er ked af min ikke eksisterende gravide mave :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

mullesmith2

Kan godt huske at man i starten bare så gerne ville se hurtigt gravid ud, jeg ventede så tvillinger så jeg så allerede gravid ud i uge 12 men vidste man ikke jeg var gravid så jeg bare mere fed ud end jeg er hehe. Men bare vendt når du er over halvejs så går det stærkt og maven skal nok blive dejlig rund.  Det var først efter uge 20 jeg syntes man rigtig kunne se de.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Glad Giraf

Jaaah vi må væbne os med tolmodighed, lad mig endeligt høre når der sker noget hos dig

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

nu bliver jeg nød til at høre jer andre piger ad..

hvordan så jeres maver ud omkring uge 17?????

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Her er jeg 16+6 om aftenen... Min BMI var 18.5 da jeg blev gravid så min mave har altid været lille. Tror at når man er lang i livet kan man gemme baby læææænge Bare roligt.. Efter uge 30 går det rigtig løs
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

Glad Giraf

Anonym skriver:

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Jeg ville bare høre om du var begyndt at få lidt mave? min er på vej, men synes ikke man kan se at jeg er i 20. uge...

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Man kunne heller ikk så godt se det på mig før jeg var i uge 20

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

Jeg havde ingen mave overhovedet indtil uge 21+ Hvor den begyndte at vokse og i uge 22 kunne jeg tage det første billede af min gravide mave

Anmeld

17. maj 2011

MorTilMalene

man kunne ikke se noget på mig før jeg var i uge 25 så bare rolig.. jeg blev tit spurgt om ikk bare jeg havde lagt mig lidt ud..

Anmeld

17. maj 2011

lounika

dorlige bilder men her er lieg den jeg har fra der ca...   de er fra uge 15..   også gik det virkelig hurtig der fra med at blive stor

det sorte er fra uge 32 er i 34 nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Jeg ville bare høre om du var begyndt at få lidt mave? min er på vej, men synes ikke man kan se at jeg er i 20. uge...

Ja, min mave er endelig begyndt at vokse...

Den er slet ikke kæmpe stor overhovedet, men man kan godt se jeg er gravid nu.

Det kommer nærmest i ryk synes jeg, at maven vokser lidt...

Anmeld

17. maj 2011

132319

Jeg havde absolut heller ingen mave i uge 17 første gang og nåede faktisk heller ikke rigtigt at få en mave (jeg fødte i uge 34) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.