hvad laver i sammen med jeres bedre halvdel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Isabella_mor

hmm...

vi hygger sammen, ser tv sammen, går ture sammen, har sex sammen..  spiller nogengange kort sammen, shopper sammen, vi har ikke rigtig nogen fælles interesser, jeg går til fitness og han spiller i band, jeg kan godt lide musik og før baby gik vi tit i byen og til koncerter sammen... sjældent hver for sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Maja_4000

Efter vi har fået Caroline , har vi ikke meget alene-tid .. Det er ikke altid hun synes , at hun skal sove om aftenen :b

Men vi spiser aftensmad sammen , forsøger at handle ind sammen , gå ture , se fjernsyn (har fået ham til at følge med i de unge mødre ) , cirka en gang om måneden bliver Caroline passet af mormor og morfar , og så går vi ud og spiser og i biografen (:

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
isabellamor skriver:

hmm...

vi hygger sammen, ser tv sammen, går ture sammen, har sex sammen..  spiller nogengange kort sammen, shopper sammen, vi har ikke rigtig nogen fælles interesser, jeg går til fitness og han spiller i band, jeg kan godt lide musik og før baby gik vi tit i byen og til koncerter sammen... sjældent hver for sig..

Så alt i alt bruger i også utrolig meget tid sammen.

Det også mega rart at have noget sammen som man er fælles om

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Altså der er self. mange småting som at handle ind sammen og andre ting, der er en selvfølge, men bortset fra det elsker vi at gå i biografen og ud at spise. Vi har en forkærlighed for film, og han ejer også sit eget filmrelaterede firma ved siden af studiet, så det er self. noget vi laver sammen Ellers kan vi godt lide af og til at spille spil sammen eller tage ud og shoppe Men generelt er vi begge nogle hygge-narkomaner, der elsker at putte og slappe af på sofaen. Det er skønt

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Maja_4000 skriver:

Efter vi har fået Caroline , har vi ikke meget alene-tid .. Det er ikke altid hun synes , at hun skal sove om aftenen :b

Men vi spiser aftensmad sammen , forsøger at handle ind sammen , gå ture , se fjernsyn (har fået ham til at følge med i de unge mødre ) , cirka en gang om måneden bliver Caroline passet af mormor og morfar , og så går vi ud og spiser og i biografen (:

Lyder også til at det er en god måde at gøre det på nu når den lille tager så meget af jeres ''alene'' tid :-) tror det er vigtigt man gør noget for ikke at ''glemme''hinanden når der kommer en lille ny.

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Fru. Skovrup skriver:

Lyder også til at det er en god måde at gøre det på nu når den lille tager så meget af jeres ''alene'' tid :-) tror det er vigtigt man gør noget for ikke at ''glemme''hinanden når der kommer en lille ny.

Det synes vi også det er (: Især fordi vi er så unge .. Vi nåede jo ikke at være alene i 100 år , inden vi blev til 3 :b
Men det er dejligt at komme ud og snakke om andet en mos , lortebleer osv

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Secrets skriver:

Altså der er self. mange småting som at handle ind sammen og andre ting, der er en selvfølge, men bortset fra det elsker vi at gå i biografen og ud at spise. Vi har en forkærlighed for film, og han ejer også sit eget filmrelaterede firma ved siden af studiet, så det er self. noget vi laver sammen Ellers kan vi godt lide af og til at spille spil sammen eller tage ud og shoppe Men generelt er vi begge nogle hygge-narkomaner, der elsker at putte og slappe af på sofaen. Det er skønt

Tænkte lige at det da var nogen dyre ting i lavede sammen. Men hygge på sofaen er total hygge! Og slet ikke så dyrt :-)

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Fru. Skovrup skriver:

Tænkte lige at det da var nogen dyre ting i lavede sammen. Men hygge på sofaen er total hygge! Og slet ikke så dyrt :-)

Vi får biografbilletterne gennem hans arbejde, så den er snildt klaret Hehe. det er også derfor vi tager afsted så tit

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Maja_4000 skriver:

Det synes vi også det er (: Især fordi vi er så unge .. Vi nåede jo ikke at være alene i 100 år , inden vi blev til 3 :b
Men det er dejligt at komme ud og snakke om andet en mos , lortebleer osv

Kunne jeg godt forestille mig :-) nu min lille fyr jo heller ikke kommet til verden endnu, men det rart at høre hvad andre gør for at få tid sammen som par når den lille er kommet ud. Og blive inspireret :-)

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Tillykke på forhånd så, i har været sammen mange år :-) synes det er mega flot i så stadig er så glade og ''ny forelsket'' :-)

Det er let med sådan en dejlig mand og så har vi begge den holdning at et forhold ikke passer sig selv... Vi gør noget aktivt for det... Og gør meget ud af vores intime forhold... Vi har det sjovt og griner sammen... Og min mand er en rigtig drillepind... Han elsker når jeg står der med gnistrende øjne... Hold op hvor er du dejlig skat... Hvem kan lige stå for de ord... GGG... Ja jeg har sydlandsk temperament... ... Men mangler den gyldne olivenhud... GG...

Og hans godmodige klap på numsen og spontane kærtegn kys og frække gnistrende blå øjne i løbet af dagen gør bare livet værd at leve...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.