Anonym skriver:
Jeg ved godt der sikkert er mange ærlige sælger herinde men vil alligevel advarer. Jeg har købt tøj af en meget aktiv bruger herinde. Mit tøj dukkede aldrig op. Ærgeligt skrev sælger...Hun tilbød ikke at betale noget af beløbet tilbage eller noget. Og der er jo desværre ingen steder man kan give hende karakter som feks trendsales. Ja jeg er i hvert fald f.ærdig med at købe herinde og vil holde skarpt øje med om det jeg har købt skulle dukke op til salg her igen...
uden at have læst tråden...
Post danmark kan altså også have dummet sig i forhold til forsendelsen..
Min veninde bestilte en taske over nettet til min adresse (og i mit navn) af en bruger på Trendsales.
Posten var ganske rigtigt ude med den (klods, ikke pakke) - men da der ikke var nogen hjemme, så fik man en pakkeseddel..
Det skete d. 14 april.
Jeg har stadigvæk ikke fået den taske, fordi postbudet eller posthuset har dummet sig og smidt tasken over til et andet posthus.. og derefter... tjah jeg har intet hørt... har rykket for det 3-4 gange nu, og tager nu derop igen i dag.
Afsender har intet ansvar i denne hændelse, og postdanmark.. tjah det er bare ærgeligt - det kunne være sendt som pakke!!
bare for at påvise at der kan være andre faktorer i det indimellem-...
Anmeld