Mit første bryllup! (spaaam!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

bullerbassen

Hvis de var mine billeder ville jeg blive så glad...

Syntes de er super flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Dinna88

bullerbassen skriver:

Hvis de var mine billeder ville jeg blive så glad...

Syntes de er super flotte

Det er jeg RIGTIG glad for at høre!!  

Tusinde tak!

Anmeld

2. maj 2011

wamse

Jeg synes at det er fantastiske billeder Hvis jeg havde råd og dig i nærheden var du booket med det samme til at tage nogle billeder mine børn 

Anmeld

2. maj 2011

samantha1986

Dinna88 skriver:

Ja, med alle de tråde jeg opretter, så burde der næsten være en kategori til fotografering Nuvel... Jeg var, som nogle ved, til bryllup i lørdags og fotografere, og jeg var SÅ bange for at lyset ville drille og det hele ville gå i kage. Meeen, det gik nu godt nok. Lyset i kirken var noget HØ til trods for mit lysstærke objektiv. Men! Nu venter jeg bare på at jeg kan få sendt billederne i morgen, og se hvad de siger til dem... Men indtil da må I være med til at bedømme? Det er jo ikke nemt selv at se fejl og mangler/positive træk. Kunne godt bruge noget feedback 

Se bort fra de knapt så gode billeder fra kirken - det gik som sagt ikke så godt derinde.

Hold op nogle flotte billeder. Det har du gjort rigtig godt. Du måtte gerne komme og tage billeder når jeg engang skal giftes

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

wow, de er supergode !

især det med buketten og ringene, gid jeg havde sådan et fra mit bryllup af

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

samantha1986 skriver:

Hold op nogle flotte billeder. Det har du gjort rigtig godt. Du måtte gerne komme og tage billeder når jeg engang skal giftes

Ih, tusinde tak Jeg vil sige, at det koster betydeligt mindre, end at hyre en prof. fotograf. Men hvis vi ikke lige bor i nærheden af hinanden, så er det jo ikke så nemt 

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

samantha1986 skriver:

Tusinde tak! Uhh, lyder spændende!

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Rikke Meng skriver:

wow, de er supergode !

især det med buketten og ringene, gid jeg havde sådan et fra mit bryllup af

Åh, tusinde tak! Uh, det er den slags billeder jeg er bedst til at tage. Close ups. Du kan jo rekonstruere det - tage nogle blomster som dem du havde i buketten, og lægge ringene ved

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

Dinna88 skriver:

Åh, tusinde tak! Uh, det er den slags billeder jeg er bedst til at tage. Close ups. Du kan jo rekonstruere det - tage nogle blomster som dem du havde i buketten, og lægge ringene ved

ja det er rigtigt, men bare ikke helt det samme jo 

hehe, men tror nu jeg prøver alligevel, men nu er jeg ikke ligefrem den bedste fotograf 

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Rikke Meng skriver:

ja det er rigtigt, men bare ikke helt det samme jo 

hehe, men tror nu jeg prøver alligevel, men nu er jeg ikke ligefrem den bedste fotograf 

Altså, kan hjælpe dig lidt. På dit kamera skulle der gerne være en funktion der hedder "makro" hvor symbolet er en lille blomst. Det betyder at du kan tage billeder af ting tæt på, og fange detaljerne (har et billede af ringene, hvor man kan se hvad der er graveret!). Du holder kameraet så ringene er i midten, når du så har stillet skarp på ringene, så holder du knappen så fokus ikke forsvinder. Så tager du kameraet nedad, så ringene er i toppen og så tager du billedet. Bang! Så er der fokus på ringene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.