Jeg er i syv sind :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

nej men du kan da godt høre din kæreste ad om det er i orden at du møder din gamle kammerat over en sodanvand for lige at følge op på hvad der er sket i hans liv og dit liv de sidste 3 år i ikke har snakket sammen

Tror bare der bliver et hus med ham så, for han er SÅ jaloux  ARGH!

Men også forkert at lyve, og forkert at sige jeg skal ses med en gammel veninde (kan ikke lide at lyve), men tør bare heller ikke fortælle sandheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Kan du ikke bare sige til din kæreste at du/i vil gerne mødes og får snakket sammen og indhentet nogle ting som i har mistet i jeres venskab?

Jeg syntes at det vil være forkert at du mødes med ham bag din kærestes ryg. Du ville også får dårlig samvittighed over hvis du gjorde det.

Held og lykke med det hele.

Tjooo, men min kæreste bliver jaloux.

Altså der i weekenden da jeg mødtes med kammeraten, der kom min kæreste ud kort tid efter jeg gik ud (selvom vi stod lige ude foran vinduet) hvor han stod og lagde armene om mig osv. som om han lige skulle vise at det er ham der har mig

Anmeld

2. maj 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Tjooo, men min kæreste bliver jaloux.

Altså der i weekenden da jeg mødtes med kammeraten, der kom min kæreste ud kort tid efter jeg gik ud (selvom vi stod lige ude foran vinduet) hvor han stod og lagde armene om mig osv. som om han lige skulle vise at det er ham der har mig

Ja så er den lidt sværre. Så har jeg ikke flere råd desværre.

Held og lykke

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Tror bare der bliver et hus med ham så, for han er SÅ jaloux  ARGH!

Men også forkert at lyve, og forkert at sige jeg skal ses med en gammel veninde (kan ikke lide at lyve), men tør bare heller ikke fortælle sandheden

så ved jeg desværre ikke hvordan du skal bære dig ad..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Ja så er den lidt sværre. Så har jeg ikke flere råd desværre.

Held og lykke

Er også selv i vildrede

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

så ved jeg desværre ikke hvordan du skal bære dig ad..

Heller ikke her!

Anmeld

2. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Vi kan sagtens hygge os sammen og gør det også ofte, så forstår det jo slet ikke!
Han dog blevet nem af få gjort irritabel af ingenting, hvorfor ved jeg ikke og gør han heller ikke selv.

For fisen, som at stå i lort til halsen det her!!

ja okay så kan jeg godt se det er svært, men lyder da som om i har det godt sammen dig og kæresten

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

ja okay så kan jeg godt se det er svært, men lyder da som om i har det godt sammen dig og kæresten

Jamen har vi også oftest, og han siger han elsker mig og at det ikke generede ham at jeg så min kammerat i weekenden, meeen spørger jeg ham om det er ok med ham at jeg mødes med kammeraten og "catch'er up" så tror jeg ikke han er så "ligeglad"

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

følg dit hjerte...når du skriver at du ved ikke hvad din kammerat føler...så tænker jeg lidt...at hvis han ikke er interesseret, vil du så blive ved din kæreste, bare fordi den anden ikke er interesseret eller fordi du elsker din kæreste mest...

Anmeld

3. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Jamen har vi også oftest, og han siger han elsker mig og at det ikke generede ham at jeg så min kammerat i weekenden, meeen spørger jeg ham om det er ok med ham at jeg mødes med kammeraten og "catch'er up" så tror jeg ikke han er så "ligeglad"

min tanke er hvis kæresten er okay med at du ses med ham, så ses med ham et par gange, for det kan jo det så går op for dig hvad du virklig vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.