmeld

6. maj 2011

spj

Vi vidste også at det blev en pige. Vi havde dog sagt fra start, at vi ikke ville vide kønnet men ombestemte os et par dage inden MD.
På en eller anden måde gad jeg godt, at vente med at vide det helt til fødslen med den næste, men tror ikke vi ville kunne holde spændingen ud. Synes også det bliver mere virkeligt og nemmer at knytte sig til barnet når man kende kønnet. Så går man ikke bare og siger den.

Anmeld

6. maj 2011

dorthemus

Tina&Daniel skriver:

Må jeg spørge hvorfor  ?

Fordi jeg fik et helt andet forhold til bebsen i maven...følte mig mere knyttet til hende

Og så var der det rent praktiske; jeg har jo altid været alene med hende og havde brug for at have tingene på plads inden ankomst så jeg ikke skulle stresse over dét

Anmeld

6. maj 2011

Tina&Laura

solhau skriver:

Vi vidste også at vores første blev en pige før hun kom til verden

Denne gang siger de at det er endnu en pige, men må indrømme at jeg ikke er 100 % overbevist, for min mave er HELT anderledes en den var med prinsessen.. Dengang sad de ekstra kilo overalt og nu sidder de udelukkende på maven.. ?!

Ja okay. Det bliver skisme da spændende så at se hvad der gemmer sig der inde ..

Anmeld

6. maj 2011

Lise

Ville slet ikke kunne gennemføre graviditeten uden at kende kønnet. Har begge gange fået kønnet af vide til MD scanning. Er mega kontrolfreak, og SKULLE bare vide det!

Anmeld

6. maj 2011

Tina&Laura

dorthemus skriver:

Fordi jeg fik et helt andet forhold til bebsen i maven...følte mig mere knyttet til hende

Og så var der det rent praktiske; jeg har jo altid været alene med hende og havde brug for at have tingene på plads inden ankomst så jeg ikke skulle stresse over dét

Det er rigtigt, der kan jeg godt følge dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.