:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Maja_4000

Sådan havde jeg det også en overgang .. Nævnte det for min jm , og hun sagde at både læge og jm ville tage en ind , og finde hjertelyd , hvis man kom uanmeldt forbi , fordi man var bekymret .. Ved ikke om det er sådan alle steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anonym trådstarter

isimaven skriver:

ja jeg fik at vide af min jordemoder at det var normalt at man først rigtig begyndte at mærke dem omkring de 27 uger og især hvis dette er din første

det er mit første
og jeg er nemlig de 27 uger nu præcis

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Sådan havde jeg det også en overgang .. Nævnte det for min jm , og hun sagde at både læge og jm ville tage en ind , og finde hjertelyd , hvis man kom uanmeldt forbi , fordi man var bekymret .. Ved ikke om det er sådan alle steder

jamen hvorfor lede efter hjerte ? jeg mærker hende skam men nogen gánge mærker jeg hende så lidt at man kun ser et enkelt lille nyk udenpå maven og de små nyk mærkes også sådan invendigt.. at hun skifter aktivitet så meget gør mig usikker

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Tak for svaret
du har selvfølgelig nok fuldstændig ret!
men bliver bekymret når der er dage hvor jeg nærmest ikke mærker hende.. så laver hun så små puf at man skulle tro det var hendes første puf

inden du får set dig om har hun fået flere kræfter i stængerne og så skal jeg ellers love dig for at mutter blir' losset

Ej... husk at du altid kan kontakte fg hvis du bliver bekymret for hendes aktivitetsniveau og de tager altså den slags henvendelser meget seriøst og synes IKKE du er en pyllermor osv (det var det jeg frygtede da jeg skulle ringe til dem)...

Men du må også give prinsessen en chance for at vokse sig stærk nok til at sparke dine ribben skæve

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

jamen hvorfor lede efter hjerte ? jeg mærker hende skam men nogen gánge mærker jeg hende så lidt at man kun ser et enkelt lille nyk udenpå maven og de små nyk mærkes også sådan invendigt.. at hun skifter aktivitet så meget gør mig usikker

Nårh :b Jamen så længe du mærker noget hver dag , skulle der ikke være noget at bekymre sig over

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

jeg kan godt forstå du er lidt bekymret.. men tror ikke det er noget du skal være.. hvis du går til de regelmæssige tjek hos læge og jdm, så kan de jo fortælle at dit barn sikkert er sundt og raskt...

og det med aat blive vækket skal du bare være glad for.. det er da en luksus at kunne få ordentlig nattesøvn, kan fortælle det ikke er noget jeg nyder hvis jeg vågner om natten, ved nemlig godt at jeg ikke får en ordentlig nats søvn de næste mange måneder efter jeg føder (om 2 uger ca.)...

men en  skal du da have...

ja du har ret

men .. kan ikke undgå at føle en form for tomhed når andre har disse oplevelser, så sættes en masse tanker i hovedet om den lille har det ok lægen og Jm siger jeg fint følger min kurve..

men at jeg ikke mærker hende tumle rundt, men hun er meget forsigtig er jeg også lidt ked af i forhold til kæresten kan få svært ved at opleve glæden

Anmeld

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg vil bare give dig et stort kram .
Og fortælle jeg aldrig er vågnet af ham om natten da han lå i maven . Han sov når jeg gjorder .
Og jeg tror faktisk os Det er derfor han sover igennem om natten og har gjort det siden han var lidt over 1 måneder .
Så tag det roligt der er intet galt .

Anmeld

5. maj 2011

isimaven

Anonym skriver:

det er mit første
og jeg er nemlig de 27 uger nu præcis

så ville jeg tage det helt roligt

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Nårh :b Jamen så længe du mærker noget hver dag , skulle der ikke være noget at bekymre sig over

oki doki

men hun er meget forsigtig, er jeg også lidt ked af i forhold til kæresten kan få svært ved at opleve glæden

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

isimaven skriver:

så ville jeg tage det helt roligt

okey mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.