Pinligt problem.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

sweet

Manakauapo skriver:

Jeg har siden jeg var en 6-7 år tror jeg bidt negle.  Ikke sådan helt ned, så det gjorde ondt og har blødt, men bare bidt i dem. Har flere gange prøvet at stoppe, men efter allerhøjst en måned er jeg begyndt igen.

Kan huske jeg begyndte på det fordi jeg havde en periode på et par år, hvor jeg så meget op til min søster, der også gjorde det. Og så begyndte jeg bare.

Vores farmor og farfar prøvede engang at få os til at stoppe med at gøre det ved at give os hver især 100 kr. Jeg kæmpede virkelig også for det, men begyndte efter én måned igen - min søster var knapt så standhaftig og gjorde det efter 9 dage.

En af mine drømme er jo at få lange pæne negle, der ikke bliver bidt i OVERHOVEDET!!

Jeg syntes selv efterhånden jeg har prøvet alt; Sur negl, neglelak, citronsaft osv. Har i dag så købt nogle vildt dyre negle og har sat dem på. Men allerede nu får jeg næsten "abstinenser" efter at have noget at bide i. Har den største lyst til at flå neglene af, men omvendt vil jeg jo bare gerne stoppe med at bide negle.. Hvad kan jeg gøre?

Jeg er ret flov over det og ved godt at det uhygienisk.. Men kan bare ikke lade være..

den nye go´negl man kan få smager meget mere grim end den gamle man kan købe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

malliebooh

Honnie's Wife:) skriver:

En ægte neglebide, "æder" også godnegl søde

jeg har også bidt meget negle, stadigvæk en gang imellem.. fik også det lak på, jeg lod bare være med at lægge tungen på.. så bed jeg dem alligevel! .. nu er jeg blevet lidt bedre til det med bidningen, men det hænder da engang imellem at jeg glemmer det.

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MalleH skriver:

jeg har også bidt meget negle, stadigvæk en gang imellem.. fik også det lak på, jeg lod bare være med at lægge tungen på.. så bed jeg dem alligevel! .. nu er jeg blevet lidt bedre til det med bidningen, men det hænder da engang imellem at jeg glemmer det.

Den gang min mor købte GodNegl til mig, stoppede jeg "hele" hånden ind i munden når hun ikke kiggede, så kom det hurtigere af, og så kunne jeg bide videre Hehe..

Hvis man vil stoppe, så stopper man, og hvis ikke man kan stoppe, så er man nok ikke klar til det endnu

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

En ægte neglebide, "æder" også godnegl søde

EJ fisme ikke det der.. Det trænger ind i neglen..

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

EJ fisme ikke det der.. Det trænger ind i neglen..

Nå nå nå sødeste da,

Det er mindst 10 år siden min mor kom løbende med det andet, og det virkede ikke!!

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

Nå nå nå sødeste da,

Det er mindst 10 år siden min mor kom løbende med det andet, og det virkede ikke!!

Nej jeg har også prøvet det.. Men det der virker..  

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Nej jeg har også prøvet det.. Men det der virker..  

Har heldigvis ikke brug for at afprøve det, hehe.. Har fået flotte lange negle

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

Har heldigvis ikke brug for at afprøve det, hehe.. Har fået flotte lange negle

Det har jeg heldigvis også..

Anmeld

5. maj 2011

Vidunderligeunger

Manakauapo skriver:

Bidedims? Sådan en som til babyer?

ja.. til sidst bliver du så træt af den, at du ikke bider negle mere. hjalp på mig...

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Bider også negle og har engang prøvet "go' negl", men det smittede af på ALT. Kunne ikke engang stikke hånden i en pose piratos uden at de kom til at smage af det ulækre stads
Men måske også en god måde at stoppe sliik-afhængighed på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.