er ked af min ikke eksisterende gravide mave :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

JustAnotherName

Jeg så sådanne ud i uge 18+0 i min første graviditet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

FrkLarsen

Jeg havde kun en smule mave da jeg var gravid.

Her har jeg vedhæftet et billede fra uge 17. 

Kamilla, mor til emilie på næsten 9 måneder. 

Anmeld

2. maj 2011

morethanperfect

Jeg så sådan ud da jeg var i uge 17 ..

Jeg var også ked af min mave var så lille .. Bare vent den skal nok vokse .. Her er et fra uge 17 , og et fra uge 40

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Da jeg var til MD skanning i uge 20, kunne man INTET se på mig. Jeg vejede endda kun 50 kg. Alle andre der sad og ventede på den skanning, havde bare fine runde maver.

Da vi kom ind til skanningssygeplejersken tudede jeg bare..Hehe. Jeg var sikker på at der var noget galt eller at jeg nærmest ikke var gravid mere..

Hun beroligede mig og kunne jo vise en fin baby med den helt rette størrelse Sådan noget er bare SÅ forskelligt, men det er jo så svært ikke at sammenligne med andre gravide

Anmeld

2. maj 2011

Pallemor

Anonym skriver:

nu bliver jeg nød til at høre jer andre piger ad..

hvordan så jeres maver ud omkring uge 17?????

jeg er nemlig selv 17 uger henne og man kan absolut intet se på min mave endnu.  jeg har altid været en meget slank og spinkel lille pige, kan det være grunden til at min mave er meget længe om at vokse??

jeg er rigtig træt og ked af bemærkninger fra andre, såsom: er du overhovedet gravid? eller: er det en flad baby du dyrker?

Man kunne først se min mave i uge 24, så det er helt normalt at man kan se det senere på nogen. Den skal mok komme

Anmeld

5. maj 2011

Glad Giraf

Dejligt at høre man ikke er den eneste uden mave.. Jeg har også altid været slank og tror måske mit problem er at min mave altid har gået ind af, nu går den ligesom bare lige ned så man kan overhovedet ikke de det på mig jeg er 17 + 3 og den er bare flad... Ville igår tage de første mavebilleder, men slettede den igen da den var helt flad... Blev sku snydt, maven så større ud oppe fra end fra siden

Anmeld

5. maj 2011

FruDall

Jeg har altid set meget gravid ud allerede ved uge 5(1. gang uge 10), fra uge 17 er folk begyndt at sige "det er da vist lige op over hva?"

Det kan også være pænt irriterende.

Men det er meget normalt at man ikke kan se noget endnu, livmoderen kan vende på forskellige måder, og 1.  gang vokser maven lidt langsommere, den har jo ikke været udvidet før

Anmeld

5. maj 2011

Anirak

Jeg var overvægtig inden graviditeten, og der gik lang tid, før man kunne se, at jeg var gravid, hvis man ikke vidste det. Tror faktisk først, at det var omkring uge 30, at 'fremmede' også kunne se det.

Jeg fokuserede på, at Gabriel voksede som han skulle i maven, og så glædede jeg mig istedet over, at min gravid-mave stort set var væk 14 dage efter fødslen sammen med 12 kg.

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Dejligt at høre man ikke er den eneste uden mave.. Jeg har også altid været slank og tror måske mit problem er at min mave altid har gået ind af, nu går den ligesom bare lige ned så man kan overhovedet ikke de det på mig jeg er 17 + 3 og den er bare flad... Ville igår tage de første mavebilleder, men slettede den igen da den var helt flad... Blev sku snydt, maven så større ud oppe fra end fra siden

Ja, det er nøjagtig det samme her..

Har altid været en lille slank pige og det eneste som kan ses på mig er en meget meget lillebitte bule, men prøver man at tage billede af det kan det bare slet ikke ses, øv bøv..

Vi må vente spændt.. Lige pludselig vokser vores maver nok derud af!

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar!

Og flotte billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.