Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

camilla28

tråd lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ranarupta

twinboys skriver:

Jeg står netop i de sko nu og er ked af at hun mener jeg er uærlig... Men jeg har rent mel i posen derfor oprettede jeg den anden debat

Jeg ville godt nok også blive ked og skidt tilpas, hvis jeg blev beskyldt for at være en, der snyder...

Og helt ærligt, du har (så vidt jeg husker) et par gange været mellemmand mht. sengetøj og folk ville simpelthen ikke gå med til det, hvis de blev snydt! 

Anmeld

5. maj 2011

Fru.Mäes <3

Du har hermed bevist overfor os at du har ren mel i posen - dejligt at en sælger TØR stå frem og forsvare sig selv!! Dem som IKKE gør det, det er nok dem der snyder Kvitteringen er ALTID god at gemme Håber pakken dukker op...

Anmeld

5. maj 2011

Becks

camilla28 skriver:

tråd lukket

Hvad mener du?

Anmeld

6. maj 2011

camilla28

Tutte skriver:

Hvad mener du?

at folk skal lade det ligge for der bliver aldrig enighed

Anmeld

6. maj 2011

Becks

camilla28 skriver:

at folk skal lade det ligge for der bliver aldrig enighed

Nåe oki

Det stopper nok ikke før én af moderatorene lukker tråden, og det gør de ikke før den går over gevind, hvilket den ikke er endnu..

Men er enig med dig

Anmeld

6. maj 2011

AndreasMor84

twinboys skriver:

https://www.baby.dk/debat/106747pi1/ordet-er-frit/jeg-indroemmer-gerne----jeg-snyder-ikke-folk---.aspx

Dejligt at se at det var dig Majbritt.. og det er positivt ment, for jeg ved, at du er til at stole på og aldrig ville snyde nogen herinde

Anmeld

6. maj 2011

Anneiris

Maggieh skriver:

den hopper jeg med på.

Dét gør jeg særme ogsåb!!- omg, easy piger. Det er jo ikke verdens undergang? Det ku jo være det var blevet væk i posten

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Jeg har også oplevet at en sælger slet ikke var som jeg troede Jeg gik aldrig det jeg betalte for, men kun svinere på PB.

Personen sælger meget herinde, men jeg må jo ikke skrive hvem det er da det er påstand mod påstand..

Men krummer tæer når jeg ser hendes salgsannoncer.

Har også oplevet 1 gang herinde, hvor jeg købte 3 småfolk trøjer, der var mange undskyldninger hvorfor pakken ikke kom . Da den så endelig kom var der ikke de 3 trøjer fra småfolk men nogle fra H&M i en str mindre end Silas bruger .... Så kontaktede sælger så sagde at jeg kunne sende retur - men hold da op en kamp det tog før jeg fik mine penge.

Hun var temmelig grov i hendes PB selv om jeg bevarede den gode tone. Og ved der var mindst en mere som også var blevet snydt af hende. Så hende ville jeg gerne kunne advare om...

Hun skulle og¨så først købe nået tøj af mig og blev ved med at sige pengene var overført men de kom aldrig 

Anmeld

6. maj 2011

novalfrida

man må passe på med ikke at rede alle over en kam...
Men træls der findes både dårlige køber og sælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.