Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Saram skriver: Det lyder rigtig fornuftigt ! Tror faktisk også det er det eneste man kan gøre der hjælper, bare at slappe så meget af som man overhovedet kan, selvom det er svært. Har faktisk lige gjort det samme, med at tage et varmt bad og en varmepude på mavsen plus dyne og så se noget tv.. Har nemlig sådan lidt mens agtige smerter som kommer og går.. God "bedring" smukke og held og lykke, når der sker noget ! // Sara Alrø.
Det lyder rigtig fornuftigt !
Tror faktisk også det er det eneste man kan gøre der hjælper, bare at slappe så meget af som man overhovedet kan, selvom det er svært. Har faktisk lige gjort det samme, med at tage et varmt bad og en varmepude på mavsen plus dyne og så se noget tv.. Har nemlig sådan lidt mens agtige smerter som kommer og går..
God "bedring" smukke og held og lykke, når der sker noget !
// Sara Alrø.
det bare dejligt.. tog et laaang bad.. mmh..tusind tak, og i lige måde smukke.. lad os snart få vores piger ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NinaSophia skriver: det bare dejligt.. tog et laaang bad.. mmh..tusind tak, og i lige måde smukke.. lad os snart få vores piger ud
Sjovt du lige skrev, sad faktisk lige og tænkte på dig og om der var begyndt at ske noget. Men jaa lad os håbe at der ikke går alt for længe endnu, er ihvertfald spændt på at hvornår der begynder at ske noget, du har jo ikke langt igen.
Knus.
NinaSophia skriver: jeg har fået sovet et par timer og været i karbad.. slapper af på bedste mannér, søde sussie.
jeg har fået sovet et par timer og været i karbad.. slapper af på bedste mannér, søde sussie.
Godt at høre..hvordan står det til ellers...murrer og rumsterer det stadig??
NinaSophia skriver: godmorgen.. håber i har sovet dejligt.. - for jeg har slet ikke lukket et øje.. jeg havde haft en hjemme-hygge-aften med kæresten med god mad, film, slik, tv i sengen inden sovetid.. kæresten sov midt i Singleliv-programmet, jeg derimod havde begyndt at få en murren underlivet, var rastløs og rejste mig fra sengen intet mindre end 7 gange. det blev ved og det føltes som om man havde rigtig mange mens. smerter, bare konstant eller med små pauser..Lillepigen var rigtig aktiv, og jeg havde bare oooondt..det har været hele natten og en af gangene da jeg stod op for at spankulere rastløst rundt inde i stuen fik jeg rigtig ondt i den ene side..gik i seng igen efter 15 min. og lå bare og vendte mig tusinde gange.. opgav kl 5 og har nu været oppe siden og har stadig i masse uro i underlivet..Er snart rigtig træt af at have det sådan her, nogen råd fra godvidende mødre?? jeg er træt, udkørt og har en masse mens smerter / uro i det nederste af maven..
godmorgen.. håber i har sovet dejligt.. - for jeg har slet ikke lukket et øje.. jeg havde haft en hjemme-hygge-aften med kæresten med god mad, film, slik, tv i sengen inden sovetid.. kæresten sov midt i Singleliv-programmet, jeg derimod havde begyndt at få en murren underlivet, var rastløs og rejste mig fra sengen intet mindre end 7 gange. det blev ved og det føltes som om man havde rigtig mange mens. smerter, bare konstant eller med små pauser..Lillepigen var rigtig aktiv, og jeg havde bare oooondt..det har været hele natten og en af gangene da jeg stod op for at spankulere rastløst rundt inde i stuen fik jeg rigtig ondt i den ene side..gik i seng igen efter 15 min. og lå bare og vendte mig tusinde gange.. opgav kl 5 og har nu været oppe siden og har stadig i masse uro i underlivet..Er snart rigtig træt af at have det sådan her, nogen råd fra godvidende mødre?? jeg er træt, udkørt og har en masse mens smerter / uro i det nederste af maven..
Puha jeg håber snart du får din lille pige ud til dig En ting du kan øve dig på er vejrtrækning Det er nemlig meget vigtigt Det skal erstatte skrig og brøl og hvad der ellers kan komme af lyde PUUUUUUUUUUUUSTER vestøv afsted til dig søde Krydser for at hun snart kommer ud til dig
Knus Sussie
NR3ønskebarn skriver: Puha jeg håber snart du får din lille pige ud til dig En ting du kan øve dig på er vejrtrækning Det er nemlig meget vigtigt Det skal erstatte skrig og brøl og hvad der ellers kan komme af lyde PUUUUUUUUUUUUSTER vestøv afsted til dig søde Krydser for at hun snart kommer ud til dig Knus Sussie
taak søde har lært vejrtrækningsmetoderne.. tak for vestøv søde, håber det hjælper inden længe..
og håber jeg får lov at sove i nat..
SussieThyssen skriver: Godt at høre..hvordan står det til ellers...murrer og rumsterer det stadig??
ja helt villldt.. og hun er suuuper aktiv.. hun plejer ikke at vælte sådan rundt..
NinaSophia skriver: taak søde har lært vejrtrækningsmetoderne.. tak for vestøv søde, håber det hjælper inden længe.. og håber jeg får lov at sove i nat..
Hehe det håber jeg osse for dig Og mange gange selv tak da hihi.... kom så ud lille prinsesse
Sussie
NinaSophia skriver: ja helt villldt.. og hun er suuuper aktiv.. hun plejer ikke at vælte sådan rundt..
Det er meget normalt..enten farer de rundt lige inden eller også bliver de musestille
SussieThyssen skriver: Det er meget normalt..enten farer de rundt lige inden eller også bliver de musestille
yaaay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128