er ked af min ikke eksisterende gravide mave :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Kamulla

Anonym skriver:

tusind tak for dit billede og din historie..

min mave ligner nøjagtig din!  så er jeg mere rolig..

folk har så travlt med at kommentere om jeg intet spiser eller om jeg er sikker på der overhovedet gemmer sig noget derinde..

jeg glæder mig til min mave også rigtigt begynder at vokse.

kan trøste dig med min eksploderede fra uge til uge efter 23+0... fik det første tillykke og ved du hvad det bliver da jeg var 28 uger henne.. næj hvor var jeg stolt...

sådan her endte jeg med at se ud 39+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

kan trøste dig med min eksploderede fra uge til uge efter 23+0... fik det første tillykke og ved du hvad det bliver da jeg var 28 uger henne.. næj hvor var jeg stolt...

sådan her endte jeg med at se ud 39+3

wauw, du ser bare rigtig flot gravid ud!!

he he, det må have været skønt da folk endelig kunne se at du rent faktisk var gravid - glæder mig til det samme sker her!

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg er vidst 17+6 idag eller også er det 18 og i løbet af de sidste 2 uger er der kommet mave, det er gået vildt hurtigt! i uge 15 kunne man ikke se det over hovedet. Nu kan man se det hvis man ved det, ellers ser jeg vidst bare lidt tyk ud!

Skønt, håber også snart vokseværket sætter rigtig i gang her..

Anmeld

2. maj 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Skønt, håber også snart vokseværket sætter rigtig i gang her..

Jep, det er dejligt. Det jeg egentlig ville var jo at sige at det kunne komme meget hurtigt. Håber at det snart sker for dig, selv om det har gjordt ret ondt og givet ret mange maveproblemer!

Men jeg håber at der snart sker noget hos dig, det er dejligt at have lidt mave at lægge hånden på

Knus Line

Anmeld

2. maj 2011

Hertzum77

Selv vokser jeg rigtig hurtigt. Men men mor der som ung var mega slank, kunne passe sine cowboybukser til 3 mdr. før hun fødte mig

Anmeld

2. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Ja, det er lige nøjagtig hvad man gør..

det er træls med sådanne kommentarer med på vejen..

tusind tak for dit billede!

dejligt at se en anden med en lille mave også, synes derudover du ser rigtig flot ud.

det var så lidt.. mange tak, nåede da heldigvis at få en okay mave, den var ikke så stor at jeg var besværet af det. men håber den bliver større næste gang..

Anmeld

2. maj 2011

klmf

Anonym skriver:

nu bliver jeg nød til at høre jer andre piger ad..

hvordan så jeres maver ud omkring uge 17?????

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Aj okay, en nederen kommentar! En flad baby....

Man kunne heller ikke se noget på mig før jeg var nok 20 uger henne - men det er nok fordi jeg er pænt godt polstret om maven

Jeg ville snakke med JM om det til næste aftale og hvis hun kan sige det hele er som det skal være, så må du bare hoppe op og falde ned på det - og inden du ser dig om, så begynder der at ske noget

Anmeld

2. maj 2011

Bavianis

Anonym skriver:

nu bliver jeg nød til at høre jer andre piger ad..

hvordan så jeres maver ud omkring uge 17?????

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Hej med dig

Jeg kan SAGTENS forstå dig! Min mave var/er heller ikke så stor, men babyen derinde er helt normal i størrelsen. Jeg har fået mange kommentarer om at den er lille, lige fra start til nu, hvor jeg er i 36. uge.

Jeg har vedhæftet er par billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

Bavianis

Bavianis skriver:

Hej med dig

Jeg kan SAGTENS forstå dig! Min mave var/er heller ikke så stor, men babyen derinde er helt normal i størrelsen. Jeg har fået mange kommentarer om at den er lille, lige fra start til nu, hvor jeg er i 36. uge.

Jeg har vedhæftet er par billeder.

Billede nr 2 er 18+0

Anmeld

2. maj 2011

Muffinmus

der er bare KÆMPE forskel. Jeg var ret normal, hverken tyk eller tynd, var i god form ...dengang:-)Men aligevel kunne det på INGEN måde skjules i stramme bukser fra uge 12 første gang.

Min mave nærmest eksploderede og folk trode halvvejs at der kun var få uger igen, så selv om du synes det er røvtur at få at vide man er for lille er det det samme at få af vide man er for stor.

I øvrigt får de slnake som dig tit meget hurtigere formen igen efter fødslen, glæd dig over det så:-) Kan måske smide et billede ind senere fra uge 17, sidder ved en anden computer lige nu. Så kan du se hvor fed jeg var andne gang i hvert fald, ikke den store forskel fra første gang, jo de første 3 mdr gik pænt stærkt, men resten var meget lig første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.