åhh jeg ved præcis hvordan det er.. Har altid gjort det, min mor har også men stoppede for flere år siden.. Det kunne jeg dog ikke... Jeg gemmer altiid mine hænder når der kommer kamera... Min mand siger altid til når det er, men jeg bliver faktisk bare sur og går ind i et andet rum og bider... 
Jeg har prøvet ca alt... dog ikke lige en bidering.. Hypnose, go negl, stop (som er meget værre end go negl), neglelak, og alt muligt lokkende...
Men én ting virker, det er at ha akryl negle på... Gele holder ikke en metter på mig, hvis jeg er heldig så en enkel dag.. Så derfor besluttede jeg mig for at købe materialerne til det og så kune jeg selv styre det.. for når der er en der falder af, så ville jeg ikke være tvunget til at en anden har tid, for det er ret kritisk når jeg mister en... Tommelfingeren er faktisk den værste synes jeg... Den har jeg aldrig kunne lade være..
Men der har hele tiden været små dumme undskyldninger og dårlig rygrad.. Men for e uge side ca, fik jeg sq for meget.. Så nu skal det bare være... Jeg lavede neglene og faktisk er de første først faldet af igår.. Så er også stolt af mit arbejde jo.. :-) Faktisk tabte jeg en negl (endda tommelfingeren) tidligere i dag og jeg har stadig ikke bidt i den... 
Jeg er rigtig glad for min løsning, og det er den eneste og bedste løsning der er for mig...
Jeg håber du finder den løsninig der passer til dig... For det er bare ikke særlig sjovt med sådan en vane... Hvis i laver en lille klub, er jeg klar på at være med... Men skal man så tage billeder? For det er jeg altså ikke så meget for, men jeg er frisk på noget kampgejst..
Anmeld