Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

twinboys

Ranarupta skriver:

Selvfølgelig kan man slet ikke skære alle over en kam, men desværre oplever vi det tit herhjemme.

Vi modtager ikke vigtige papirer og gentagne gange har vi ikke modtaget pakker. Som der er dokumentation på...

Vi bor åbenbart bare i et dårligt post-DK-område...

https://www.baby.dk/debat/106747pi1/ordet-er-frit/jeg-indroemmer-gerne----jeg-snyder-ikke-folk---.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Gittemor09

Misselbek skriver:

Nej, men jeg havde jo INGEN idé om hvem fanden det var før den påskyldte begyndte at linke til hendes egen debat hvor hun forsvarer sig selv. Og siden den her debat handler om "snyd" synes jeg godt at folk kan tillade sig at blive lidt sure over det, eftersom det jo ikke pænt at snyde folk for deres ting de har betalt for. At det så er postdanmarks skyld, står der jo intet om? der står bare at hun aldrig modtog det.

netop...

der stod hun aldrig modtog det...

hvilket der kan være flere forklaringer på...

1. det kan blive væk i posten.

2. sælger har snydt...

og både Ts tolker at det er nr. 2 der er sket... plus flere andre brugere....

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Misselbek skriver:

jeg læser ALDRIG folks kommentarer!! ..

Nej, men det fandeme dumt at snyde folk, og som hun bliver udstillet her er hun jo en kold hustler. Har læst hendes indlæg, og hun vender den jo 180 grader, men synes ikke det burde offentligøres på baby.dk uanset hvad, det må de sgu selv finde ud af. 

det ville hun jo åbenbart ikke

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Honnie's Wife:) skriver:

Hvorfor bliver du ved med at linke????

Har ikke noget at skjule

Anmeld

5. maj 2011

Mor til Mike

Gittemor09 skriver:

netop...

der stod hun aldrig modtog det...

hvilket der kan være flere forklaringer på...

1. det kan blive væk i posten.

2. sælger har snydt...

og både Ts tolker at det er nr. 2 der er sket... plus flere andre brugere....

- Igen, jeg læser kun hvad dabatstarteren skriver.

MEN, jeg synes stadig de burde holde det for dem selv, for det klart når man læser hendes indlæg tror man jo hun er blevet koldblodigt snydt, og så får man helt klart medlidenhed med hende, og synes den anden har gjort noget helt uacceptabelt. At der så er en anden side af sagen viser jo bare at der er ingen mening med at lave sådan en debat, og de burde have snakket om det privat, istedet for at indblade resten af baby.dk.

Anmeld

5. maj 2011

qp

Jeg har anmeldt denne tråd, det er ikke andet end mudderkastning i mine øjne....

Mudderkastning er da ikke noget det er blevet til nu hvor Twinboys er kommet på banen - det har det jo faktisk hele tiden været

Anmeld

5. maj 2011

Gittemor09

Misselbek skriver:

- Igen, jeg læser kun hvad dabatstarteren skriver.

MEN, jeg synes stadig de burde holde det for dem selv, for det klart når man læser hendes indlæg tror man jo hun er blevet koldblodigt snydt, og så får man helt klart medlidenhed med hende, og synes den anden har gjort noget helt uacceptabelt. At der så er en anden side af sagen viser jo bare at der er ingen mening med at lave sådan en debat, og de burde have snakket om det privat, istedet for at indblade resten af baby.dk.

tror faktisk det var anonym der stoppede med at svare tilbage på pb...

men vil jo heller ikke blande mig for meget ind i det...!! det har jo intet med mig at gøre...

ville bare pointere at postdanmark tit laver fejl.... det høres bare ikke om så tit...

Anmeld

5. maj 2011

Mor til Mike

twinboys skriver:

det ville hun jo åbenbart ikke

Så det jo hendes problem, synes ikke det voksent af hende at gå amok over en ting uden indhold. Vi andre hopper jo på den, og hvis der er flere som mig som "kun" læser starten af debatten bliver man jo helt nervøs for at købe ting herinde. 

Anmeld

5. maj 2011

Ranarupta

twinboys skriver:

https://www.baby.dk/debat/106747pi1/ordet-er-frit/jeg-indroemmer-gerne----jeg-snyder-ikke-folk---.aspx

Jamen Majbritt, 

Ingen negative tanker herfra!
Jeg ville bare lige komme med et input ang. mistede pakker.

Jeg vil slet ikke blande mig el. tage stilling til denne her problemstilling, men jeg forstår godt, at du føler, at du har brug for at vise, at du har rent mel i posen.  
Hvis jeg stod i dine sko, ville jeg have helt ondt i maven. Altså forstået på den måde, at jeg ville hade, hvis folk mente, at jeg var uærlig.
Ej, det lyder helt forkert og det er ikke meningen. Jeg mener ikke noget som helst negativt med det!

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Ranarupta skriver:

Jamen Majbritt, 

Ingen negative tanker herfra!
Jeg ville bare lige komme med et input ang. mistede pakker.

Jeg vil slet ikke blande mig el. tage stilling til denne her problemstilling, men jeg forstår godt, at du føler, at du har brug for at vise, at du har rent mel i posen.  
Hvis jeg stod i dine sko, ville jeg have helt ondt i maven. Altså forstået på den måde, at jeg ville hade, hvis folk mente, at jeg var uærlig.
Ej, det lyder helt forkert og det er ikke meningen. Jeg mener ikke noget som helst negativt med det!

Jeg står netop i de sko nu og er ked af at hun mener jeg er uærlig... Men jeg har rent mel i posen derfor oprettede jeg den anden debat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.