Jeg er i syv sind :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

Ja lige præcis, ved hvad jeg har - men af og til er jeg ikke tilfreds med det jeg har (ikke fordi jeg kunne drømme om at være utro - ALDRIG)

Gad et eller andet sted godt mere med kammeraten, men vil heller ikke såre min kæreste og smide ham på porten for at være sammen med en anden  Men for pokker hvor han fylder meget i mine tanker!!

Og min kammerat er jo bare glad for de ting jeg skriver osv. Men ved ikke hvor han står

ARGH det er forfærdeligt det her

Jeg tænker egentligt om du er interesseret i et forhold til denne kammerat??

Jeg havde en rigtig god kammerat en gang, vi var som bror og søster og var der altid for hinanden. Hver gang jeg ser ham får jeg et sug i maven, han gør mig ør i hovedet, MEN det er kun fordi jeg savner det vi engang havde. Vi har ALDRIG været sammen, men har haft et fantastisk tæt forhold. Han indrømmede blankt at han ikke havde meget respekt for piger, men mig reskepterede han til fulde. Jeg har skældt ham ud hver gang han har lavet lort, men også trøstet ham hvis han var ked (jeg er vidst den eneste han har grædt overfor) og han har støttet mig når jeg havde det slemt. Jeg savner det så meget at han sagtens kan give symptomer på en forelskelse. Men når jeg kigger på min kæreste, så mærker jeg det ekstra, som gør at det er HAM jeg kan sige jeg elsker, og vil være sammen med...

Så find ud af hvad det er ved kammeraten du savner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Mine tanker er som følger: Forelskelsen til en kæreste man har haft et stykke tid og så til en potentiel kæreste er meget forskellige og det er derfor du bliver forvirret. Den første følelse er mere tryg, man føler sig elsket og et med den anden, man slutter hinandens sætninger og glæder sig over at ligge planer sammen. Den sidste er mere sommerfugle i maven og spændingen ved hvad den anden kunne indeholde. Måske du ligenu er lidt mæt af den første og savner lidt den sidste? 

Alternativt er din kammerat bare mere manden for dig og så er det dumt at spilde livet sammen med din nuværende kæreste.

KH

Kan måske være noget om det du skriver.

Der er nogen ting ved min kæreste som irriterer mig og gør mig flov, altså ting som gør ham til en lille dreng i mine øjne og ikke den mand jeg gerne vil have.

Min kammerat har jeg altid været rigtig rigtig glad for, men i weekenden efter det knus - der skete der bare noget i mig!
Men ved jo også kun hvordan han er som ven/ven med fordele og ikke hvordan som kæreste  Eller hvordan han i det hele taget har det

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jamen er det venne følelser du har for ham eller er det kærligheds følelser du har for ham??

Det er savn og varme følelser som måske er mere end venner

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Det er savn og varme følelser som måske er mere end venner

tror du skal gøre dig selv klar for hvad det er du ønsker med ham kammeraten inden du tager stilling til noget..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg tænker egentligt om du er interesseret i et forhold til denne kammerat??

Jeg havde en rigtig god kammerat en gang, vi var som bror og søster og var der altid for hinanden. Hver gang jeg ser ham får jeg et sug i maven, han gør mig ør i hovedet, MEN det er kun fordi jeg savner det vi engang havde. Vi har ALDRIG været sammen, men har haft et fantastisk tæt forhold. Han indrømmede blankt at han ikke havde meget respekt for piger, men mig reskepterede han til fulde. Jeg har skældt ham ud hver gang han har lavet lort, men også trøstet ham hvis han var ked (jeg er vidst den eneste han har grædt overfor) og han har støttet mig når jeg havde det slemt. Jeg savner det så meget at han sagtens kan give symptomer på en forelskelse. Men når jeg kigger på min kæreste, så mærker jeg det ekstra, som gør at det er HAM jeg kan sige jeg elsker, og vil være sammen med...

Så find ud af hvad det er ved kammeraten du savner

Jeg savner alt ved ham. Sex, vores hygge med film, vores køreture i bil, vores ture ud og få en øl sammen osv. vores hyggen og putten, vores kys osv. Men vi blev aldrig kærester dengang, ved ikke hvorfor - men tænkte jeg heller ikke på dengang. Men nu tænker jeg - "hvorfor blev det aldrig til mere?"

Føler mig SÅ led!!

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

tror du skal gøre dig selv klar for hvad det er du ønsker med ham kammeraten inden du tager stilling til noget..

Ja, men føler mig lidt som "utro" fordi jeg skriver med min kammerat om følelser osv.

Prøver også at få ham til at udtrykke sig så jeg måske bliver lidt afklaret, men han er vidst ikke meget for at tale om følelser, han taler ihvert fald lidt udenom

Anmeld

2. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Kære Baby piger.

Jeg er virkelig på herrens mark, jeg er i et forhold og har været det i 1½ år og har hele tiden haft det super godt med min kæreste.... MEN.

Jeg har en kammerat som jeg mødte for 4-5 år siden hvor vi talte meget sammen og så meget til hinanden, men det blev aldrig til noget mellem os.
Fik så en kæreste engang som styrede mig fuldstændig og bestemte hvem jeg måtte tale med, så han bad mig skrive til denne kammerat at han aldrig skulle kontakte mig mere osv. hvilket jeg havde det utroligt dårligt med at skulle skrive - for ønskede ikke at miste min gode ven.

Jeg blev så single for jeg ikke ville leve i det forhold længere pga. hans kontrollerende væremåde, jeg skrev så efter  noget tid til min kammerat at jeg var ked af den sviner han fik dengang og at min daværende fyr bad mig skrive det osv. osv. Han sagde at det ikke gjorde noget, blot at han blev meget chokeret men nu var glad for at jeg skrev til ham igen!

Mødte så min nuværende kæreste og har hele tiden haft kontakten til min kammerat, men dog mindre end da vi mødtes. Vi har skrevet lidt sammen af og til, dog uden noget med følelser eller noget der ligner.
Men her i weekenden mødtes vi så hurtigt (min kæreste var til stede) hvor min kammerat lige hurtigt kom forbi nede i byen og sagde hej udenfor og gav mig et knus, efter det knus og det korte gensyn efter 3 år ca. har jeg ikke kunne få ham ud af hovedet. Vi har skrevet lidt sammen efter (igår) hvor jeg skrev hvordan jeg havde det osv. han fortalte at han flere gange har tænkt på mig de sidste par år, men at han har prøvet at slå mig ud af hovedet bl.a. pga. dengang hvor han jo ikke måtte kontakte mig og så nu fordi jeg har kæreste.
Men han syntes ligesom jeg at det var dejligt at ses der i weekenden.

Men nu kan jeg så bare mærke at jeg stadig er vild med ham og nok har lidt følelser i klemme hos ham, sidder konstant og kigger på min tlf for at se om han har skrevet osv.
Men manden har jo travlt, så føles som en evighed

Hvad pokker skal jeg, er glad for min kæreste - men forbander ham af og til langt væk. Og nu er der blusset gamle følelser op igen for mit vedkommende som jeg ikke ved om jeg bare skal prøve at ignorere?
Har ikke rigtig fået ud af ham hvordan han har det osv. andet end at han tænker på mig og som sagt har gjort det de sidste par år, samt at han syntes det var dejligt at se mig igen

Hvad pokker gør jeg, føler jeg holder min kæreste for nar og at jeg forvirrer mig selv
Kan bare ikke glemme ham

Kærlig hilsen
Den fortvivlede

min tanke er at det lyder som om det er blevet hverdag med kæresten og så kommer der noget nyt og spændende, tror helt ærligt ikke der er det store i det, for der kommer jo også en hverdag hvis du dropper kæresten og får noget med ham. men det kommer selvfølgelig an på hvad du føler osv.

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja, men føler mig lidt som "utro" fordi jeg skriver med min kammerat om følelser osv.

Prøver også at få ham til at udtrykke sig så jeg måske bliver lidt afklaret, men han er vidst ikke meget for at tale om følelser, han taler ihvert fald lidt udenom

okay jamen hvis du nu viste at ham kammeraten godt gad noget mere med dig udover at være venner.. ville du så gerne forlade din nuværende kæreste for ham kammeraten??

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

min tanke er at det lyder som om det er blevet hverdag med kæresten og så kommer der noget nyt og spændende, tror helt ærligt ikke der er det store i det, for der kommer jo også en hverdag hvis du dropper kæresten og får noget med ham. men det kommer selvfølgelig an på hvad du føler osv.

Ja det er der jo en "risiko" for.
Men har jo haft kærester før hvor jeg også har haft kammerater, men der har ALDRIG været følelser, savn eller noget, eller ikke når jeg så dem igen mens jeg havde kæreste. Derfor jeg er meget "chokeret" og på herrens mark

Anmeld

2. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Ja det er der jo en "risiko" for.
Men har jo haft kærester før hvor jeg også har haft kammerater, men der har ALDRIG været følelser, savn eller noget, eller ikke når jeg så dem igen mens jeg havde kæreste. Derfor jeg er meget "chokeret" og på herrens mark

det må jeg så nok indrømme jeg har oplevet før hen og den ene droppede jeg lige netop for at finde sammen med min ven og må ærligt indrømme, det blev meget hurtigt hverdag. det er mest derfor jeg siger det jeg gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.