rygning og hånd hygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Tænker lidt.. Du har jo selv valgt, at lade dem passe knægten? Velvidende at du ikke bryder dig om deres håndhygiejne?

Jeg synes bestemt ikke, at man kan komme i andres hjem, og bestemme hvordan de skal gøre tingene.. Jeg bryder mig heller ikke  om dem, som kommer med en 8 sider lang forklaring om, hvordan man passer lige netop deres børn bedst, og den SKAL følges til punkt og prikke!

Tror ikke at din søn dør af, at få en smule bakterier, og hvis du er så nervøs for nikotinen på fingrene, så få en ikke-ryger til at passe ham istedet for...

Når jeg selv får passet ungerne, så lader jeg dem der passer dem, bestemme hvordan tingene foregår.. Jeg stoler trods alt nok på deres dømmekraft, til at lade dem passe dem til at starte med

nu ville jeg slet ikke ud iaften. men jeg skal med til noget firma fest på kærestens job. og han har snakket med hans forældre uden at jeg var klar over det !
der er slet ikke nogen der har snakket om at han skal passes hos dem ! han bliver altid passes hjemme, så han kan komme i sin seng !
og skal det gå efter dem, får drengen ikke lov at sove før de skal hjem osv. ! tro mig jeg kender dem. bla sidst de var på besøg sov han da de kom og de smuttede inden han vågnede. min svigermor sad og tuede hele vejen hjem fordi at hun ikke måtte vække ham ! ved nemlig præcis hvad jeg går ind til iaften derfor at jeg sar lavet en seddel med aften rutiner. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

de bakterier der så er tilbage er jo dem der gør at vi lever.

man lavede et forsøg på babyer hvor der ingen berøring måtte være og så lidt kontakt som muligt - alle babyerne døde og man fandt ud af at det er bakterierne vi overfører til dem der gør at de får et stærkere immunforsvar.

synes det er lige overdrevet nok med sprit, tandpasta og hvad i så ellers nævner... kunne forstå hvis i havde været ude og skide men cigaretten får man da ikke bakterier af

jeg har ikke nævnt noget med tanpasta !?
men du har din mening og jeg har min.

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Enig i vask og sprit !

Anmeld

6. maj 2011

Zeus

Anonym skriver:

nu ville jeg slet ikke ud iaften. men jeg skal med til noget firma fest på kærestens job. og han har snakket med hans forældre uden at jeg var klar over det !
der er slet ikke nogen der har snakket om at han skal passes hos dem ! han bliver altid passes hjemme, så han kan komme i sin seng !
og skal det gå efter dem, får drengen ikke lov at sove før de skal hjem osv. ! tro mig jeg kender dem. bla sidst de var på besøg sov han da de kom og de smuttede inden han vågnede. min svigermor sad og tuede hele vejen hjem fordi at hun ikke måtte vække ham ! ved nemlig præcis hvad jeg går ind til iaften derfor at jeg sar lavet en seddel med aften rutiner. !

I er vel 2 om at bestemme hvor han skal passes..

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

I er vel 2 om at bestemme hvor han skal passes..

Ja det plejer vi, men denne gang var vi ikke, da jeg som sagt ikke vidste at jeg skulle med. det er ikke mange dage siden at jeg fandt ud af det.

Anmeld

6. maj 2011

Zeus

Anonym skriver:

Ja det plejer vi, men denne gang var vi ikke, da jeg som sagt ikke vidste at jeg skulle med. det er ikke mange dage siden at jeg fandt ud af det.

Det eneste du får ud af det du har gang i, er et møg besværligt forhold til dine svigerforældre.. Og en bånd mellem din søn, og hans farmor og farfar, som ikke har mulighed for at gro og blive stærkt..

For mig lyder det som om, at de overhovedet ikke er gode nok til at passe jeres søn, de må ikke engang se ham, når de kommer forbi, fordi det er Så vigtigt, at han ikke bliver vækket.. Ville du have behandlet dine egne forældre på samme måde? Dine egne søskende? Dine egne veninder? Eller er det kun svigerforældrene, som bliver behandlet på den måde?

Lige som du selvfølgelig skal tage hensyn til din søn, så skal bedsteforældrene altså også respekteres - hvis du vil have samme respekt tilbage igen...

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det eneste du får ud af det du har gang i, er et møg besværligt forhold til dine svigerforældre.. Og en bånd mellem din søn, og hans farmor og farfar, som ikke har mulighed for at gro og blive stærkt..

For mig lyder det som om, at de overhovedet ikke er gode nok til at passe jeres søn, de må ikke engang se ham, når de kommer forbi, fordi det er Så vigtigt, at han ikke bliver vækket.. Ville du have behandlet dine egne forældre på samme måde? Dine egne søskende? Dine egne veninder? Eller er det kun svigerforældrene, som bliver behandlet på den måde?

Lige som du selvfølgelig skal tage hensyn til din søn, så skal bedsteforældrene altså også respekteres - hvis du vil have samme respekt tilbage igen...

jamen sover min søn så sover han og så er det ligegyldig hvem der kommer.. de ved hvornår at han sover til middag og vælger alligevel at komme i det tidsrum..
ja jeg skal ikke lægge skjul på at jeg hellere vil have mine forældre til at passe ham, da jeg ikke bryder mig om min svigerfar, de er alle sammen bange for ham og tør ikke gå i mod hans ord.. det har jeg så gjort, jeg vil ikke finde mig i at blive talt ned til på den måde han gør. alt hvad han siger er rigtig og får han ikke ret så bliver der kastet med tingne, han ved at en af hans venner slår sin søn og kone, men gør ikke noget ved, hvad sker der lige or det! ?
har intet problem overhovet med min svigermor.. men ligefrem at tude over at drengen sover, når de ved at kan sover til middag fra 11.30- 14.00. det kan jo ikke være mit problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.