:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Stumpen

Tag du det helt roligt.. Jeg har født to børn og har aldrig vågnet pga. aktivitet.. Muligvis ligger din bebs med ryggen ud mod din mave og så er der ikke den samme aktivitet...

Så nyd du din nattesøvn, så længe du har den, for tro mig, når bebs kommer, så er det slut 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Hailiesmom11

Kan godt forstå du er nervøs, men jeg mærker slet ikke min lille pige om natten, jeg sover nemlig bare igennem, hvis jeg vågner kan hun godt finde på at sparke, men jeg vågner ikke af hende...
Jeg ville nok snakke med min jordmor hvis du er nervøs for at barnet ikke bevæger sig nok  Men nogen mærker deres børn mere end andre, så jeg tror ikke du skal være så nervøs..

Anmeld

5. maj 2011

Maja88

jeg blev aldrig vækket om natten af hendes aktivitet.. hun havde jo lært at vi sover om natten...

hun kunne dog godt give nogen spark når jeg havde været ude og tisse og havde tændt lyset. men var det eneste jeg mærkede til hende indtil jeg igen faldt i søvn

Anmeld

5. maj 2011

Maja88

jeg havde heller ikke jordens mest aktive baby, men skal da love for det kom i uge 37 og blev taget ved kejsersnit i 39..

men har altid kunne sove for hende.

Anmeld

5. maj 2011

Blyb

Jeg er 25+3 i dag og bliver altså heller ikke vækket af baby-pigen om natten. Kan godt mærke hende af og til, hvis jeg lige har været oppe og tisse, men det er ikke noget der holder mig vågen.

Hvis du mærker baby hver dag, burde der ikke være grund til bekymring. Kan det ikke bare været fordi din moderkage ligger fortil?

Ellers skal du prøve at forhøre dig hos din jordmoder..

Op med humøret. Baby har det trygt og godt derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.