Jeg er i syv sind :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

okay jamen hvis du nu viste at ham kammeraten godt gad noget mere med dig udover at være venner.. ville du så gerne forlade din nuværende kæreste for ham kammeraten??

Det er jo der jeg er lidt i tvivl.
Ville gerne se ham uden min kæreste, altså bare for at se/føle om vi klikker. Altså kunne ikke drømme om at være sammen med ham seksuelt eller lign. mens jeg er sammen med kæresten, men vil gerne se ham for at mærke om jeg virkelig føler det jeg gør  Det er jo også bare SÅ forkert at mødes med ham bag kærestens ryg, også selvom der ikke sker noget

Og uden at se ham, jamen så savner jeg ham jo bare osv. Ved jo ikke hvordan det er efter 3 år hvis vi så hinanden mere end de 5 min. og rent faktisk fik talt sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg savner alt ved ham. Sex, vores hygge med film, vores køreture i bil, vores ture ud og få en øl sammen osv. vores hyggen og putten, vores kys osv. Men vi blev aldrig kærester dengang, ved ikke hvorfor - men tænkte jeg heller ikke på dengang. Men nu tænker jeg - "hvorfor blev det aldrig til mere?"

Føler mig SÅ led!!

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, har aldrig stået der selv...

Men håber du finder ud af hvad du vil, og hvem du vil være sammen med

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

det må jeg så nok indrømme jeg har oplevet før hen og den ene droppede jeg lige netop for at finde sammen med min ven og må ærligt indrømme, det blev meget hurtigt hverdag. det er mest derfor jeg siger det jeg gør.

Åh det er bare så svært
Kunne forstå hvis jeg havde haft det sådan her før. Men aldrig er det sket  Og tør jo ikke rigtig tale med nogen om det i frygt for at kæresten på en eller anden må får det at vide

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, har aldrig stået der selv...

Men håber du finder ud af hvad du vil, og hvem du vil være sammen med

Ja håber jeg virkelig også. Gid jeg vidste det nu

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det er jo der jeg er lidt i tvivl.
Ville gerne se ham uden min kæreste, altså bare for at se/føle om vi klikker. Altså kunne ikke drømme om at være sammen med ham seksuelt eller lign. mens jeg er sammen med kæresten, men vil gerne se ham for at mærke om jeg virkelig føler det jeg gør  Det er jo også bare SÅ forkert at mødes med ham bag kærestens ryg, også selvom der ikke sker noget

Og uden at se ham, jamen så savner jeg ham jo bare osv. Ved jo ikke hvordan det er efter 3 år hvis vi så hinanden mere end de 5 min. og rent faktisk fik talt sammen!

ja okay men kan desværre kun råde dig til at følge dit hjerte.. ved ellers ikke hvordan man ellers skal gribe den an, da du endnu ikke er sikker på hvad du føler for kammeraten... men du er jo næsten nød til at mødes med ham for at få det afklaret..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

ja okay men kan desværre kun råde dig til at følge dit hjerte.. ved ellers ikke hvordan man ellers skal gribe den an, da du endnu ikke er sikker på hvad du føler for kammeraten... men du er jo næsten nød til at mødes med ham for at få det afklaret..

Uden kæresten ved det?
Er det ikke forkert af mig?

Men kan jo heller ikke rigtig sige til kæresten at jeg skal hjem til XXX for at finde ud af om jeg har rigtige følelser for ham

Anmeld

2. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Åh det er bare så svært
Kunne forstå hvis jeg havde haft det sådan her før. Men aldrig er det sket  Og tør jo ikke rigtig tale med nogen om det i frygt for at kæresten på en eller anden må får det at vide

kan godt følge dig, det er en meget svær situration, men tror du skal overveje det rigtig meget og måske give dig selv lidt tid at tænke i måske hygge dig lidt ekstra med kæresten, for at se om det kun er fordi det er blevet hverdag eller om i virklig ikke har det godt sammen mere.

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Uden kæresten ved det?

Men kan jo heller ikke rigtig sige til kæresten at jeg skal hjem til XXX for at finde ud af om jeg har rigtige følelser for ham

nej men du kan da godt høre din kæreste ad om det er i orden at du møder din gamle kammerat over en sodanvand for lige at følge op på hvad der er sket i hans liv og dit liv de sidste 3 år i ikke har snakket sammen

Anmeld

2. maj 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Uden kæresten ved det?

Kan du ikke bare sige til din kæreste at du/i vil gerne mødes og får snakket sammen og indhentet nogle ting som i har mistet i jeres venskab?

Jeg syntes at det vil være forkert at du mødes med ham bag din kærestes ryg. Du ville også får dårlig samvittighed over hvis du gjorde det.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

kan godt følge dig, det er en meget svær situration, men tror du skal overveje det rigtig meget og måske give dig selv lidt tid at tænke i måske hygge dig lidt ekstra med kæresten, for at se om det kun er fordi det er blevet hverdag eller om i virklig ikke har det godt sammen mere.

Vi kan sagtens hygge os sammen og gør det også ofte, så forstår det jo slet ikke!
Han dog blevet nem af få gjort irritabel af ingenting, hvorfor ved jeg ikke og gør han heller ikke selv.

For fisen, som at stå i lort til halsen det her!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.