Jeg er i syv sind :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Bare svært at "vælge", vil jo gerne se min kammerat og se om de samme følelser er der når vi er sammen og ikke kun i 5 min.

Det bliver du nødt til. Hvis du virkelig har lyst til at se hvad der er med ham den anden, ja, så synes jeg du burde slutte dit forhold. Bare det at du seriøst kan overveje at finde ud af hvad der er mellem jer og at han kan sætte alle de følelser igang hos dig, lyder da til at du slet ikke er sammen med den rigtige. Jeg ville blive sindsyg ked af det hvis jeg fandt ud af at min kæreste overvejede en anden i stedet for mig og måske endda var ude og finde ud af hvad der var af følelser. Det er sgu fair nok at gøre HVIS du så først afslutter dit forhold. Så må du jo gøre op med dig selv om du vil satse på det ukendte eller beholde din kæreste. Du kan jo ikke begge dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det bliver du nødt til. Hvis du virkelig har lyst til at se hvad der er med ham den anden, ja, så synes jeg du burde slutte dit forhold. Bare det at du seriøst kan overveje at finde ud af hvad der er mellem jer og at han kan sætte alle de følelser igang hos dig, lyder da til at du slet ikke er sammen med den rigtige. Jeg ville blive sindsyg ked af det hvis jeg fandt ud af at min kæreste overvejede en anden i stedet for mig og måske endda var ude og finde ud af hvad der var af følelser. Det er sgu fair nok at gøre HVIS du så først afslutter dit forhold. Så må du jo gøre op med dig selv om du vil satse på det ukendte eller beholde din kæreste. Du kan jo ikke begge dele

Nej og det er jo det jeg ved jeg ikke kan og vved også godt at det er forkert at tænke sådan og et eller andet sted pisse min kæreste op ad ryggen!

Har heller ikke gjort noget, og tænker virkelig MEGET over hvad jeg skal.
Jeg er jo heller ikke fair overfor min kæreste overhovedet.
Fortjener han jo heller ikke

Anmeld

4. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Jamen han syntes det var ok i weekenden da jeg så ham, men der var min kæreste der jo også! Hvis jeg siger at jeg tager hjem til min kammerat og mødes med ham uden kæresten - så tror jeg han bliver "jaloux"

prøv at spørg, han kan jo overraske jeg havde f.eks. en aftale med kæresten om vi ikke havde kontakt med dem vi havde haft noget med før hen, da han så havde mødt ham en gang sagde han at han synes helt klart jeg skulle have kontakt med ham, så gør et forsøg  

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

prøv at spørg, han kan jo overraske jeg havde f.eks. en aftale med kæresten om vi ikke havde kontakt med dem vi havde haft noget med før hen, da han så havde mødt ham en gang sagde han at han synes helt klart jeg skulle have kontakt med ham, så gør et forsøg  

Må prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.