optakt heeele natten.. puha.. :( brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.735 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

twiggi

godmorgen..  håber i har sovet dejligt..
- for jeg har slet ikke lukket et øje..

jeg havde haft en hjemme-hygge-aften med kæresten med god mad, film, slik, tv i sengen inden sovetid.. kæresten sov midt i Singleliv-programmet, jeg derimod havde begyndt at få en murren  underlivet, var rastløs og rejste mig fra sengen intet mindre end 7 gange.

det blev ved og det føltes som om man havde rigtig mange mens. smerter, bare konstant eller med små pauser..

Lillepigen var rigtig aktiv, og jeg havde bare oooondt..

det har været hele natten og en af gangene da jeg stod op for at spankulere rastløst rundt inde i stuen fik jeg rigtig ondt i den ene side..

gik i seng igen efter 15 min. og lå bare og vendte mig tusinde gange.. opgav kl 5 og har nu været oppe siden og har stadig i masse uro i underlivet..

Er snart rigtig træt af at have det sådan her, nogen råd fra godvidende mødre??

jeg er træt, udkørt og har en masse mens smerter / uro i det nederste af maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

B&J

puhh lyder som en rigtigt hård nat...

håber for dig inden går veerne eller vandet snat ellers håber jeg da det snart daffer af så du kan få sovet lidt.

men håber da det er babyen der vil komme og hilse på

Anmeld

4. maj 2011

anmaj

NinaSophia skriver:

jeg havde haft en hjemme-hygge-aften med kæresten med god mad, film, slik, tv i sengen inden sovetid.. kæresten sov midt i Singleliv-programmet, jeg derimod havde begyndt at få en murren  underlivet, var rastløs og rejste mig fra sengen intet mindre end 7 gange.

det blev ved og det føltes som om man havde rigtig mange mens. smerter, bare konstant eller med små pauser..

det har været hele natten og en af gangene da jeg stod op for at spankulere rastløst rundt inde i stuen fik jeg rigtig ondt i den ene side..

gik i seng igen efter 15 min. og lå bare og vendte mig tusinde gange.. opgav kl 5 og har nu været oppe siden og har stadig i masse uro i underlivet..

jeg er træt, udkørt og har en masse mens smerter / uro i det nederste af maven..

jeg ville nok ringe til jdm på fødegangen... de er gode til at vejlede... ved min første søn havde jeg også rigtig mange smerter om aftenen torsdag... de bad mig komme ind, men der var ikke noget at se..

kl 01.30 gik mit vand så og ringede så igen´.. og fik en tid til næste morgen.,..

Anmeld

4. maj 2011

Corn

Hvil når det ikke gør ondt, og gør hvad du føler kroppen har bedst af. Du skal mærke efter dig selv.

Har du det bedst ved at trave rundt, så gør det.

Har du prøvet et godt varmt bad. Det kan afslappe kroppen, så du evt kan få hvilet ud, inden kroppen for alvor går igang...

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

B&J skriver:

puhh lyder som en rigtigt hård nat...

håber for dig inden går veerne eller vandet snat ellers håber jeg da det snart daffer af så du kan få sovet lidt.

men håber da det er babyen der vil komme og hilse på

meget hård.. jeg var på randen til at tude fordi jeg bare var så træt, og jeg kunne ikke sove pga al den mens smerte, lillepigen væltede bare rundt derinde og jeg kunne ikke finde ro..

håber snart at der sker noget for alvor, eller at det stopper..

har du nogen ide om hvad det kan være? måske en optakt til fødsel? eller bare smerte der modner?

taak

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

Åhh , jeg tror du er rigtig tæt på smukke .. Jeg krydser fingre for der sker noget NUUUUU ...  . Jeg fødte 40+6 så ved hvor uligeligt det er  .. Sender en masse ve støv i din retning 

Håber lillepigen gør alvor af at hun gerne vil ud ! 

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

Altså min fødsel startede præcis sådan .
Jeg stod op kl 6 lagde mig på sofaen så noget tv .
Kl 11 besluttede jeg mig for at gøre rent .
Jeg lagde mig efterfølgende på sofaen der lå jeg til kæresten kom hjem omkring 16.30 vi tog ud og handle .
Vi var hjemme igen kl 18 der ringede jeg til fg da mens smerterne havde taget til , tog et varmt bad og lagde mig på sofaen igen .
Imens jeg havde de små veer rejste jeg mig gik ind til vores vasketøjs kurv og stod og vrikkede fra side til side .
Det hjælp altså min fødsel helt igang .
Kl 22.30 kørte vi på fg var 5 cm åben og jeg fødte kl 01.39
Så slap af slap af og vrik evt godt med bagdelen nogen siger du får hende godt ned i bækkenet på den måde .
Held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel .

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Corn skriver:

Hvil når det ikke gør ondt, og gør hvad du føler kroppen har bedst af. Du skal mærke efter dig selv.

Har du det bedst ved at trave rundt, så gør det.

Har du prøvet et godt varmt bad. Det kan afslappe kroppen, så du evt kan få hvilet ud, inden kroppen for alvor går igang...

jeg kan bare ikke føle hvad det er kroppen har brug for..
måske jeg skulle prøve et bad..

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

anmaj skriver:

jeg ville nok ringe til jdm på fødegangen... de er gode til at vejlede... ved min første søn havde jeg også rigtig mange smerter om aftenen torsdag... de bad mig komme ind, men der var ikke noget at se..

kl 01.30 gik mit vand så og ringede så igen´.. og fik en tid til næste morgen.,..

jeg vil ringe hvis det bliver ved, for jeg er drænet for energi.

Anmeld

4. maj 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Altså min fødsel startede præcis sådan .
Jeg stod op kl 6 lagde mig på sofaen så noget tv .
Kl 11 besluttede jeg mig for at gøre rent .
Jeg lagde mig efterfølgende på sofaen der lå jeg til kæresten kom hjem omkring 16.30 vi tog ud og handle .
Vi var hjemme igen kl 18 der ringede jeg til fg da mens smerterne havde taget til , tog et varmt bad og lagde mig på sofaen igen .
Imens jeg havde de små veer rejste jeg mig gik ind til vores vasketøjs kurv og stod og vrikkede fra side til side .
Det hjælp altså min fødsel helt igang .
Kl 22.30 kørte vi på fg var 5 cm åben og jeg fødte kl 01.39
Så slap af slap af og vrik evt godt med bagdelen nogen siger du får hende godt ned i bækkenet på den måde .
Held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel .

årh jeg håber at jeg for det ligesådan.. hvordan var dine smerter??
og tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.