Pas på med at købe tøj osv herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.732 visninger
111 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved godt der sikkert er mange ærlige sælger herinde men vil alligevel advarer. Jeg har købt tøj af en meget aktiv bruger herinde. Mit tøj dukkede aldrig op. Ærgeligt skrev sælger...Hun tilbød ikke at betale noget af beløbet tilbage eller noget. Og der er jo desværre ingen steder man kan give hende karakter som feks trendsales. Ja jeg er i hvert fald f.ærdig med at købe herinde og vil holde skarpt øje med om det jeg har købt skulle dukke op til salg her igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

sarahb

Det er bare SÅ meget dårlig stil...!
Så må man da i det mindste finde en løsning sammen!

Anmeld

4. maj 2011

MoarViborg

Øv hvor surt for dig

Et godt trick når man køber af private sælgere på nettet er at få dem til at lave en Indleveringskvittering på posthuset!

En indleveringskvittering er et dokument du udfylder med både dit og købers navn og adresse, den vil også bære postdanmarks stempel som bevis på varen er sendt. En sådan attest koster mellem 5 og 7 kr, men den beviser at sælger har sendt varen.

Anmeld

4. maj 2011

wamse

Kan godt forstå, at det er træls for dig, men når det er sagt, så vil det jo være påstand mod påstand i sådan en sag. Sælger kan jo ikke vide, om du bare er uærlig, og har modtaget pakken. 

Jeg har stået med problemet engang, hvor jeg havde sendt pakken, men køber sagde at den ikke var kommet. Så viser det sig, at hun bare havde overset pakkemerkatet i postkassen, så den kom retur. Så ville køber have, at vi skulle slå halv skade om porto, for en ny forsendelse, hvilket jeg ikke ville, da jeg allerede en gang, havde overholdt min del af aftalen. 

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

øv.. skriv gerne til mig i pb hvem det er så jeg kan undgå den person... 

jeg giver ikke nogen oplysninger videre...

Anmeld

4. maj 2011

Lady Marion <3

Ja jeg ville egentligogså gerne have en privat besked da jeg også køber en del herinde

Anmeld

4. maj 2011

mor til lille emma

Ej hvor flabet Det kan man da ikke.... Helt ærligt! ej hvor havde jeg været gal!

Anmeld

4. maj 2011

Faith

MoarViborg skriver:

Øv hvor surt for dig

Et godt trick når man køber af private sælgere på nettet er at få dem til at lave en Indleveringskvittering på posthuset!

En indleveringskvittering er et dokument du udfylder med både dit og købers navn og adresse, den vil også bære postdanmarks stempel som bevis på varen er sendt. En sådan attest koster mellem 5 og 7 kr, men den beviser at sælger har sendt varen.

Anmeld

4. maj 2011

Tip!

Jeg vil også gerne vide hvem pågældende er, da jeg også til tider køber meget tøj herinde...

Anmeld

4. maj 2011

Steph_Laurits

Ville også gerne vide det! Har endnu ikke haft dårlige oplevelser, men vil jo gerne undgå at det sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.