Anonym skriver:
det har du ret i, det er nu heller ikke kun pga lugten 
selv har jeg gjort til vane at hver gange jeg vasker hænder, spritter jeg også.
men bruger til gengæld også utrolig meget håndcreme
har det bare sådan at sæben fjerner lugten, og spritten tager de baktusser der ikke forsvinder med håndvask
syntes ikke at min søn skal have negotin (staves?!) i munden, og svigerfar er virkelig godt til ikke engang at vaske hænder..
eller i det hele taget syntes jeg ikke at hans hygiegne er særlig god.. men det der kommer i berøring med min søn må gerne være rent, især når hans fingre kommer direkte i munden 
Tænker lidt.. Du har jo selv valgt, at lade dem passe knægten? Velvidende at du ikke bryder dig om deres håndhygiejne?
Jeg synes bestemt ikke, at man kan komme i andres hjem, og bestemme hvordan de skal gøre tingene.. Jeg bryder mig heller ikke om dem, som kommer med en 8 sider lang forklaring om, hvordan man passer lige netop deres børn bedst, og den SKAL følges til punkt og prikke!
Tror ikke at din søn dør af, at få en smule bakterier, og hvis du er så nervøs for nikotinen på fingrene, så få en ikke-ryger til at passe ham istedet for...
Når jeg selv får passet ungerne, så lader jeg dem der passer dem, bestemme hvordan tingene foregår.. Jeg stoler trods alt nok på deres dømmekraft, til at lade dem passe dem til at starte med 
Anmeld