MalleH skriver:
Vi laver mange ting sammen, på trods af at jeg kun kan være hjemme ved ham i weekenderne pga min uddannelse
Vi putter, ser film, laver mad, bager, griner, ja alt muligt. Vi snakker om alt. Vi tager en gang imellem i biffen. Vi køber spil som vi kan spille sammen. Vi har næsten de samme interesser, indenfor film osv. Bortset fra tøsefilm og tøseserier, selvfølgelig tihi
da vi gik i skole i samme by, sov vi på skift hos hinanden, tog afsted om morgenen sammen, tog til hver sin skole, tog hjem sammen igen, ja vi var uadskillige
Han er godt nok indenfor landbrug og jeg for computer, men vi hjælper hinanden alligevel. Vi shopper sammen (nok mest mig der siger hvad vi skal have
) Han køber med glæde tøj til mig, kjoler, undertøj osv. Vi var for nyligt i sexshop, hvor det meste faktisk var til mig (fordi HAN synes, ikke mig
) Vi tager til fest sammen, ja vi er snart altid sammen omkring alt , hvis vi kan komme til det.
og nej, jeg kan simpelthen ikke blive træt af det, på trods af at snart 2 år er gået med det
(dog har det kun været de sidste 9 måneder at jeg kun har været hjemme i weekenderne)
I gør også en aktiv indsats for at lave meget sammen, det synes jeg er godt at høre :-)
Og i prøver også på det selvom i som du siger i øjeblikket kun har weekenderne sammen.