Pinligt problem.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

L.J.L

Manakauapo skriver:

Så stopper vi sammen og laver vores egen lille "Ikke bide negle mere" klub

Det er en deal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

lauras*mor*

Manakauapo skriver:

Du skal være velkommen

Jeg har lige taget et billede af mine nye fine akrylnegle.. Abstinenserne er ikke så slemme mere, men de er der virkelig..

øj de er godt nok lange.. det kan jeg slet ikke finde ud af.. hehe...

Jeg kan ligge et billede ind imorgen af mine negle.. De er slet ikke lige så pæne.. men gratis..

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

fyyyyyyyyyyyyyyyyy kan du så holde op sådan noget grisserri

laver gele negle i min fritid (billigt) reklame reklame hihi

og noget der er svært og lave dem på er en neglebider men dem jeg så har lavet dem på  har måtte stoppe fordi de har betalt for pæne negle og penge er jo ikke noget man spiser vel ELLER  BIDER I 

Anmeld

6. maj 2011

Becks

Manakauapo skriver:

Så stopper vi sammen og laver vores egen lille "Ikke bide negle mere" klub

Må jeg være med

Jeg har altid bidt negle, men stoppede i 2008 - Jeg VILLE have lange pæne negle til min gudsøns barnedåb og det havde jeg

Startede desværre igen i Januar i år, da alt det med min barndom kom tilbage..

Vedhæfter lige et billede af mine egne nele, som blev malet på i USA forrige sommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

lauras*mor*

Hey piiger... hvordan går det med jeres neglebideri? Jeg har ikke bidt en eneste siden jeg lagde mine nege regelmæssigt igen med akryl.. :-) Nu har jeg lige taget dem alle af undtaget tommelfingerne... Har filet dem med nogle forskellige file nu og ville for sjov lige prøve at putte noget gennemsigtig lak på, og for satan!!! For første gang ii hele mit liv kunne jeg tage lak på selv, UDEN at det kom på selve fingeren... Jeg er SÅ stolt af mig selv... de er overhovedet ikke ret lange  egentlig men i forhold til hvordan de plejer, så er de ret lange... Jeg kan slå dem mod bordet og så kan man rent faktisk høre neglen og ikke bare min finger.. :-)

SÅ kom jeg jo lige i tanke om jer, og ville høre hvordan det går med jeres projekt stop-med-at-bid-negle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.