hvordan er det liiige med pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.834 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi har en lille dreng på 3 mdr, og inden længe vil vi i gang igen, så det er jo meget sansynligt at vi vil få pseudotvillinger (mellem mellem børnene er under 24 mdr)

Nogle af jer psoseudotvillingemødre, kunne i evt give nogle gode råd, fordele/ulemper, noget man skal være opmærksom på og tænke over, hvad gør man ang senge og feks barnevogn osv

er anonym, da familien ikke skal vide vi er snart går igang igen, skal være en overraskelse, og der skal ikke være noget pres

Man kan også svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Vi har en lille dreng på 3 mdr, og inden længe vil vi i gang igen, så det er jo meget sansynligt at vi vil få pseudotvillinger (mellem mellem børnene er under 24 mdr)

Nogle af jer psoseudotvillingemødre, kunne i evt give nogle gode råd, fordele/ulemper, noget man skal være opmærksom på og tænke over, hvad gør man ang senge og feks barnevogn osv

er anonym, da familien ikke skal vide vi er snart går igang igen, skal være en overraskelse, og der skal ikke være noget pres

Jeg er selv pseudotvillinge... der er 18 mdr mellem mig og min søster... 

Da vi var små, havde vi glæde af hinanden... Den dag idag, har vi ikke rigtigt noget sammen... 

Det er jo så forskelligt fra søskende til søskende i den kategori... 

Anmeld

4. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

er det ikke når der er under 18 måd. mellem det hedder pseudotvillinger???

Anmeld

4. maj 2011

Nalle

Anonym skriver:

Jo det er 1½ år og nedefter

Anmeld

4. maj 2011

Anonym

Er lige med på en lytter, da vi er ldt i samme situation

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Er lige med på en lytter, da vi er ldt i samme situation

Nu har jeg ikke lige selv børn, men der er 14 mdr mellem min søster og jeg. Synes egentlig det er meget rart 

Anmeld

4. maj 2011

bonanza

Jeg har 2 piger med 9 mdr og 30 dage imellem, de er dejlige og det hele værd, det første år med begge to var meget hårdt men det er en stor glæde at de er så tæt nu

Anmeld

4. maj 2011

mulle7430

Anonym skriver:

jeg synes når de er små er det meget meget nemmere inden når de bliver store  har 4 piger ind for 4 år de er idag 8-9-10-11 år

Anmeld

4. maj 2011

norenberg

har selv psoudotvillinge drenge med 8 mdr og 6 dages mellemrum...ikke noget der var planlagt....men selvom der er meget at se til lige nu fortryder vi ikke et sekundt....den "store" er lige blevet 1 år og er lige flyttet på sit eget værelse og den lille ligger inde hos os i vuggen....ind i mellem når jeg er nogle steder med dem alene f.eks. shopping kunne jeg godt bruge en tvillinge vogn men der hjemme i daglig dagen sover de ude i hver deres vogn men det gør jo så også at man ikke lige går en smut for at få dem til at falde i søvn....

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er under 24 mdr

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/generel-information-til-gravide/gravid-med-pseudotvillinger.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.