Fødselsdag og skuffet over familie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

komodo

Jeg havde også fødselsdag igår og hørte INTET fra min far overhovedet, min mor er lidt undskyldt, hun havde bare GLEMT det, men fred være med det, holdte det bare herhjemme med min dejlige kæreste og mine unger.

Fik kun gave af min mor og min kæreste, det er som det plejer at være med min far og mine søskende, så det bliver jeg ikke så skuffet over, men en skide sms koster jo ingenting at sende, bare for at indikere at man har husket det.. Vi må fejre os selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

jydeinden

jeg var godt nok blevet skuffet i dit sted... et er at man er så hjælpsom at man fragter folk for sig, men at de så påskynder det ved manglende gave på ens fødselsdag, og at man selv skal betale sodavand, det er da for lavt..

håber du blev godt forkælet..

og også et forsinket tillykke herfra

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

komodo skriver:

Jeg havde også fødselsdag igår og hørte INTET fra min far overhovedet, min mor er lidt undskyldt, hun havde bare GLEMT det, men fred være med det, holdte det bare herhjemme med min dejlige kæreste og mine unger.

Fik kun gave af min mor og min kæreste, det er som det plejer at være med min far og mine søskende, så det bliver jeg ikke så skuffet over, men en skide sms koster jo ingenting at sende, bare for at indikere at man har husket det.. Vi må fejre os selv

Du har ret, vi må fejre os selv.

Og stort tillykke til dig med dagen igår.

Lidt tilfælles har vi så. For det samme er det med min far. Jeg håber og tror jo bare på ændringer. Men det sker nok aldrig.

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

jydeinden skriver:

jeg var godt nok blevet skuffet i dit sted... et er at man er så hjælpsom at man fragter folk for sig, men at de så påskynder det ved manglende gave på ens fødselsdag, og at man selv skal betale sodavand, det er da for lavt..

håber du blev godt forkælet..

og også et forsinket tillykke herfra

Mange tak  

Dagen blev dog bedre, da kæresten kom hjem, med blomster og Bon Jovi billetter. .. Og en blomst fra vores datter..

Anmeld

4. maj 2011

Ina33

lisesp83 skriver:

Jeg har INGEN forventninger. Hele min barndom var præget at lovninger og svigt.

Men en påskønnelse denne éne gang om året, er vel ikke for meget forlangt?

Det er bestemt ikke for meget forlangt!

Det jeg mener er blot, at du måske skulle skrue forventinger ned til et minumum, altså slet ikke forvente noget - så bliver man heller ikke så skuffet.

Ikke at jeg siger at det er okay som din familie gør, men nu når det er sådan, så må man jo tage de forholdsregler det kræver.

Anmeld

4. maj 2011

Mimbi

lisesp83 skriver:

Hej piger.

Jeg havde jo fødselsdag igår den 3 maj. Jeg plejer aldrig rigtig at holde noget..

Nå men, om morgenen kl 7, modtager jeg en slatten sms fra min FAR. Hvor han skriver tillykke. Mere hører jeg ikke fra ham. Ingen gave, blomst eller opkald.

Kl 11, henter jeg mine søstre og min mor. Vi tager på café og spiser. Det viser sig så, at jeg får maden gratis, pga min fødselsdag. FEDT!! .. Min mor betaler for mine søstre ( 16 år & 20 år), og jeg får så at vide af hende, at jeg skal lige give hende 35 kr, fordi min sodavand ikke var med i tilbuddet om gratis mad. Den havde hun lagt ud for.

Jeg gir hende de 35 kroner. (fred være med det)

Vi spiste i en anden by end den vi bor i. Jeg lagde bil til. Jeg fik INGEN benzin penge eller fødselsdags gave af min EGEN mor.

Men fik dog en buket blomster af min søster (20 år)

Syns i jeg er sippet? Jeg forlanger jo ikke kæmpe gaver, men måske bare en blomst eller!! Det er jo tanken der tæller.

Hilsen Lise - som dagen derpå, egentlig føler sig en smule ked.

nøøøj som jeg ville være blevet kedaf det hvis det var mig !!! Og mega skuffet af det hvis min mor bad mig om 35 kr for den sodavand

Et MEGA stor  til dig og tillykke med føselsdagen Lækker med dig billetter du har fået af kæreste  

Anmeld

4. maj 2011

twinny

kan godt forstå du bliver skuffet.. Jeg var nok blevet mest sur over de 35 kr... virker total småligt. OMG come on..

herfra.

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Mimbi skriver:

nøøøj som jeg ville være blevet kedaf det hvis det var mig !!! Og mega skuffet af det hvis min mor bad mig om 35 kr for den sodavand

Et MEGA stor  til dig og tillykke med føselsdagen Lækker med dig billetter du har fået af kæreste  

Rigtig mange tak  

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Baby-støv skriver:

kan godt forstå du bliver skuffet.. Jeg var nok blevet mest sur over de 35 kr... virker total småligt. OMG come on..

herfra.

Ja, det siger jeg også. OMG..

Tak for svar

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Loppe skriver:

Det er bestemt ikke for meget forlangt!

Det jeg mener er blot, at du måske skulle skrue forventinger ned til et minumum, altså slet ikke forvente noget - så bliver man heller ikke så skuffet.

Ikke at jeg siger at det er okay som din familie gør, men nu når det er sådan, så må man jo tage de forholdsregler det kræver.

Tror jeg er for naiv, og godtroende.

Men jeg ved hvad du mener, bare svært når det er så tæt familie, og der så blir gjort forskel på mine søstre og jeg. Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.