optakt heeele natten.. puha.. :( brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

B&J

NinaSophia skriver:

meget hård.. jeg var på randen til at tude fordi jeg bare var så træt, og jeg kunne ikke sove pga al den mens smerte, lillepigen væltede bare rundt derinde og jeg kunne ikke finde ro..

håber snart at der sker noget for alvor, eller at det stopper..

har du nogen ide om hvad det kan være? måske en optakt til fødsel? eller bare smerte der modner?

taak

Jeg tror det er lige oppe over med dig, især den måde du fortæller det på tror det er ved af modne der nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Åhh , jeg tror du er rigtig tæt på smukke .. Jeg krydser fingre for der sker noget NUUUUU ...  . Jeg fødte 40+6 så ved hvor uligeligt det er  .. Sender en masse ve støv i din retning 

Håber lillepigen gør alvor af at hun gerne vil ud ! 

tak smukke.
jeg har mega hovedpine, jeg har ikke sovet hele natten, er så træt af det hele.

tak for ve-støv, lader det virke med det samme.

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

B&J skriver:

Jeg tror det er lige oppe over med dig, især den måde du fortæller det på tror det er ved af modne der nede

jeg håber..

Anmeld

4. maj 2011

Kamulla

årh den optakt kender jeg ikke rigtigt da mine veer startede med ve-storm.. men har du prøvet et bad??? jeg fik afvide første gang da jeg ringede (havde haft veer i små 20min) at jeg skulle nuppe noget panodil, tage et bad og få sovet... HVIS det er optakt kan der jo gå MANGE timer mens du er i fødsel så d har brug for energien... så ville enten tage et bad og noget panodil og så prøve hvile mig, eller ringe til FG... det vigtigt du ahr fået søvn før fødslen for alvor går igang..

kram herfra

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

tak smukke.
jeg har mega hovedpine, jeg har ikke sovet hele natten, er så træt af det hele.

tak for ve-støv, lader det virke med det samme.

Åhh nej altså . Hvor har jeg bare ondt af dig , men så går der forhåbentlig ikke længe før hun vælger at komme ud ! 

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Sallisørøver skriver:

årh den optakt kender jeg ikke rigtigt da mine veer startede med ve-storm.. men har du prøvet et bad??? jeg fik afvide første gang da jeg ringede (havde haft veer i små 20min) at jeg skulle nuppe noget panodil, tage et bad og få sovet... HVIS det er optakt kan der jo gå MANGE timer mens du er i fødsel så d har brug for energien... så ville enten tage et bad og noget panodil og så prøve hvile mig, eller ringe til FG... det vigtigt du ahr fået søvn før fødslen for alvor går igang..

kram herfra

jeg vil prøve med et bad, og ligge mig på sofaen..
tak

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Åhh nej altså . Hvor har jeg bare ondt af dig , men så går der forhåbentlig ikke længe før hun vælger at komme ud ! 

tak smukke

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

årh jeg håber at jeg for det ligesådan.. hvordan var dine smerter??
og tak.

Jeg havde bare en konstant mens smerte i underlivet .
Som bare blev med lidt mere kræft og lidt mere kræft og til sidst på fg så ubehagelig at jeg følte jeg skulle dø
De var så slemme at jeg måtte stoppe op når jeg gik til sidst . Jeg vil sige du bliver ikke i tvivl når de rigtige veer starter .
Håber virkelig snart der sker noget .

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

årh hvor spændene, sådan snartede min fødsel, og fik ikke sovet i 3 døgn. det 1. døgn pga. veer,
det 2. døgn pga at jeg var i aktiv fødsel, og
3. døgn var det hele bare så stort, nyt og fantastisk.. 
ved mig hjalp det at lægge en varmepude på. og et varmt bad kunne også gøre det.. hvil dig så meget som muligt, så du er frisk, og sørg for at få spist og drukket en masse.
 for at du meget snart for lov at se din lille pige *****************

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Jeg havde bare en konstant mens smerte i underlivet .
Som bare blev med lidt mere kræft og lidt mere kræft og til sidst på fg så ubehagelig at jeg følte jeg skulle dø
De var så slemme at jeg måtte stoppe op når jeg gik til sidst . Jeg vil sige du bliver ikke i tvivl når de rigtige veer starter .
Håber virkelig snart der sker noget .

okay.

glæder mig til at jeg føler jeg skal dø.. kan man sige det ??
men det vil betyde hun snart er her.. lucky me..

indtil da.. veer  kom til miiig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.