Pinligt problem.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Manakauapo

Jeg har siden jeg var en 6-7 år tror jeg bidt negle.  Ikke sådan helt ned, så det gjorde ondt og har blødt, men bare bidt i dem. Har flere gange prøvet at stoppe, men efter allerhøjst en måned er jeg begyndt igen.

Kan huske jeg begyndte på det fordi jeg havde en periode på et par år, hvor jeg så meget op til min søster, der også gjorde det. Og så begyndte jeg bare.

Vores farmor og farfar prøvede engang at få os til at stoppe med at gøre det ved at give os hver især 100 kr. Jeg kæmpede virkelig også for det, men begyndte efter én måned igen - min søster var knapt så standhaftig og gjorde det efter 9 dage.

En af mine drømme er jo at få lange pæne negle, der ikke bliver bidt i OVERHOVEDET!!

Jeg syntes selv efterhånden jeg har prøvet alt; Sur negl, neglelak, citronsaft osv. Har i dag så købt nogle vildt dyre negle og har sat dem på. Men allerede nu får jeg næsten "abstinenser" efter at have noget at bide i. Har den største lyst til at flå neglene af, men omvendt vil jeg jo bare gerne stoppe med at bide negle.. Hvad kan jeg gøre?

Jeg er ret flov over det og ved godt at det uhygienisk.. Men kan bare ikke lade være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Tkcuf

Ad. Ej men seriøst ved du hvor mange bakterier der er under dine negle?? Det synes jeg du bør undersøge, og lur mig så om du ikke stopper

Anmeld

5. maj 2011

Manakauapo

Tkcuf skriver:

Ad. Ej men seriøst ved du hvor mange bakterier der er under dine negle?? Det synes jeg du bør undersøge, og lur mig så om du ikke stopper

Det ved jeg jo netop godt, og syntes også det er lidt klamt. Men kan bare ikke lade være..

Anmeld

5. maj 2011

Vidunderligeunger

få fat i en bidedims ved apoteket.. og begynd ALDRIG at ryge!!

Anmeld

5. maj 2011

Manakauapo

MAJ*MOR skriver:

få fat i en bidedims ved apoteket.. og begynd ALDRIG at ryge!!

Bidedims? Sådan en som til babyer?

Anmeld

5. maj 2011

Isabeau

Manakauapo skriver:

Jeg har siden jeg var en 6-7 år tror jeg bidt negle.  Ikke sådan helt ned, så det gjorde ondt og har blødt, men bare bidt i dem. Har flere gange prøvet at stoppe, men efter allerhøjst en måned er jeg begyndt igen.

Kan huske jeg begyndte på det fordi jeg havde en periode på et par år, hvor jeg så meget op til min søster, der også gjorde det. Og så begyndte jeg bare.

Vores farmor og farfar prøvede engang at få os til at stoppe med at gøre det ved at give os hver især 100 kr. Jeg kæmpede virkelig også for det, men begyndte efter én måned igen - min søster var knapt så standhaftig og gjorde det efter 9 dage.

En af mine drømme er jo at få lange pæne negle, der ikke bliver bidt i OVERHOVEDET!!

Jeg syntes selv efterhånden jeg har prøvet alt; Sur negl, neglelak, citronsaft osv. Har i dag så købt nogle vildt dyre negle og har sat dem på. Men allerede nu får jeg næsten "abstinenser" efter at have noget at bide i. Har den største lyst til at flå neglene af, men omvendt vil jeg jo bare gerne stoppe med at bide negle.. Hvad kan jeg gøre?

Jeg er ret flov over det og ved godt at det uhygienisk.. Men kan bare ikke lade være..

Bider selv negle, og har gjort det altid - har prøvet ALT! Men intet har virket, andet end at få kunstige negle på, men når de falder af, sidder jeg bare og piller i dem istedet for, indtil de knækker, og så går jeg igang igen

Vil gerne vide, hvad det er for en "bidedims", der blir´ snakket om? Virker den? Prøver gerne, syns´ nemlig selv, det er pænere med bare en lille hvid kant på neglen.

Det blir´ jo lidt dyrt i længden at blive ved med kunstige negle

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

Manakauapo skriver:

Hejsa Du

Kender alt til at bide negle, og elsker selv at sidde med fingerne i munden Hehe..Jeg skal have lavet negle om 8 dage, og det fik mig til at stoppe for 14 dage siden Mine egne negle er stærke, og det kom bare naturligt at stoppe.

Måske skal du stoppe, bare 14 dage, så kan du se dine egne negle, og se hvor meget smukkere det er <3

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

Køb den!! Den er virkelig god..

http://www.matas.dk/makeup/negle/neglepleje/mavala+stop+10+ml.aspx?categoryid=44&productid=18

Jeg har lange fine negle, og jeg har hele min barndom bidt negle.. Men det gør jeg IKKE mere..

Anmeld

5. maj 2011

Ina33

Jeg har selv bidt rigtig meget negle, og hold da op hvor var de bare grimme.

Jeg startede med ikke at bide lillefingerneglen, jeg filede og polerede den, og gik rigtig meget op i min lillefingernegl.

På den måde stoppede jeg med en mere og en mere og en mere. Til sidst bed jeg ikke i nogen af dem. Min regel var dog at jeg gerne måtte tygge i dem, altså bide let uden at bide dem over/af.

Efter en månedstid, havde jeg vænnet mig til de lange negle, og jeg synes det var meget ubehageligt når jeg kom til at bide dem.

Der gik dog flere år inden jeg også stoppede med at tygge i dem, men så længe de ikke bliv bidt af og så grimme ud, så var jeg glad.

Her hjalp en kold tyrker altså ikke, men det hjalp at tage et lille skridt af gangen. 

Held og lykke med projektet.

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Køb den!! Den er virkelig god..

http://www.matas.dk/makeup/negle/neglepleje/mavala+stop+10+ml.aspx?categoryid=44&productid=18

Jeg har lange fine negle, og jeg har hele min barndom bidt negle.. Men det gør jeg IKKE mere..

En ægte neglebide, "æder" også godnegl søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.