Bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Lady Marion <3

oerbaek skriver:

en 1,6 det går manden aldrig med til desværre  

han er meget bil glad og vil min have en 2,0

Det skal jo være okonomisk i dag med de benzin priser , ingen vil have en 2,0 mototr mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anette&Sophia

Annemor... skriver:

Hej

kæresten og jeg er ved at kigge på bil - vi skal have en der er større så der er plads til os alle.

Hvilken bil har I?

Opel Omega 2.4i. sedan. rigtig meget plads indeni kabinen og i bagagerummet. den har veloursæder. ( måske ikke de kønneste, men mega dejlige at sidde i ) og så er undervognen bygget ligesom mercedes e300 fra slut 80érne. - så den er rigtig lækker at kører i!

nok er den 20 år gammel, men den kostede 2500 og kører stadig, næsten som da den var ny 

Anmeld

5. maj 2011

Anette&Sophia

helora skriver:

Vi har en VW Touran. Fantastisk fed og meget rummelig bil.

Nu er jeg opel menneske, og syntes for det meste at andre bilmodeller er nogle spande, men der er da undtagelser. - lige netop din. en vw touran  ja tak! den er bare lækker og kører i + meget rummelig.

det ville jeg bare lige sige

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Annemor... skriver:

Hej

kæresten og jeg er ved at kigge på bil - vi skal have en der er større så der er plads til os alle.

Hvilken bil har I?

Vi har en Toyota Carina... den er vi meget glad for... Kæresten vil nu også have en ny bil, meeeeen synes ikke lige vi har brug for det... 

Anmeld

5. maj 2011

2xlykke

Vi har en fantastisk Hyundai Trajet. Den er så dejlig. Plads til 7 pers. med enkeltsæder over det hele og rigtig god plads. Man kan tage sæderne ud enkeltvis og så er der plads til både to barnevogne og gæstesenge osv. Love it.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2011

helora

anetteb skriver:

Nu er jeg opel menneske, og syntes for det meste at andre bilmodeller er nogle spande, men der er da undtagelser. - lige netop din. en vw touran  ja tak! den er bare lækker og kører i + meget rummelig.

det ville jeg bare lige sige

Ja, den er nemllig så fed af en så stor bil at være Jeg håber, at den kan erstattes med en model fuldstændig magen til, når den engang afgår ved døden. Det er tysk qualität der vil noget

Anmeld

7. maj 2011

Anette&Sophia

helora skriver:

Ja, den er nemllig så fed af en så stor bil at være Jeg håber, at den kan erstattes med en model fuldstændig magen til, når den engang afgår ved døden. Det er tysk qualität der vil noget

mon ikke der kommer en af samme rummelighed til den tid? :-) - den er jo allerede lavet i flere varianter.

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Annemor... skriver:

Hej

Hvilken bil har I?

Polo st. pyntet af undertegnede og veninde... men jeg skal have en volvo igen, næste gang..savner at køre volvo og der er bare plads til alt..

Anmeld

7. maj 2011

Neki

Vi har en Audi A6 Limousine.. Super lækker bil, men nok ikke den mest økonomiske!

Anmeld

7. maj 2011

cecilie1984

Annemor... skriver:

Hej

Hvilken bil har I?

Manden og mig har lige i onsdags købt ny bil.

Da vi venter vores andet barn syntes vi bilen skulle være lidt større.

Vi har købt en peugeot 407 SW

Vi glæder os helt vild til at hente den i næste uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.