Mit første bryllup! (spaaam!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

AnneP

Dinna88 skriver:

Ja, med alle de tråde jeg opretter, så burde der næsten være en kategori til fotografering Nuvel... Jeg var, som nogle ved, til bryllup i lørdags og fotografere, og jeg var SÅ bange for at lyset ville drille og det hele ville gå i kage. Meeen, det gik nu godt nok. Lyset i kirken var noget HØ til trods for mit lysstærke objektiv. Men! Nu venter jeg bare på at jeg kan få sendt billederne i morgen, og se hvad de siger til dem... Men indtil da må I være med til at bedømme? Det er jo ikke nemt selv at se fejl og mangler/positive træk. Kunne godt bruge noget feedback 

Se bort fra de knapt så gode billeder fra kirken - det gik som sagt ikke så godt derinde.

WOW... hvor er de bare helt fantastiske!

-er specielt vild med det du har taget af ringene på buketten!

Du er hermed hyrret hvis "manden" nogensinde tager sig sammen og frier!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Dinna88

AnneP skriver:

WOW... hvor er de bare helt fantastiske!

-er specielt vild med det du har taget af ringene på buketten!

Du er hermed hyrret hvis "manden" nogensinde tager sig sammen og frier!

Åh tusinde tak!! Haha, så må du sende ham nogle hentydninger, små som store 

Det er faktisk også mit yndlings - close ups er jeg bedst til

Anmeld

1. maj 2011

Mira0911

Gode billeder... Er det en herfra baby eller? Synes jeg har set bruden før... 

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Gode billeder... Er det en herfra baby eller? Synes jeg har set bruden før... 

Tak Bum bum... ved faktisk ikke om hun er herinde, det var hendes veninde der "hyrede" mig herigennem

Anmeld

1. maj 2011

quar20

KÆFT du er FANTASTISK

Det er SINDSYGT hvad du kan med det kamera..!! Nu bliver Liam jo også snart 6 måneder - også er det tid til månedfotos igen.. Glæder mig allerede..!!

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

KÆFT du er FANTASTISK

Det er SINDSYGT hvad du kan med det kamera..!! Nu bliver Liam jo også snart 6 måneder - også er det tid til månedfotos igen.. Glæder mig allerede..!!

Hehe, dejlige dig, tuuuusinde tak!!

Uh, kan ikke begribe et han er blevet så stor. Var han ikke tre uger den første gang?? Men ja, vi skal have knipset nogle billeder af ham  

Anmeld

1. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Hehe, dejlige dig, tuuuusinde tak!!

Uh, kan ikke begribe et han er blevet så stor. Var han ikke tre uger den første gang?? Men ja, vi skal have knipset nogle billeder af ham  

han var præcis 2 uger og 3 dage gammel ) Så tiden er bare LØBET afsted med os..!!

Jaaaaaar vi skal ha knipses løs - eller du skal også gør jeg klar til opstilling hihi..!!

Tænkte at vi sku ud i en skov så du ku tage nogle billeder af mig.. har det PERFEKTE sted 

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

han var præcis 2 uger og 3 dage gammel ) Så tiden er bare LØBET afsted med os..!!

Jaaaaaar vi skal ha knipses løs - eller du skal også gør jeg klar til opstilling hihi..!!

Tænkte at vi sku ud i en skov så du ku tage nogle billeder af mig.. har det PERFEKTE sted 

Shit manner!! Og tænkt... Så har vi da kendt hinanden ret lang tid efterhånden

Haha. Nemlig  Uh, lyder godt med skoven! spændende, spændende. Glæder jeg mig til!

Anmeld

1. maj 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Shit manner!! Og tænkt... Så har vi da kendt hinanden ret lang tid efterhånden

Haha. Nemlig  Uh, lyder godt med skoven! spændende, spændende. Glæder jeg mig til!

Ja jeg er faktisk overrasket over at du har kunnet holde mig ud så længe haha..!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja jeg er faktisk overrasket over at du har kunnet holde mig ud så længe haha..!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Haha!! I lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.