:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
34 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg er VIRKELIG SÅ!!

ER det bare MIG? men de fleste andre oplever om natten at deres barn vækker dem eller at de kan ha svært ved at sove pga den lilles aktivitet!

jeg er 27+1 og har ikke oplevet det endnu synes heller ikke at hun er reet aktiv.. nogen gange er jeg i tvivl over om hun oberhoved er derinde.. jeg mærker hende hver dag men slet ikke på samme måde som andre oplever nætterne og det fulde liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

isimaven

Kan godt forstå din bekymring men det er altså først fra nu af at hun er stor og stærk nok til rigtig at give dig de der ture det skal nok komme at hun sparker dig mør!!! giv hende en uge eller to mere jeg er sikker på at hun kommer det efter 

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

isimaven skriver:

Kan godt forstå din bekymring men det er altså først fra nu af at hun er stor og stærk nok til rigtig at give dig de der ture det skal nok komme at hun sparker dig mør!!! giv hende en uge eller to mere jeg er sikker på at hun kommer det efter 

åhhhh

ej hvor rart at få afvide.. troed bare tiden var knap men det måske meget normalt det vil ske inden for få uger ?

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

det er meget forskelligt hvor meget liv man mærker og så længe aktivitetsniveauet ikke ændrer sig har du ingen grund til at være nervøs... Der kan være mange grunde til at du mærker blidere liv end mange du hører om, men retningstråden er jo netop at du skal mærke liv hver dag og at niveauet ikke må ændre sig voldsomt fra dag til dag

Du skal prise dig lykkelig over at hun ikke er så voldsom derinde det kan sagtens nå at komme stadig, i øvrigt! Selvom det sikker lyder fantastisk med en baby der buldrer rundt derinde, er det faktisk ikke altid en fornøjelse at få indvendige tæsk på den måde... hmm...

Hvis du er bekymret for om du mærker FOR lidt liv, så synes jeg du skal kontakte din jm eller lægen og få en snak om det

knus og op med humøret

Anmeld

5. maj 2011

De3Guldklumper

Jeg har aldrig oplevet IKKE at kunne sove for mine unger.. Det eneste jeg vågnede ved om natten var når jeg skulle vende mig og have maven med rundt på madrassen..

Anmeld

5. maj 2011

isimaven

ja jeg fik at vide af min jordemoder at det var normalt at man først rigtig begyndte at mærke dem omkring de 27 uger og især hvis dette er din første

Anmeld

5. maj 2011

anmaj

Anonym skriver:

jeg er VIRKELIG SÅ!!

ER det bare MIG? men de fleste andre oplever om natten at deres barn vækker dem eller at de kan ha svært ved at sove pga den lilles aktivitet!

jeg er 27+1 og har ikke oplevet det endnu synes heller ikke at hun er reet aktiv.. nogen gange er jeg i tvivl over om hun oberhoved er derinde.. jeg mærker hende hver dag men slet ikke på samme måde som andre oplever nætterne og det fulde liv

jeg kan godt forstå du er lidt bekymret.. men tror ikke det er noget du skal være.. hvis du går til de regelmæssige tjek hos læge og jdm, så kan de jo fortælle at dit barn sikkert er sundt og raskt...

og det med aat blive vækket skal du bare være glad for.. det er da en luksus at kunne få ordentlig nattesøvn, kan fortælle det ikke er noget jeg nyder hvis jeg vågner om natten, ved nemlig godt at jeg ikke får en ordentlig nats søvn de næste mange måneder efter jeg føder (om 2 uger ca.)...

men en  skal du da have...

Anmeld

5. maj 2011

Clisolka

Jeg har heller aldrig oplevet ikkke at kunne sove om natten pga. aktivitet fra Isabella  Hun var pæn aktiv i løbet af dagen - og lige omkring sengetid  Jeg har heller ikke oplevet at hun har hængt i mine ribben 

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er meget forskelligt hvor meget liv man mærker og så længe aktivitetsniveauet ikke ændrer sig har du ingen grund til at være nervøs... Der kan være mange grunde til at du mærker blidere liv end mange du hører om, men retningstråden er jo netop at du skal mærke liv hver dag og at niveauet ikke må ændre sig voldsomt fra dag til dag

Du skal prise dig lykkelig over at hun ikke er så voldsom derinde det kan sagtens nå at komme stadig, i øvrigt! Selvom det sikker lyder fantastisk med en baby der buldrer rundt derinde, er det faktisk ikke altid en fornøjelse at få indvendige tæsk på den måde... hmm...

Hvis du er bekymret for om du mærker FOR lidt liv, så synes jeg du skal kontakte din jm eller lægen og få en snak om det

knus og op med humøret

Tak for svaret
du har selvfølgelig nok fuldstændig ret!
men bliver bekymret når der er dage hvor jeg nærmest ikke mærker hende.. så laver hun så små puf at man skulle tro det var hendes første puf

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Jeg har heller aldrig oplevet ikkke at kunne sove om natten pga. aktivitet fra Isabella  Hun var pæn aktiv i løbet af dagen - og lige omkring sengetid  Jeg har heller ikke oplevet at hun har hængt i mine ribben 

så jeg jo ikke den eneste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.