Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har to meget forskellige biler:
en Suzuki Alto fra 2010 og en Audi A8 fra 1995...
Gæt hvilken jeg kører
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
oerbaek skriver: kan der sidde 3 autostole ved siden af hinanden bag i, alle mine sidder nemlig stadig i stole, der er ikke nogle af dem der er kommet på sele pude endnu...
kan der sidde 3 autostole ved siden af hinanden bag i, alle mine sidder nemlig stadig i stole, der er ikke nogle af dem der er kommet på sele pude endnu...
Ja bestemt fordi det er 3 enkelte sæder bagi med 3 punkts seler
Muffi<3 skriver: Ja bestemt fordi det er 3 enkelte sæder bagi med 3 punkts seler
så var det måske værd at overveje
oerbaek skriver: så var det måske værd at overveje
Hvis i vil købe brugt så sig til Kan være jeg vil sælge min hvis ikke jeg kan komme af med C5 eren ..
Muffi<3 skriver: Hvis i vil købe brugt så sig til Kan være jeg vil sælge min hvis ikke jeg kan komme af med C5 eren ..
skal jeg nok, men tror lige jeg skal overtale manden til at vi skal have en anden bil, han er ikk ehelt med på ideen... Men hvor gammel er den og hvor meget har den kørt
Vi har en Ford Mondeo stationcar fra 2010 - det er en skøn bil med plads til det hele.
Derudover fiser jeg rundt i en lillebitte Ford Ka fra 1997 - der er til gengæld ikke plads til noget som helst
Vi har lige købt en ny fiat dobló 7 pers.. vi venter barn nr 4, så en alm bil er ikke længere stor nok
oerbaek skriver: skal jeg nok, men tror lige jeg skal overtale manden til at vi skal have en anden bil, han er ikk ehelt med på ideen... Men hvor gammel er den og hvor meget har den kørt
Den er fra 2003 , kørt 170000 og vi skal have 59000 kr for den . Det en 1,6 kører perfekt
vi har en chevrolet cruze.... total lækker bil to store autostole bag i og masser af plads til og sidde mellem dem hvis man skulle ha brug for det... det skal lige siges at der kan være 41 kasser dåsesodavand og 12 kasser øl fra tyskland bag i (med bagsæderne) og hehe ja der kunne nok godt være mere men vi skulle altså ik ha mere
Muffi<3 skriver: Den er fra 2003 , kørt 170000 og vi skal have 59000 kr for den . Det en 1,6 kører perfekt
en 1,6 det går manden aldrig med til desværre
han er meget bil glad og vil min have en 2,0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128