rygning og hånd hygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.126 visninger
36 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Anonym trådstarter

hvad mener i er god hånd hygiejne omkring rygning, ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

Stod det til mig så vaskede og desinficerede rygere deres hænder og mund.. efter rygning...

Anmeld

6. maj 2011

Nalle

Jeg vasker hænder hver gang jeg har været ude at ryge, det fint for mig

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Stod det til mig så vaskede og desinficerede rygere deres hænder og mund.. efter rygning...

dejligt at det ikke kun er mig der har det sådan. min kæreste og svigerfar mener at jeg er utrolig sippet og latterlig i min holdning i at jeg gerne vil have at min svigerfar, vasker hans hænder med sæbe og derefter spritter dem af, inden kan skal røre min søn. nu er min søn jo kommet i den alder at alt skal i munden.

han har ikke før taget hensyn til min mening, men de skal passe ham iaften, og håber virkelig at han gør hvad der bliver sagt. tvivler desværre meget

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Jeg vasker hænder hver gang jeg har været ude at ryge, det fint for mig

tak for dit svar, jeg er så en af dem der også mener de bør sprittes, da du ikke får alle bakterier af med sæben men det er jo bare miin holdning som ikke-ryger

Anmeld

6. maj 2011

Bellinda89

Jeg vasker også hænder hver gang jeg har været ude at ryge.. Synes nu også man skal passe på med at være alt for hysterisk at man ligefrem skal stå og spritte hænderne af hver gang efter..!! Men det er jo bare min holdning..!! 

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

CelinasMoarh skriver:

Jeg vasker også hænder hver gang jeg har været ude at ryge.. Synes nu også man skal passe på med at være alt for hysterisk at man ligefrem skal stå og spritte hænderne af hver gang efter..!! Men det er jo bare min holdning..!! 

Og den skal du også have lov at have  men min søn er ikke van til at der bliver røget omkring ham, og nu kan jeg ikke selv tåle det, så ved jo ikke om han kan.. og det tager jo heller ikke mange sek lige at spritte af.

Anmeld

6. maj 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Og den skal du også have lov at have  men min søn er ikke van til at der bliver røget omkring ham, og nu kan jeg ikke selv tåle det, så ved jo ikke om han kan.. og det tager jo heller ikke mange sek lige at spritte af.

Okey lige der vil jeg give dig fuldstændig ret..!!

Der er jeg temmelig hysterisk.. Min datter skal ikke i nærheden af røg.. Hvad jeg gør af dumme uvaner , det skal hun ikke bøde for.. Børn og røg , nej nej nej , det hører ingen steder sammen.

Jeg kan heller ikke få mig selv til at ryge en smøg , mens vi er ude at gå med klapvognen...

Så jo jeg er sq nok også lidt hysterisk

Anmeld

6. maj 2011

Isabella_mor

jeg har en venninde der ryger hvor når hun har røget vasker sine hænder, desinficere dem og så smørre dem ind i tandpasta! jeg ved ikke lige hvorfor hun bruger tandpasta men det gør hun. hun børster også sine tænder efter hver smøg, og så tygger hun tyggegummi...

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

CelinasMoarh skriver:

Okey lige der vil jeg give dig fuldstændig ret..!!

Der er jeg temmelig hysterisk.. Min datter skal ikke i nærheden af røg.. Hvad jeg gør af dumme uvaner , det skal hun ikke bøde for.. Børn og røg , nej nej nej , det hører ingen steder sammen.

Jeg kan heller ikke få mig selv til at ryge en smøg , mens vi er ude at gå med klapvognen...

Så jo jeg er sq nok også lidt hysterisk

Dejligt at det ikke kun er mig der er sådan
skulle måske have skrevet at det var omkring de små..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.