hvad laver i sammen med jeres bedre halvdel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Miss T

Nadia&Daniel skriver:

Manden har ferie i denne uge - så vi har været en tur i Lyngby med klapvognen  

Ellers spiller min mand fodbold hver lørdag, så de lørdage hvor det er på hjemmebane, forsøger jeg at se kamp med Laura

Ellers handler vi ind sammen, spiser aftensmad sammen hver aften og går ture..

Der er også mange gode timer i lyngby  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mor-til-asta-09

Herhjemme har vi også samme hobby.. computerspil, x-box kinect og gode film...

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Secrets skriver:

Vi får biografbilletterne gennem hans arbejde, så den er snildt klaret Hehe. det er også derfor vi tager afsted så tit

Luksus! Det så godt hvis man kan se de samme film sammen, da mænd og kvinder er meget forskellige hvad film smag angår :-)

min mand og jeg kan også godt se nogen film sammen, men jeg er til tider lidt mere kræsen end ham :-)

Anmeld

4. maj 2011

Nadia&Daniel

Miss T skriver:

Der er også mange gode timer i lyngby  

Ja - især en god tur om Lyngby sø

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Fru. Skovrup skriver:

Luksus! Det så godt hvis man kan se de samme film sammen, da mænd og kvinder er meget forskellige hvad film smag angår :-)

min mand og jeg kan også godt se nogen film sammen, men jeg er til tider lidt mere kræsen end ham :-)

Altså jeg vil også sige, at vi har problemet, hvis vi skal se en film sammen derhjemme, fordi vi har så mange at vælge imellem, så er det umuligt at blive enige Så kender godt problemet!

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

Vi laver mange ting sammen, på trods af at jeg kun kan være hjemme ved ham i weekenderne pga min uddannelse

Vi putter, ser film, laver mad, bager, griner, ja alt muligt. Vi snakker om alt. Vi tager en gang imellem i biffen. Vi køber spil som vi kan spille sammen. Vi har næsten de samme interesser, indenfor film osv. Bortset fra tøsefilm og tøseserier, selvfølgelig tihi

da vi gik i skole i samme by, sov vi på skift hos hinanden, tog afsted om morgenen sammen, tog til hver sin skole, tog hjem sammen igen, ja vi var uadskillige

Han er godt nok indenfor landbrug og jeg for computer, men vi hjælper hinanden alligevel. Vi shopper sammen (nok mest mig der siger hvad vi skal have) Han køber med glæde tøj til mig, kjoler, undertøj osv. Vi var for nyligt i sexshop, hvor det meste faktisk var til mig (fordi HAN synes, ikke mig) Vi tager til fest sammen, ja vi er snart altid sammen omkring alt , hvis vi kan komme til det. og nej, jeg kan simpelthen ikke blive træt af det, på trods af at snart 2 år er gået med det (dog har det kun været de sidste 9 måneder at jeg kun har været hjemme i weekenderne)

Anmeld

4. maj 2011

tingimor

jamen vi sofa hygger sammen i hverdagen... hjælpes om at lave mad.. og bare snakker og laver hverdags tingne sammen ellers tager vi i bio går ture sammen shopper sammen går tit ud og spiser. tager til vandet eller i skoven med hunden ja vi laver faktisk næsten alt sammen ud over at gå på arbejde.

Anmeld

4. maj 2011

Miss T

Herhjemme hygger vi når der er tid til det, med to små piger i huset er der gang i den.. Så når weekenden eller sommeraftenen falder på sidder vi på terassen, spiser god mad og får et glas vin og snakker. Vi elsker at se serier, lave god mad, laver også jævnligt mad til et hold fysisk handicappede i nærområdet. Men vi kan også præstere at ligge i sofaen med dynerne og stene fjernsyn. Min mand elsker golf og fodbold, jeg løb og håndbold og vi forsøger at være med hinanden ude.

Anmeld

4. maj 2011

Miss T

Nadia&Daniel skriver:

Ja - især en god tur om Lyngby sø

Jeg har ikke været rundt om søen endnu, men det skal vi helt klart her til sommer

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
ønskebarn74 skriver:

Det er let med sådan en dejlig mand og så har vi begge den holdning at et forhold ikke passer sig selv... Vi gør noget aktivt for det... Og gør meget ud af vores intime forhold... Vi har det sjovt og griner sammen... Og min mand er en rigtig drillepind... Han elsker når jeg står der med gnistrende øjne... Hold op hvor er du dejlig skat... Hvem kan lige stå for de ord... GGG... Ja jeg har sydlandsk temperament... ... Men mangler den gyldne olivenhud... GG...

Og hans godmodige klap på numsen og spontane kærtegn kys og frække gnistrende blå øjne i løbet af dagen gør bare livet værd at leve...  

Meget inspirerende :-)

jeg tror bestemt også det er vigtigt at man passer og plejer sit forhold til sin bedre halvdel, da det ikke plejer sig selv. Tværtimod, lader man det stå til vil det blive falde færdigt på et tidspunkt.

Det jeg synes kan være svært, det er at hverdagen og hverdagens bekymringer kan tage meget over så man kommer til at mangle det overskud det er lige at give et romantisk klem, eller et dejlig kys der bare er anderledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.