Pinligt problem.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

eElak

Tkcuf skriver:

Ad. Ej men seriøst ved du hvor mange bakterier der er under dine negle?? Det synes jeg du bør undersøge, og lur mig så om du ikke stopper

Men de smager jo godt!!! :-)

Ej det er en vane der er megasvær at komme af med.. 

Jeg bider selv negle..

Det lykkedes mig at stoppe i... tror det var 9 måender uden at jeg bed negle - havde ikke engang prøvet at stoppe, gad bare ikke.. 

men så kom vanen tilbage... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mathilde

Åh det er en svær vane at komme af med! Eller jeg bidder ikke, jeg piller mine negle er for det meste rigtig korte og grimme 

Jeg elsker når det lykkes mig, at de bliver pæne og lange, men så går det galt hvis jeg ikke lige er obs på, hvad jeg laver og så er de korte igen. Jeg ligger nærmest ikke mærke til at jeg gør det.

Ved ikke hvad løsningen på problemet er

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Guuuuuuuuuuuuuuud du lyder som mig, men det er i perioder,,,, nogle gange mere end andre dage...

Majbritt

Anmeld

5. maj 2011

Stumpen

Undskyld, men jeg er faktisk glad for at høre at jeg ikke er den eneste voksen der har denne forfærdelige vane.. Mine negle er bidt langt ned og det ser så grimt ud, men vanens magt den er bare så stor og ja GOnegls smag vender man sig til  Men måske det skal have en chance igen, da min ældste datter på 4 er begyndt at gå rundt med fingrene i munden 

Anmeld

5. maj 2011

L.J.L

jeg har altid bidt i negle on of og vi snakker om VIRKELIG nedbidte negle!! jeg kan bide i negle i ½ år og så stoppe, som regel ved brug af den der klamme neglelak de andre taler om. Et RIGTIG godt råd hvis du bruger den neglelak, husk at tage handsker på når du kokkererer og bager, for ellers smager maden pænt ulækkert bagefter, og jeg taler af erfaring!!

men altså en gang god negl og så tanken om hvor super flotte lange negle du kan få og hvor mange fede neglelakker og alt muligt lækkert man kan pynte neglene med, det plejer at virke for mig.

Jeg er lige selv igang med at stoppe, har ikke bidt i en uge nu, og har heller ikke lyst, men gaaab hvor går det langsomt

Du kan jo stoppe sammen med mig, så kan vi følge hinandens negle

Anmeld

5. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har også selv bidt negle det meste af mit liv...

mit er så pga ting i barndommen der gjorde at det var mit trygge sted at være så det er meget svært at stoppe for ligger ikke mærke til at jeg gør det mere...

nogen gange kan jeg sætte mig på hænderne netop fordi jeg føler trangen og så det næste jeg ved er at jeg mangler 3 af neglene..

det er blevet mindre med årerne men bider dem stadig..

har også prøvet Go'negl og ovenikøbet puttet både alm. neglelak ovenpå samt noget der skulle styrke neglene så de ikke knækkede så nemt.. lige lidt hjalp det... og det er ikke mere end 3 år siden max...

kæresten prøver at hjælpe mig med at finde situationerne hvor jeg gør det ved at så snart han ser mig gøre det spørger han mig: "skat hvad laver du med dine fingre?".. det gør mig flov at jeg ikke kan styre det men føler at det hjælper at der er en der ligesom kan hive mig ud af "trancen" når jeg gør det uden at vide det..

har også prøvet det med en negl ad gangen der ikke måttes røres og det virkede fint og stoppede også i en 2-3 måneder faktisk.. så røg min mor på hospitalet og jeg blev stresset og fik ikke spist ordentligt og endte med flossede neglespidser som jeg "bare lige skulle rette til" og glemte alt om mine filer og andre himstregimser jeg faktisk har til at gøre dem pæne med...

jeg prøver også at stoppe netop fordi der kommer snart (september) en der vil se at jeg gør det og er bange for om det smitter af... min mor gør det også og har altid gjort det... men hendes er (højst sandsynligt uden hun nogensinde ville indrømme det) pga nervøsitet da hun bor sammen med en halvvoldelig mand der har svært ved at styre sit temperament... specielt når han har drukket hvilket han gør nok 4 ud af 7 dage om ugen...

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

Honnie's Wife:) skriver:

En ægte neglebide, "æder" også godnegl søde

fyyyyyyyyyyyyyyyyy kan du så holde op sådan noget grisserri

laver gele negle i min fritid (billigt) reklame reklame hihi

og noget der er svært og lave dem på er en neglebider men dem jeg så har lavet dem på  har måtte stoppe fordi de har betalt for pæne negle og penge er jo ikke noget man spiser vel ELLER  BIDER I 

Anmeld

5. maj 2011

Manakauapo

linselouise skriver:

jeg har altid bidt i negle on of og vi snakker om VIRKELIG nedbidte negle!! jeg kan bide i negle i ½ år og så stoppe, som regel ved brug af den der klamme neglelak de andre taler om. Et RIGTIG godt råd hvis du bruger den neglelak, husk at tage handsker på når du kokkererer og bager, for ellers smager maden pænt ulækkert bagefter, og jeg taler af erfaring!!

men altså en gang god negl og så tanken om hvor super flotte lange negle du kan få og hvor mange fede neglelakker og alt muligt lækkert man kan pynte neglene med, det plejer at virke for mig.

Jeg er lige selv igang med at stoppe, har ikke bidt i en uge nu, og har heller ikke lyst, men gaaab hvor går det langsomt

Du kan jo stoppe sammen med mig, så kan vi følge hinandens negle

Så stopper vi sammen og laver vores egen lille "Ikke bide negle mere" klub

Anmeld

5. maj 2011

lauras*mor*

åhh jeg ved præcis hvordan det er.. Har altid gjort det, min mor har også men stoppede for flere år siden.. Det kunne jeg dog ikke... Jeg gemmer altiid mine hænder når der kommer kamera... Min mand siger altid til når det er, men jeg bliver faktisk bare sur og går ind i et andet rum og bider...

Jeg har prøvet ca alt... dog  ikke lige en bidering.. Hypnose, go negl, stop (som er meget værre end go negl), neglelak, og alt muligt lokkende...

Men én ting virker, det er at ha akryl negle på... Gele holder ikke en metter på mig, hvis jeg er heldig så en enkel dag.. Så derfor besluttede jeg mig  for at købe materialerne til det og så kune jeg selv styre det.. for når der er en der falder af, så ville jeg ikke være tvunget til at en anden har tid, for det er ret  kritisk når jeg mister en... Tommelfingeren er faktisk den værste synes jeg... Den har jeg aldrig kunne lade være..

Men der har hele tiden været små dumme undskyldninger og dårlig rygrad.. Men for e uge side ca, fik jeg sq for meget.. Så nu skal det bare være... Jeg lavede neglene og faktisk er de første først faldet af igår.. Så er også stolt af mit arbejde jo.. :-) Faktisk tabte jeg en negl (endda tommelfingeren) tidligere i dag og jeg har stadig ikke bidt i den...

Jeg er rigtig glad for min løsning, og det er den eneste og bedste løsning der er for mig...

Jeg håber du finder den løsninig der passer til dig... For det er bare ikke særlig sjovt med sådan en vane... Hvis i laver en lille klub, er jeg klar på at være med... Men skal man så tage billeder? For det er jeg altså ikke så meget for, men jeg er frisk på noget kampgejst..

Anmeld

5. maj 2011

Manakauapo

lauras*mor* skriver:

åhh jeg ved præcis hvordan det er.. Har altid gjort det, min mor har også men stoppede for flere år siden.. Det kunne jeg dog ikke... Jeg gemmer altiid mine hænder når der kommer kamera... Min mand siger altid til når det er, men jeg bliver faktisk bare sur og går ind i et andet rum og bider...

Jeg har prøvet ca alt... dog  ikke lige en bidering.. Hypnose, go negl, stop (som er meget værre end go negl), neglelak, og alt muligt lokkende...

Men én ting virker, det er at ha akryl negle på... Gele holder ikke en metter på mig, hvis jeg er heldig så en enkel dag.. Så derfor besluttede jeg mig  for at købe materialerne til det og så kune jeg selv styre det.. for når der er en der falder af, så ville jeg ikke være tvunget til at en anden har tid, for det er ret  kritisk når jeg mister en... Tommelfingeren er faktisk den værste synes jeg... Den har jeg aldrig kunne lade være..

Men der har hele tiden været små dumme undskyldninger og dårlig rygrad.. Men for e uge side ca, fik jeg sq for meget.. Så nu skal det bare være... Jeg lavede neglene og faktisk er de første først faldet af igår.. Så er også stolt af mit arbejde jo.. :-) Faktisk tabte jeg en negl (endda tommelfingeren) tidligere i dag og jeg har stadig ikke bidt i den...

Jeg er rigtig glad for min løsning, og det er den eneste og bedste løsning der er for mig...

Jeg håber du finder den løsninig der passer til dig... For det er bare ikke særlig sjovt med sådan en vane... Hvis i laver en lille klub, er jeg klar på at være med... Men skal man så tage billeder? For det er jeg altså ikke så meget for, men jeg er frisk på noget kampgejst..

Du skal være velkommen

Jeg har lige taget et billede af mine nye fine akrylnegle.. Abstinenserne er ikke så slemme mere, men de er der virkelig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.