Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Annemor... skriver: Hej kæresten og jeg er ved at kigge på bil - vi skal have en der er større så der er plads til os alle. Hvilken bil har I?
Hej
kæresten og jeg er ved at kigge på bil - vi skal have en der er større så der er plads til os alle.
Hvilken bil har I?
Køb vores
Vi har en udemærket CitroeenC5 til salg .. Rummelig og pæn ,, Km 144000 ,,, 55000 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Issa skriver: Vi har et vennepar der har haft deres fra ny (2002) og de har kun måtte ofre de sædvanlige vedligeholdelsesudgifter.. Det kommer jo meget an på ejer, men også hvilken årgang.. De nye skal man holde sig fra..
Vi har et vennepar der har haft deres fra ny (2002) og de har kun måtte ofre de sædvanlige vedligeholdelsesudgifter.. Det kommer jo meget an på ejer, men også hvilken årgang.. De nye skal man holde sig fra..
Vores C5 har aldrig fejlet noget
vores citroen c5 har heller aldrig fejlet noget andet end det normale slid der er på en bil, vi har kun haft citroen biler og har været rigtig glad for dem, men ønsker mig dog en anden bil da vi ikke kan være i c5 eren efter vi har fået barn nr. 3
helora skriver: Vi har en VW Touran. Fantastisk fed og meget rummelig bil.
Vi har en VW Touran. Fantastisk fed og meget rummelig bil.
Det samme her. Super lækker og i den "kendte" WV kvalitet...
oerbaek skriver: vores citroen c5 har heller aldrig fejlet noget andet end det normale slid der er på en bil, vi har kun haft citroen biler og har været rigtig glad for dem, men ønsker mig dog en anden bil da vi ikke kan være i c5 eren efter vi har fået barn nr. 3
Har også altid været tilfredse med vores Citroeen er . Har også altid haft Citroeen og jeg har også en xara Picasso den er super når man har 3 børn så rummelig og alle sidder godt i bilen
kan der sidde 3 autostole ved siden af hinanden bag i.. alle mine sidder nemlig stadig i stole, der er ikke nogle af dem der er kommet på sele pude endnu...
Vi har en vidunderlig Citroen Berlingo som jeg synes er en grim bil men den er edder praktisk! Vores barnevogn kan stå i bagagerummet uden at skulle foldes sammen
Muffi<3 skriver: Har også altid været tilfredse med vores Citroeen er . Har også altid haft Citroeen og jeg har også en xara Picasso den er super når man har 3 børn så rummelig og alle sidder godt i bilen
kan der sidde 3 autostole ved siden af hinanden bag i, alle mine sidder nemlig stadig i stole, der er ikke nogle af dem der er kommet på sele pude endnu...
Vi har en suzuki liana og er superglade for den, god plads til både barnevogn og børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128