Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Har også oplevet 1 gang herinde, hvor jeg købte 3 småfolk trøjer, der var mange undskyldninger hvorfor pakken ikke kom . Da den så endelig kom var der ikke de 3 trøjer fra småfolk men nogle fra H&M i en str mindre end Silas bruger .... Så kontaktede sælger så sagde at jeg kunne sende retur - men hold da op en kamp det tog før jeg fik mine penge.

Hun var temmelig grov i hendes PB selv om jeg bevarede den gode tone. Og ved der var mindst en mere som også var blevet snydt af hende. Så hende ville jeg gerne kunne advare om...

Hun skulle og¨så først købe nået tøj af mig og blev ved med at sige pengene var overført men de kom aldrig 

Man kan ihvertfald sagtens handle med dig. Det tør jeg da sige. Liam er meget glad for den nye molo jakke, som han selv vælger når vi skal ud af døren

Synes det er ærgeligt når folk ikke kan finde ud af det i en god tone. Øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

bullerbassen

Rikke&Liam skriver:

Man kan ihvertfald sagtens handle med dig. Det tør jeg da sige. Liam er meget glad for din nye molo jakke, som han selv vælger når vi skal ud af døren

Synes det er ærgeligt når folk ikke kan finde ud af det i en god tone. Øv.

Mange tak for det Rikke  Har heldigvis også kun posetive oplevelser som sælger . Har flere som kommer igen & igen.

Åh så sød de er ski så skønne når de ved hvad de vil de kære poder. Silas finder hans vinterstøvler frem hver gang , vi siger han skal finde sine sko - men det er jo alt for varmt nu...

Anmeld

6. maj 2011

maj2011

twinboys skriver:

https://www.baby.dk/debat/106747pi1/ordet-er-frit/jeg-indroemmer-gerne----jeg-snyder-ikke-folk---.aspx

jamen så er der jo ingen grund tila t hun skal skrive det... er vel bare sur, og skal ha noget galde ud, men det kan hun vel gøre til hendes eget spejlbilled :-)

:-) klem majbrit

Anmeld

6. maj 2011

Isabeau

twinboys skriver:

https://www.baby.dk/debat/106747pi1/ordet-er-frit/jeg-indroemmer-gerne----jeg-snyder-ikke-folk---.aspx

Har selv prøvet det samme; at pakken er blevet væk, og sådan er det altså bare nogle gange Det er risikoen ved og købe over internettet. Så må man jo hente det selv hos sælger, hvis det er?

Du har dit på det rene - har ingen skrupler ved og handle med dig

Anmeld

6. maj 2011

Carina:-)

Jeg køber rigtigt meget mbåde privat og fra butik.

Og det sker altså at pakkerne forsvinder-Er det en butik,har de en forsikring.Men er det privat er det altså op til en selv at bede om at få det sendt forsikret.

Anmeld

6. maj 2011

mor til lille emma

twinboys skriver:

jeg kan så nu se det fra begge sider super du har kvittering, så beviser det du har sendt den og ja folk laver fejl somme tider og i dette tilfælde er det blevet væk.. kan også godt følge køber i, at hun vil have pengene igen, men jeg havde valgt ikke at give hende det, jo måske halvdelen... træls situation for jer begge

Anmeld

6. maj 2011

Magsen

bullerbassen skriver:

Har også oplevet 1 gang herinde, hvor jeg købte 3 småfolk trøjer, der var mange undskyldninger hvorfor pakken ikke kom . Da den så endelig kom var der ikke de 3 trøjer fra småfolk men nogle fra H&M i en str mindre end Silas bruger .... Så kontaktede sælger så sagde at jeg kunne sende retur - men hold da op en kamp det tog før jeg fik mine penge.

Hun var temmelig grov i hendes PB selv om jeg bevarede den gode tone. Og ved der var mindst en mere som også var blevet snydt af hende. Så hende ville jeg gerne kunne advare om...

Hun skulle og¨så først købe nået tøj af mig og blev ved med at sige pengene var overført men de kom aldrig 

hvem er det der gør sådan ?!?

Anmeld

6. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Jeg ved godt der sikkert er mange ærlige sælger herinde men vil alligevel advarer. Jeg har købt tøj af en meget aktiv bruger herinde. Mit tøj dukkede aldrig op. Ærgeligt skrev sælger...Hun tilbød ikke at betale noget af beløbet tilbage eller noget. Og der er jo desværre ingen steder man kan give hende karakter som feks trendsales. Ja jeg er i hvert fald f.ærdig med at købe herinde og vil holde skarpt øje med om det jeg har købt skulle dukke op til salg her igen...

uden at have læst tråden...

Post danmark kan altså også have dummet sig i forhold til forsendelsen..

Min veninde bestilte en taske over nettet til min adresse (og i mit navn) af en bruger på Trendsales.

Posten var ganske rigtigt ude med den (klods, ikke pakke) - men da der ikke var nogen hjemme, så fik man en pakkeseddel..

Det skete d. 14 april.

Jeg har stadigvæk ikke fået den taske, fordi postbudet eller posthuset har dummet sig og smidt tasken over til et andet posthus.. og derefter... tjah jeg har intet hørt... har rykket for det 3-4 gange nu, og tager nu derop igen i dag.

Afsender har intet ansvar i denne hændelse, og postdanmark.. tjah det er bare ærgeligt - det kunne være sendt som pakke!!

bare for at påvise at der kan være andre faktorer i det indimellem-...

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Maggieh skriver:

hvem er det der gør sådan ?!?

Nu er sagen lukket & slukket men håber da personen ændre stil.

Skal siges jeg har haft en god oplevelse med selv samme parson.

Anmeld

6. maj 2011

Magsen

bullerbassen skriver:

Nu er sagen lukket & slukket men håber da personen ændre stil.

Skal siges jeg har haft en god oplevelse med selv samme parson.

nåh okey .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.