er ked af min ikke eksisterende gravide mave :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.646 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

nu bliver jeg nød til at høre jer andre piger ad..

hvordan så jeres maver ud omkring uge 17?????

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

AndreasMor84

Øv hvor ærgeligt at man ikke kn se det endnu... jeg er også selv meget tynd og her er man ikke i tvivl om, at jeg er gravid.. jeg er i uge 21 og har sågar fået spørgsmålet om der er 2

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er lidt øv..

heldigvis har den lille derinde det rigtig godt og det er jo det vigtigste, men jeg ville rigtig gerne se gravid ud.

Anmeld

2. maj 2011

Kamulla

jeg havde ingen mave overhovedet... skal se om jeg kan finde billede

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

jeg havde ingen mave overhovedet... skal se om jeg kan finde billede

gud, hvor er det rart at høre jeg ikke er alene.

vil meget gerne se billede..

Anmeld

2. maj 2011

Kamulla

jamen min voksede først 23+ sådan rigtigt.. havde en mini bule ellers... men intet du kunne se når du fik tøj på...

her er den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

jamen min voksede først 23+ sådan rigtigt.. havde en mini bule ellers... men intet du kunne se når du fik tøj på...

her er den

tusind tak for dit billede og din historie..

min mave ligner nøjagtig din!  så er jeg mere rolig..

folk har så travlt med at kommentere om jeg intet spiser eller om jeg er sikker på der overhovedet gemmer sig noget derinde..

jeg glæder mig til min mave også rigtigt begynder at vokse.

Anmeld

2. maj 2011

Mikkel's mor <3

Kan virkelig godt sætte mig i dit sted.. man bliver bare super ked af de kommentare..  har desværre ikke et billede fra uge 17 men har fra uge 21.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

Kan virkelig godt sætte mig i dit sted.. man bliver bare super ked af de kommentare..  har desværre ikke et billede fra uge 17 men har fra uge 21.

Ja, det er lige nøjagtig hvad man gør..

det er træls med sådanne kommentarer med på vejen..

tusind tak for dit billede!

dejligt at se en anden med en lille mave også, synes derudover du ser rigtig flot ud.

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Jeg er vidst 17+6 idag eller også er det 18 og i løbet af de sidste 2 uger er der kommet mave, det er gået vildt hurtigt! i uge 15 kunne man ikke se det over hovedet. Nu kan man se det hvis man ved det, ellers ser jeg vidst bare lidt tyk ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.