hvad laver i sammen med jeres bedre halvdel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Lou87

Fru. Skovrup skriver:

Grunden til jeg startede denne tråd, var fordi det ville være rart med lidt inspiration, og så synes jeg også der har været alt for mange tråde som handler om hvor dårlig den anden halvdel opføre sig, og hvor negativt deres forhold er.

Synes vi alle har brug for et positivt skub og inspiration :-)

Helt sikkert - ku ikk være mere enig
Er begyndt slet ikk og gide læse de indlæg mere..

.. plus jeg priser mig lykkelig over mit eget forhold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Clisolka

Fru. Skovrup skriver:

Ganske kort og simpelt, som overskriften lyder, hvad får i tiden til at gå med sammen med jeres bedre halvdel.

Vil da også være nysgerrig efter at høre hvilke ting i laver sammen.

Måske også fortælle lidt om hvor meget i er sammen i løbet af en dag.

Jeg kan da lægge ud med mig selv:

min mand og jeg har samme hobby, nemlig computer spil. Og vi holder meget af at gå ture, og se gode film sammen.

Men nu her når jeg er høj gravid har jeg kunne sove hele tiden, og så hygger manden jo for sig selv.

Derfor bruger vi faktisk i øjeblikket ikke så meget tid sammen som vi gjorde det før.

Ja, hvad får vi ikke tiden til at gå med herhjemme  Min kæreste er i aktivering af kommunen, så han er ret tidligt hjemme i hverdagene - og jeg er på barsel, så i bund og grund ser vi hinanden meget mere end hvis jeg er på job 

Vi laver stort set alt sammen 

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
ønskebarn74 skriver:

Jeg tror ikke det har noget at gøre med hvem der starter... For din mand kan da ikke lade være med at kysse dig igen...  ... Og sender du ham et frækt blik og giver ham et lille klap... Så skal han nok give igen...

Noget for noget :-)

jeg elsker min mand over alt på jorden, og jeg ved han også elsker mig utrolig meget.

Men nogen gange skal man lige tage opmærksom på hvordan forholdet har det, for alt for hurtig tager hverdagen over, hvor det vil hjælpe og gøre en kæmpe forskel at man lige tænker over de små ting der kan gøre en forskel.

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

Fru. Skovrup skriver:

Så alt i alt bruger i også utrolig meget tid sammen.

Det også mega rart at have noget sammen som man er fælles om

ja vi er tit sammen... det er dejligt... i dag f.eks har han ligget sy go go så har vi set disneyfilm og hygget i sengen med bettemanden og hunden og bare slappet af. det er vi også gode til

Anmeld

4. maj 2011

merle2010

vi går tit ture sammen med ungerne, både ved stranden og i byen, vi tager tit til venner og familie, spiser sammen hver aften, ser fjernsyn og film sammen, handler ind sammen, tager til fester og i byen sammen, leger med ungerne sammen, gør rent og rydder op sammen, går i bad sammen, ja vi laver rigtig meget sammen.. synes det er super hyggeligt, og nyder tiden sammen med min mand

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

merle2010 skriver:

vi går tit ture sammen med ungerne, både ved stranden og i byen, vi tager tit til venner og familie, spiser sammen hver aften, ser fjernsyn og film sammen, handler ind sammen, tager til fester og i byen sammen, leger med ungerne sammen, gør rent og rydder op sammen, går i bad sammen, ja vi laver rigtig meget sammen.. synes det er super hyggeligt, og nyder tiden sammen med min mand

Synes det går igen, det med at handle ind sammen. Det synes jeg også er utrolig lækkert at man er fælles om lige præcis det :-)

og det at gå i bad sammen synes jeg også er rart, har min mand og jeg faktisk gjort fra starten. Man får snakket sammen om nogen ting og man får noget tid sammen på en anden måde. Og så er det jo et kæmpe plus at han lige kan tørre mig på benene, nu når jeg ikke selv kan nå pga maven :-)

Anmeld

4. maj 2011

merle2010

Fru. Skovrup skriver:

Synes det går igen, det med at handle ind sammen. Det synes jeg også er utrolig lækkert at man er fælles om lige præcis det :-)

og det at gå i bad sammen synes jeg også er rart, har min mand og jeg faktisk gjort fra starten. Man får snakket sammen om nogen ting og man får noget tid sammen på en anden måde. Og så er det jo et kæmpe plus at han lige kan tørre mig på benene, nu når jeg ikke selv kan nå pga maven :-)

da jeg var gravid, brugte vi meget tid på at se film sammen, han masserede min lænd og mine fødder, smurte min mave ind i creme og olie, og vi sad sammen og mærkede på maven.. det var super hyggeligt.. men jeg var meget dårlig i min graviditet.. kan huske at vi kørte en dag ud til stranden for at gå tur, da jeg var højgravid, jeg brækkede mig 3 gange på turen, og endte med at sidde oppe i klitterne og nægte at gå længere.. hehe

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

merle2010 skriver:

da jeg var gravid, brugte vi meget tid på at se film sammen, han masserede min lænd og mine fødder, smurte min mave ind i creme og olie, og vi sad sammen og mærkede på maven.. det var super hyggeligt.. men jeg var meget dårlig i min graviditet.. kan huske at vi kørte en dag ud til stranden for at gå tur, da jeg var højgravid, jeg brækkede mig 3 gange på turen, og endte med at sidde oppe i klitterne og nægte at gå længere.. hehe

Var da ikke rart du var så syg under graviditeten. Men alligevel gjorde i noget for at få tid sammen :-)

Anmeld

4. maj 2011

merle2010

Fru. Skovrup skriver:

Var da ikke rart du var så syg under graviditeten. Men alligevel gjorde i noget for at få tid sammen :-)

ja vi lavede sku mange ting... men når vi var ude og køre eller på besøg hos andre, måtte jeg bare altid have en pose eller en spand ved min side, da jeg brækkede mig konstant.. det var ikke særlig fedt min mand lærte efterhånden at kunne se lige før jeg brækkede mig, og kom løbende for at hjælpe mig.. hehe.. men vi lavede skam mange sjove ting.. vi var da osse til fest 3 gange under min graviditet eller sådan noget.. og vi holdt nytår sammen med min mands børn og hans familie.. det var sku osse hyggeligt..

Anmeld

4. maj 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Efter vi har fået Caroline , har vi ikke meget alene-tid .. Det er ikke altid hun synes , at hun skal sove om aftenen :b

Men vi spiser aftensmad sammen , forsøger at handle ind sammen , gå ture , se fjernsyn (har fået ham til at følge med i de unge mødre ) , cirka en gang om måneden bliver Caroline passet af mormor og morfar , og så går vi ud og spiser og i biografen (:

OGSÅ DIG ?!? 

Kan faktisk sige næsten nøjagtig det samme som dig, vi handler bare ikke ind sammen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.