Fødselsdag og skuffet over familie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

lisesp83

merethe skriver:

Jeg kan godt forstå at du er skuffet, det ville jeg også være

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kløver

lisesp83 skriver:

Mange tak

Nu ligger landet sådan, at de hellere end gerne vil køres rundt, da jeg er den eneste med bil i den familie. Og jeg har gjort det med glæde, for jeg hjælper gerne. IKKE én eneste gang har jeg bedt om benzinpenge. Men der kommer en dag, hvor man måske er nød til at stejle lidt.

Jeg vil ikke "misbruges" af min egen familie.

nej det kan jeg godt forstå, men det er også så svært med den slags for tingene er jo netop forskellige fra familie til familie og hvordan man tackler tingene, feks er der meget stor forskel på min og min kærestes familie, hvad angår gaver. Jeg syne sjo det er fedt at gå ud og finde en gave som personen bliver glad for, og vil bla derfor gerne ha en ønskeseddel i god tid, i min mads familie får man ønskesedlen få dage før, så det bliver en stressende kamp at finde en gave, og mine svogere køber ikke engang selv gaven, dte gør svigermor for dem Tja meget forskel.

igen er der stor forskel, og ja jeg ville nok også ha synes det var meget småligt hvis min mor kom og bad om penge for sodavanden bagefter

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Maja84 skriver:

nej det kan jeg godt forstå, men det er også så svært med den slags for tingene er jo netop forskellige fra familie til familie og hvordan man tackler tingene, feks er der meget stor forskel på min og min kærestes familie, hvad angår gaver. Jeg syne sjo det er fedt at gå ud og finde en gave som personen bliver glad for, og vil bla derfor gerne ha en ønskeseddel i god tid, i min mads familie får man ønskesedlen få dage før, så det bliver en stressende kamp at finde en gave, og mine svogere køber ikke engang selv gaven, dte gør svigermor for dem Tja meget forskel.

igen er der stor forskel, og ja jeg ville nok også ha synes det var meget småligt hvis min mor kom og bad om penge for sodavanden bagefter

Jamen du har ret, der er så stor forskel.

Men det er nok mere tanken, mht min mor og far (som ikke er sammen mere), end det er gaver, du ved.

Altså min far, arbejder meget tæt på, hvor jeg bor. Men at stikke hovedet ind af døren og sige hej 2 min, næh nej. ..

Anmeld

4. maj 2011

Dot D

lisesp83 skriver:

Der skal dælme også meget til, før jeg bliver mopset.

Men lige i denne situation, fik jeg sku helt ondt. Da jeg stod op i morges, følte jeg slet ikke, at jeg egentlig fyldte år igår.

Jeg satser ikke på en senere overraskelse, for sådan fungerer de slet ikke.

Så får du en lille en af mig

Tillykke med i går

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Dot D skriver:

Så får du en lille en af mig

Tillykke med i går

Årh TAK , det var sødt.

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Mike

lisesp83 skriver:

Hej piger.

Jeg havde jo fødselsdag igår den 3 maj. Jeg plejer aldrig rigtig at holde noget..

Nå men, om morgenen kl 7, modtager jeg en slatten sms fra min FAR. Hvor han skriver tillykke. Mere hører jeg ikke fra ham. Ingen gave, blomst eller opkald.

Kl 11, henter jeg mine søstre og min mor. Vi tager på café og spiser. Det viser sig så, at jeg får maden gratis, pga min fødselsdag. FEDT!! .. Min mor betaler for mine søstre ( 16 år & 20 år), og jeg får så at vide af hende, at jeg skal lige give hende 35 kr, fordi min sodavand ikke var med i tilbuddet om gratis mad. Den havde hun lagt ud for.

Jeg gir hende de 35 kroner. (fred være med det)

Vi spiste i en anden by end den vi bor i. Jeg lagde bil til. Jeg fik INGEN benzin penge eller fødselsdags gave af min EGEN mor.

Men fik dog en buket blomster af min søster (20 år)

Syns i jeg er sippet? Jeg forlanger jo ikke kæmpe gaver, men måske bare en blomst eller!! Det er jo tanken der tæller.

Hilsen Lise - som dagen derpå, egentlig føler sig en smule ked.

Synes nu du fortjente gaver af dem alle sammen, og synes da slet ikke du skal betale noget når det er din fødselsdag, og at din mor vil have penge for din sodavand .. like wtf? synes det synd for dig, jeg ville sgu også blive ked af det, og mega skuffet! håber du får en bedre fødselsdag næste år.. 

Anmeld

4. maj 2011

Dot D

lisesp83 skriver:

Årh TAK , det var sødt.

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

først stort tillykke med fødselsdagen (igår) øh  tror din mor skal prøve det samme  tænk og være så fedtet

Anmeld

4. maj 2011

Kløver

lisesp83 skriver:

Jamen du har ret, der er så stor forskel.

Men det er nok mere tanken, mht min mor og far (som ikke er sammen mere), end det er gaver, du ved.

Altså min far, arbejder meget tæt på, hvor jeg bor. Men at stikke hovedet ind af døren og sige hej 2 min, næh nej. ..

jeg kan sgatens forstå dig, har selv oplevet at blive skuffet over familien, og dem man elsker mest er også dem der virkelig kan såre en allermest og skuffe en dybt Har du overvejet hvordan du evt vil tackle det til næste år, måske du kunne invitere hjem dem alle hjem til dig på dagen, bare til noget boller og lagkage, og smide en ønskeseddel med invitationen, behøver jo ikke være dyre ting så er du også ude over benzin problemet og de må selv finde en måde at komme frem og tilbage på

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

lisesp83 skriver:

Hej piger.

Jeg havde jo fødselsdag igår den 3 maj. Jeg plejer aldrig rigtig at holde noget..

Nå men, om morgenen kl 7, modtager jeg en slatten sms fra min FAR. Hvor han skriver tillykke. Mere hører jeg ikke fra ham. Ingen gave, blomst eller opkald.

Kl 11, henter jeg mine søstre og min mor. Vi tager på café og spiser. Det viser sig så, at jeg får maden gratis, pga min fødselsdag. FEDT!! .. Min mor betaler for mine søstre ( 16 år & 20 år), og jeg får så at vide af hende, at jeg skal lige give hende 35 kr, fordi min sodavand ikke var med i tilbuddet om gratis mad. Den havde hun lagt ud for.

Jeg gir hende de 35 kroner. (fred være med det)

Vi spiste i en anden by end den vi bor i. Jeg lagde bil til. Jeg fik INGEN benzin penge eller fødselsdags gave af min EGEN mor.

Men fik dog en buket blomster af min søster (20 år)

Syns i jeg er sippet? Jeg forlanger jo ikke kæmpe gaver, men måske bare en blomst eller!! Det er jo tanken der tæller.

Hilsen Lise - som dagen derpå, egentlig føler sig en smule ked.

Det kan jeg godt forstå, at du blev ked af.. Jeg håber, at du trods alt havde en god fødselsdag..

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.