Bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

ModerNatur

Jeg skal hente vores nye bil fredag - en citroën c5 stationcar.. Den er ikk voldsomt dyr, men en rigtig lækker familiebil, og så er den super sikker hvis uheldet skulle være ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

oerbaek

Issa skriver:

Jeg skal hente vores nye bil fredag - en citroën c5 stationcar.. Den er ikk voldsomt dyr, men en rigtig lækker familiebil, og så er den super sikker hvis uheldet skulle være ude

en dejlig bil sådanne en har vi også men den er altså ikke til den store familie, vi har lige fået barn nr 3 og vi kan ikke være i bilen..

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle

Vi har 3 biler..

En Mercedes Vito, Peugeot 406'er st og Opel Vectra B.  

Anmeld

4. maj 2011

KarinaIda

Vi har lige fået ny brugt bil.. Og den er vi super glade for, men det var vi nu også for den vi gik af med, hvis den ikke begyndte og fejle noget

Før havde vi en mazda 6 stationcar, og det er en super lækker bil, vi har haft sådan en før også... nu har vi en skoda oktavia elegance stationcar, og det er også en super bil... Sådan en har vi også haft før - dog ikke i stationcar...

Det er to super fantastiske familiebiler med god plads både bagi og til ben og det hele... Så kan varmt anbefale disse to...

Anmeld

4. maj 2011

mth1987

Issa skriver:

Vi har også sådan en og er ved at være træt af reperationer!!!!!

Anmeld

4. maj 2011

ModerNatur

mth1987 skriver:

Vi har også sådan en og er ved at være træt af reperationer!!!!!

Vi har et vennepar der har haft deres fra ny (2002) og de har kun måtte ofre de sædvanlige vedligeholdelsesudgifter.. Det kommer jo meget an på ejer, men også hvilken årgang.. De nye skal man holde sig fra..

Anmeld

4. maj 2011

mth1987

Issa skriver:

Vi har et vennepar der har haft deres fra ny (2002) og de har kun måtte ofre de sædvanlige vedligeholdelsesudgifter.. Det kommer jo meget an på ejer, men også hvilken årgang.. De nye skal man holde sig fra..

Ja helt sikkert. Vores havde fær været brugt som firmabil og det ikk sikkert de har kørt så pænt jo.

Anmeld

4. maj 2011

MorEllen

Vi har en sort Kia cee'd stationcar fra 2010. Den er supergod og lækker, også er den ret miljøvenlig! Den bruger omkring 0,5 l diesel på 10 km, og er er ret godt har jeg hørt Vi har ikke haft noget bøvl med den på det året vi har haft den.

Nu har vi kun ett barn, og vi fyller bilen godt opp når vi skal afsted på weekendtur...så når vi får flere børn må vi nok have en minibus eller noget

Anmeld

4. maj 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Vi har en dejlig Mazda 6 fra 2006, vi købte den da den var halvandet år gammel i 2008.

Jeg er vildt glad for den og vil gern bar beholde min bil  ,men kæresten drømmer lidt om og må få sig en stationcar nu hvor vi ska ti og ha barn nr. 2

Han er lidt meget vild efter at vi ska ha os den nye Kia Ceed. Den er os lækker synes jeg og den er enormt besparende i benzin forbrug. men, men jeg har aldrig været hel vild med og få sådan en laaanng bil  

Anmeld

4. maj 2011

helora

Vi har en VW Touran. Fantastisk fed og meget rummelig bil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.