Jeg har siden jeg var en 6-7 år tror jeg bidt negle.
Ikke sådan helt ned, så det gjorde ondt og har blødt, men bare bidt i dem. Har flere gange prøvet at stoppe, men efter allerhøjst en måned er jeg begyndt igen.
Kan huske jeg begyndte på det fordi jeg havde en periode på et par år, hvor jeg så meget op til min søster, der også gjorde det. Og så begyndte jeg bare.
Vores farmor og farfar prøvede engang at få os til at stoppe med at gøre det ved at give os hver især 100 kr. Jeg kæmpede virkelig også for det, men begyndte efter én måned igen - min søster var knapt så standhaftig og gjorde det efter 9 dage.
En af mine drømme er jo at få lange pæne negle, der ikke bliver bidt i OVERHOVEDET!!
Jeg syntes selv efterhånden jeg har prøvet alt; Sur negl, neglelak, citronsaft osv. Har i dag så købt nogle vildt dyre negle og har sat dem på. Men allerede nu får jeg næsten "abstinenser" efter at have noget at bide i. Har den største lyst til at flå neglene af, men omvendt vil jeg jo bare gerne stoppe med at bide negle.. Hvad kan jeg gøre?
Jeg er ret flov over det og ved godt at det uhygienisk.. Men kan bare ikke lade være.. 
Anmeld