hvad laver i sammen med jeres bedre halvdel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Nadia&Daniel

Miss T skriver:

Jeg har ikke været rundt om søen endnu, men det skal vi helt klart her til sommer

Nogle gange er det med manden, andre gange med veninderne og til sommer med mødregruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Miss T

Nadia&Daniel skriver:

Nogle gange er det med manden, andre gange med veninderne og til sommer med mødregruppen

Fantastisk at være kommet "uden for" byen, før boede vi på islands brygge, virum er noget bedre med søer og grønne område I like it.. Så ja, jeg vil også hive mand og unger med rundt hehe

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
MalleH skriver:

Vi laver mange ting sammen, på trods af at jeg kun kan være hjemme ved ham i weekenderne pga min uddannelse

Vi putter, ser film, laver mad, bager, griner, ja alt muligt. Vi snakker om alt. Vi tager en gang imellem i biffen. Vi køber spil som vi kan spille sammen. Vi har næsten de samme interesser, indenfor film osv. Bortset fra tøsefilm og tøseserier, selvfølgelig tihi

da vi gik i skole i samme by, sov vi på skift hos hinanden, tog afsted om morgenen sammen, tog til hver sin skole, tog hjem sammen igen, ja vi var uadskillige

Han er godt nok indenfor landbrug og jeg for computer, men vi hjælper hinanden alligevel. Vi shopper sammen (nok mest mig der siger hvad vi skal have) Han køber med glæde tøj til mig, kjoler, undertøj osv. Vi var for nyligt i sexshop, hvor det meste faktisk var til mig (fordi HAN synes, ikke mig) Vi tager til fest sammen, ja vi er snart altid sammen omkring alt , hvis vi kan komme til det. og nej, jeg kan simpelthen ikke blive træt af det, på trods af at snart 2 år er gået med det (dog har det kun været de sidste 9 måneder at jeg kun har været hjemme i weekenderne)

I gør også en aktiv indsats for at lave meget sammen, det synes jeg er godt at høre :-)

Og i prøver også på det selvom i som du siger i øjeblikket kun har weekenderne sammen.

Det er rart at høre hvad andre gør for at lave noget fælles

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Meget inspirerende :-)

jeg tror bestemt også det er vigtigt at man passer og plejer sit forhold til sin bedre halvdel, da det ikke plejer sig selv. Tværtimod, lader man det stå til vil det blive falde færdigt på et tidspunkt.

Det jeg synes kan være svært, det er at hverdagen og hverdagens bekymringer kan tage meget over så man kommer til at mangle det overskud det er lige at give et romantisk klem, eller et dejlig kys der bare er anderledes.

Ved du hvad, læg ud med at gøre det selv... Du vil opdage det giver lige den ekstra energi at mærke amorinerne flyve... Seratonin er lykke stoffet og det vælter frem når man kysser og er glade for hinanden... Og det kick kan intet overgå... Og ved du hvad vasketøj og fnuldermændene rænder ingen steder.... Men det gør forholdet hvis ikke man husker at være kærester med sin mand hver dag....

Anmeld

4. maj 2011

Lou87

Det er god debat, evt også til inspiration for andre
For det vigtigste er og huske hinanden i alt det her "nye forældre-hood" Og det kan da være sin prøve..

Men vi har (dog ka jeg ikk spille pga forsat ømt bækken) samme sportsgrenintersse - nemlig bowling...

Derudover er vi begge store film elskere... Så vi har lovefilm abb og bestiller film sammen derfra. Og en til to gange om mdr tager vi også i bio og lillepigen bliver passet.

Ellers er det sådan noget som og gå ture, handle sammen, spille spil sammen osv.. Og bedst af alt - snakke sammen.. Jeg elsker at vi har så god kemi - men samtidigt forstår at give hinanden ro.

Vi har snakket om at hvis pengene er til det og vi kan få pasning at vi vil melde os til den nye sæson for dans her til august
Vi ved ikk om vi vil en helt sæson, men har snakket om det nogle gange og kan begge li og røre os.. Og det jo en kanon underholdende måde og gøre det på og så SAMMEN

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

Fru. Skovrup skriver:

I gør også en aktiv indsats for at lave meget sammen, det synes jeg er godt at høre :-)

Og i prøver også på det selvom i som du siger i øjeblikket kun har weekenderne sammen.

Det er rart at høre hvad andre gør for at lave noget fælles

Ja, jeg synes også det er meget hårdt at det eneste vi har 5 dage om ugen, er sms og opkald. Altså kommer jo hjem kl. 16 om fredagen og tager afsted 18.30 om søndagen. og hver anden weekend arbejder han fra 7-19 med 2 timers pause til middag hvor han får noget at spise og sådan. Så det er faktisk kun hver anden weekend, vi rigtigt har hinanden. Så derfor går vi også meget op i at beholde nærværet osv. Ellers kan det hurtigt gå galt

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

ønskebarn74 skriver:

Ved du hvad, læg ud med at gøre det selv... Du vil opdage det giver lige den ekstra energi at mærke amorinerne flyve... Seratonin er lykke stoffet og det vælter frem når man kysser og er glade for hinanden... Og det kick kan intet overgå... Og ved du hvad vasketøj og fnuldermændene rænder ingen steder.... Men det gør forholdet hvis ikke man husker at være kærester med sin mand hver dag....

Ja, bestemt! Især fordi man måske kan være hurtig til at bebrejde manden noget, men hvis man ikke selv prøver hjælper det jo ikke at man kræver.

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Lou87 skriver:

Det er god debat, evt også til inspiration for andre
For det vigtigste er og huske hinanden i alt det her "nye forældre-hood" Og det kan da være sin prøve..

Men vi har (dog ka jeg ikk spille pga forsat ømt bækken) samme sportsgrenintersse - nemlig bowling...

Derudover er vi begge store film elskere... Så vi har lovefilm abb og bestiller film sammen derfra. Og en til to gange om mdr tager vi også i bio og lillepigen bliver passet.

Ellers er det sådan noget som og gå ture, handle sammen, spille spil sammen osv.. Og bedst af alt - snakke sammen.. Jeg elsker at vi har så god kemi - men samtidigt forstår at give hinanden ro.

Vi har snakket om at hvis pengene er til det og vi kan få pasning at vi vil melde os til den nye sæson for dans her til august
Vi ved ikk om vi vil en helt sæson, men har snakket om det nogle gange og kan begge li og røre os.. Og det jo en kanon underholdende måde og gøre det på og så SAMMEN

Grunden til jeg startede denne tråd, var fordi det ville være rart med lidt inspiration, og så synes jeg også der har været alt for mange tråde som handler om hvor dårlig den anden halvdel opføre sig, og hvor negativt deres forhold er.

Synes vi alle har brug for et positivt skub og inspiration :-)

Anmeld

4. maj 2011

jydeinden

øhm tjaa

vi spiller computer sammen

spiller brætspil sammen

tager på byture med venner sammen

ser film sammen

hjælper hinanden med gøre mål herhjemme ( dvs opvask, madlavning, tøjvask mv)

går ture sammen

køber ind sammen

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Ja, bestemt! Især fordi man måske kan være hurtig til at bebrejde manden noget, men hvis man ikke selv prøver hjælper det jo ikke at man kræver.

Jeg tror ikke det har noget at gøre med hvem der starter... For din mand kan da ikke lade være med at kysse dig igen...  ... Og sender du ham et frækt blik og giver ham et lille klap... Så skal han nok give igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.