NinaSophia skriver:
godmorgen..
håber i har sovet dejligt..
- for jeg har slet ikke lukket et øje.. 
jeg havde haft en hjemme-hygge-aften med kæresten med god mad, film, slik, tv i sengen inden sovetid.. kæresten sov midt i Singleliv-programmet, jeg derimod havde begyndt at få en murren underlivet, var rastløs og rejste mig fra sengen intet mindre end 7 gange.
det blev ved og det føltes som om man havde rigtig mange mens. smerter, bare konstant eller med små pauser..
Lillepigen var rigtig aktiv, og jeg havde bare oooondt..
det har været hele natten og en af gangene da jeg stod op for at spankulere rastløst rundt inde i stuen fik jeg rigtig ondt i den ene side..
gik i seng igen efter 15 min. og lå bare og vendte mig tusinde gange.. opgav kl 5 og har nu været oppe siden og har stadig i masse uro i underlivet..
Er snart rigtig træt af at have det sådan her, nogen råd fra godvidende mødre?? 

jeg er træt, udkørt og har en masse mens smerter / uro i det nederste af maven..
Årh stakkels dig, hvor jeg bare føler med dig..
Sådan havde jeg det faktisk præcis også sådan her i mandags da jeg var i uge 36+4 hvor jeg også troede det var fødslen der måske snart ville gå igang.. Det gik så i sig selv igen, men når du nu er så langt henne som du er så kunne det da sagtens tænkes at der snart sker noget !!

Krydser ihvertfald fingre for at der sker noget meget snart !

MAAAASSER af ve-støv til dig. 
// Sara Alrø 36+6. 
Anmeld