:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

3rollinger

Jeg har faaet 3 boern, og ingen af dem har givet mig de ture som andre beskriver. Jeg er aldrig vaagnet af natten pga aktivitet og jeg synes aldrig de har proevet at sparke sig ud af maven midt i gravidteten. Isaer ved foerste og sidste graviditet kunne jeg mest maerke dem oppe under ribbenene hvor de ligesom skubbede. Ret generende men ikke som andre beskriver.

Saa alles oplevelser er forskellige. Saa laenge du maerker noget til bebs hver dag, om end det kun er en smule, saa tror jeg ikke du skal vaere bekymret. Samtidig kan jeg godt forstaa du er det. For er der noget der kendetegner en graviditet saa er det da 9 mdr bekymringer oveni al glaeden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

inden du får set dig om har hun fået flere kræfter i stængerne og så skal jeg ellers love dig for at mutter blir' losset

Ej... husk at du altid kan kontakte fg hvis du bliver bekymret for hendes aktivitetsniveau og de tager altså den slags henvendelser meget seriøst og synes IKKE du er en pyllermor osv (det var det jeg frygtede da jeg skulle ringe til dem)...

Men du må også give prinsessen en chance for at vokse sig stærk nok til at sparke dine ribben skæve

hehehehehe hvor du sød! jeg giver bassen nogle uger og så må jeg se kunne være hun overraskede sin mor med et ordenligt spark

mange tak for rådet ..

Anmeld

5. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

jeg er VIRKELIG SÅ!!

ER det bare MIG? men de fleste andre oplever om natten at deres barn vækker dem eller at de kan ha svært ved at sove pga den lilles aktivitet!

jeg er 27+1 og har ikke oplevet det endnu synes heller ikke at hun er reet aktiv.. nogen gange er jeg i tvivl over om hun oberhoved er derinde.. jeg mærker hende hver dag men slet ikke på samme måde som andre oplever nætterne og det fulde liv

minsøn nu her var det på samme måde jeg tro hun ligge bage ud ligesom mig hvis man kan sige det sådan.

Din jdm kan bedre forklar dig det men det er nået med hvordan hun ligge.efter uge 32 kunne jeg meget bedre mærke ham tit hårdt osv

Mvh henriette

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

3rollinger skriver:

Jeg har faaet 3 boern, og ingen af dem har givet mig de ture som andre beskriver. Jeg er aldrig vaagnet af natten pga aktivitet og jeg synes aldrig de har proevet at sparke sig ud af maven midt i gravidteten. Isaer ved foerste og sidste graviditet kunne jeg mest maerke dem oppe under ribbenene hvor de ligesom skubbede. Ret generende men ikke som andre beskriver.

Saa alles oplevelser er forskellige. Saa laenge du maerker noget til bebs hver dag, om end det kun er en smule, saa tror jeg ikke du skal vaere bekymret. Samtidig kan jeg godt forstaa du er det. For er der noget der kendetegner en graviditet saa er det da 9 mdr bekymringer oveni al glaeden 

jamen okey så er det jo helt narurligt
så vil jeg tage den med ro og se tiden an..

hun er også meget under mit ribben

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jamen okey så er det jo helt narurligt
så vil jeg tage den med ro og se tiden an..

hun er også meget under mit ribben

naturligt*

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

minsøn nu her var det på samme måde jeg tro hun ligge bage ud ligesom mig hvis man kan sige det sådan.

Din jdm kan bedre forklar dig det men det er nået med hvordan hun ligge.efter uge 32 kunne jeg meget bedre mærke ham tit hårdt osv

Mvh henriette

okey mange tak!!
kan læse mig rundt omkring at det kan nåes og ellers at jeg bare mærker hende hver dag er det vigtigste!

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg har aldrig oplevet IKKE at kunne sove for mine unger.. Det eneste jeg vågnede ved om natten var når jeg skulle vende mig og have maven med rundt på madrassen..

hihihih. jeg har også problemer med maven når jeg skal vende mig.. det vågner jeg bestemt meget af.. den er tung og besværlig

Anmeld

5. maj 2011

H+S Skjolgborg.

okey mange tak!!
kan læse mig rundt omkring at det kan nåes og ellers at jeg bare mærker hende hver dag er det vigtigste!

ja bare nu mærke lidt hverdag eller hveranden dage så er alt super med min den føste mærke jeg første rigtigt spak i uge 22  fra jeg var 30 gave han knald på. så med nummer 2 min datter der mærke jeg hende helt vildt fra uge 16+3 mener jeg det var det var 16+? henne og troede tit jeg skulle død af hendes spark især jo længer hen jeg kom ja så med nummer 3 her var jeg 20 uger henne og første mega spark fra uge 32 kan godt ske det var uge 31-30 blev lige usikker.

Men det var så også mega slemt og værre og værre blev det og pga smertene da jeg vari uge 38 løsne lægen på FG hinder uden held da jeg var 41+1 igen derop og scannes og den 23/12-09 skulle jeg ringe derop og få en tid samme dag til af bleve sadt igang kaste meget op hele vejen igemme især de sidste uge hvor man normal har mindre opkast jeg fik også mavesårs piller pga mega halsbrand nå men jeg gik så i fødsels kl 3 på sygehuse kl 4 og føde 8,27 der den 23/12-09 så nået så ikke af bleve sat igang kom helt selv pga lægen trude med af jeg skule sættes igangen*GGG*

Henriette

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Anonym skriver:

oki doki

men hun er meget forsigtig, er jeg også lidt ked af i forhold til kæresten kan få svært ved at opleve glæden

Tror jeg var i 33. uge før kæresten for alvor mærkede noget

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Tror jeg var i 33. uge før kæresten for alvor mærkede noget

jamen ork

så kan hun jo sagtens nå blive en stor frækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.