Mit første bryllup! (spaaam!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

Dinna88 skriver:

Altså, kan hjælpe dig lidt. På dit kamera skulle der gerne være en funktion der hedder "makro" hvor symbolet er en lille blomst. Det betyder at du kan tage billeder af ting tæt på, og fange detaljerne (har et billede af ringene, hvor man kan se hvad der er graveret!). Du holder kameraet så ringene er i midten, når du så har stillet skarp på ringene, så holder du knappen så fokus ikke forsvinder. Så tager du kameraet nedad, så ringene er i toppen og så tager du billedet. Bang! Så er der fokus på ringene

det lyder jo ikke så svært, det må jeg lige prøve når han kommer hjem med hans ring  hehe¨¨tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Dinna88

Rikke Meng skriver:

det lyder jo ikke så svært, det må jeg lige prøve når han kommer hjem med hans ring  hehe¨¨tusinde tak

Det er det faktisk heller ikke
Uh, smid lige resultater herind! Hvis du mangler lidt redigering, så prikker du bare til mig - kan jeg klare på ingen tid, og det fuldeneder ofte billedet  

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

Dinna88 skriver:

Det er det faktisk heller ikke
Uh, smid lige resultater herind! Hvis du mangler lidt redigering, så prikker du bare til mig - kan jeg klare på ingen tid, og det fuldeneder ofte billedet  

det er en aftale . hehe

Anmeld

2. maj 2011

samantha1986

Dinna88 skriver:

Ih, tusinde tak Jeg vil sige, at det koster betydeligt mindre, end at hyre en prof. fotograf. Men hvis vi ikke lige bor i nærheden af hinanden, så er det jo ikke så nemt 

Jeg kan se du bor i Randers ikke? Jeg bor i ebeltoft. Kun ca. tre kvarters kørsel.

Må jeg spørge hvad du tager for det? Vi skal ikke giftes lige nu. men snakker lidt om det

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

samantha1986 skriver:

Jeg kan se du bor i Randers ikke? Jeg bor i ebeltoft. Kun ca. tre kvarters kørsel.

Må jeg spørge hvad du tager for det? Vi skal ikke giftes lige nu. men snakker lidt om det

Har sendt dig et brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.