rygning og hånd hygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Anonym trådstarter

jeansmummie skriver:

Har arbrjdet luft som med hjælper inde for ældre plejen og der bruger man håndsprit hele tiden, jeg håndspritter og vasker og håndspritter igen og børster tænder og rygning er udenfor!! Børn skal selv vælge også ryger jeg ik i graviditeten

lige præcis, og når de ikke er gamle nok til at vælge selv, må vi som forældre gøre det for dem jeg er selv uddannet sosu-hjælper, og er også sikker på at det kommer derfra. under min udd skulle vi lave sådan nogle test der viser hvor mange bakterier der er på hænderne, efter de er blevet vasket kun med vand og sæbe.. virkelig ulækkert håndsprit er uuværligt i hvert fald for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

jeansmummie

Jeg er godt nok også afhængi af det må jeg indrømme ja det er vildt med de teste det er virkelig ulækkert, men jeg hører nok til den hysteriske delmas befolkningen hvad angår renlighed og rengøring.

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

jeansmummie skriver:

Jeg er godt nok også afhængi af det må jeg indrømme ja det er vildt med de teste det er virkelig ulækkert, men jeg hører nok til den hysteriske delmas befolkningen hvad angår renlighed og rengøring.

Anmeld

6. maj 2011

Noneother

isabellamor skriver:

jeg har en venninde der ryger hvor når hun har røget vasker sine hænder, desinficere dem og så smørre dem ind i tandpasta! jeg ved ikke lige hvorfor hun bruger tandpasta men det gør hun. hun børster også sine tænder efter hver smøg, og så tygger hun tyggegummi...

Ved din veninde godt at hun dermed ødelægger sine tænder for sindsygt? -Hvis hun altså ryger mere end 2-3 smøger om dagen..

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

Noneother skriver:

Ved din veninde godt at hun dermed ødelægger sine tænder for sindsygt? -Hvis hun altså ryger mere end 2-3 smøger om dagen..