Mit første bryllup! (spaaam!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Vial

Synes de er okay.

Dvs. jeg synes at de er lidt "kedelige" altså traditionelle. Man kan lave rigtig meget andet. Det kræver selvfølgelig at brudeparret er med på det.

Er enig i at billederne er for rodet. Synes i øvrigt at de er "visket" for meget ud, der hvor du har taget buketen. Det kan msåke gøres mere diskret.

Til sidst så vil jeg lige høre, om brudeparret er helt med på, at du uploader billederne på et offentlig forum? Det er jo dine billeder.. man alligevel.

Keep up the good work. Tror, det er smadder svært. Jeg kan slet ikke sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

B&J

Ej hvor er du VILD de er jo hammer GODE

WOW altså det er bare et super arbejde du har gjordt dig det brude par må være så over glade for de billeder ej hvor er de gode

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Syntes de er fine, men måske f.eks. der med ringene der ligger på buketten, der kunne du evt. have farve på ringene og måske lidt af blomsterne så det ikke ser kedeligt ud. Og som en anden siger, billedet af dem i kirken i profil er ærgeligt fordi man kun lige kan se ganske lidt at gommens ansigt.
Og sidste, billedet hvor de viser ringen - lidt synd at brudens hånd er lidt "tilbage". Altså mener at man fokuserer mere på hendes negle en på hendes ring

Men flot arbejde. Dog måske lidt "spil" på de sort/hvid!

De har også billedet i farver, så kan de selv vælge Jeg skal netop have lavet et billede hvor ringene, som jo er guld, er i farver og så er resten sort/hvid hvor kontrasten er tonet ned, slet ikke som billedet jeg har vist jer er. Så den tanke har jeg fået

Uh, havde ikke tænkt over den med ringebilledet - det kan jeg da godt se. Hvor ærgeligt! Det var endda brudens ønske at få det billede. Nuvel - det ved jeg til næste gang Tak!

Tusinde tak! Det vil jeg se på!

Anmeld

1. maj 2011

butterflyPhoto

Hej. 

ok billeder, men som garvet bryllupsfotograf, kan jeg komme med nogle pointers:

* Indbygget flash (blitz) giver altid en træls slagskygge. Find et sted med ordentlig lys til de opstillede billeder og kør lidt højere ISO/længere lukkertid hvor du bliver nødt at nøjes med forhåndværende lys.

Brug en reflektor! Reflektoren bruges på billeder hvor solen ( eller andet lys ) giver slagskygger. 

Ellers fin idé bag billederne. Og bare ud og tage en masse udendørs billeder af alt mulig med en reflektor - så skal du nok komme ind i teknikken

Venlig hilsen, 

Christina Ipsen  - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

1. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

De har også billedet i farver, så kan de selv vælge Jeg skal netop have lavet et billede hvor ringene, som jo er guld, er i farver og så er resten sort/hvid hvor kontrasten er tonet ned, slet ikke som billedet jeg har vist jer er. Så den tanke har jeg fået

Uh, havde ikke tænkt over den med ringebilledet - det kan jeg da godt se. Hvor ærgeligt! Det var endda brudens ønske at få det billede. Nuvel - det ved jeg til næste gang Tak!

Tusinde tak! Det vil jeg se på!

Det var så lidt

Håber hun bliver glad for billedet alligevel

Men godt arbejde

Anmeld

1. maj 2011

NoName

jeg vist du ku..... jeg vist du ku....

super billeder smukke....

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Synes de er okay.

Dvs. jeg synes at de er lidt "kedelige" altså traditionelle. Man kan lave rigtig meget andet. Det kræver selvfølgelig at brudeparret er med på det.

Er enig i at billederne er for rodet. Synes i øvrigt at de er "visket" for meget ud, der hvor du har taget buketen. Det kan msåke gøres mere diskret.

Til sidst så vil jeg lige høre, om brudeparret er helt med på, at du uploader billederne på et offentlig forum? Det er jo dine billeder.. man alligevel.

Keep up the good work. Tror, det er smadder svært. Jeg kan slet ikke sådan noget.

Og det var de ikke Jeg havde spurgt dem, vi havde sendt billeder til hinanden osv, men de her billeder var hvad de ønskede.

Det tror jeg ikke det kan - det er taget med makroeffekten. Og det var meningen, at de er så udviskede

Det behøver du ikke at bekymre dig om

Tak Det er nemlig smaddersvært. Det var også mit første bryllup!

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

butterflyPhoto skriver:

Hej. 

ok billeder, men som garvet bryllupsfotograf, kan jeg komme med nogle pointers:

* Indbygget flash (blitz) giver altid en træls slagskygge. Find et sted med ordentlig lys til de opstillede billeder og kør lidt højere ISO/længere lukkertid hvor du bliver nødt at nøjes med forhåndværende lys.

Brug en reflektor! Reflektoren bruges på billeder hvor solen ( eller andet lys ) giver slagskygger. 

Ellers fin idé bag billederne. Og bare ud og tage en masse udendørs billeder af alt mulig med en reflektor - så skal du nok komme ind i teknikken

Venlig hilsen, 

Christina Ipsen  - ButterflyPhoto.dk

Uh, lækkert!
Jamen, det prøvede jeg også - det fungerde bare slet ikke! Heller ikke med mit stativ.  

Jeg har ikke en reflektor - endnu! Der var også prof. fotografer dernede, som havde en med, og du kan tro at jeg ærgede mig! Men billederne er også "bare" taget med mit Nikon D3000  Men jeg skal have mig en reflektor - pengene skal bare lige være der! til trods for at det ikke er det dyreste udstyr.

Men tak!! Dejligt med konstruktiv feedback.

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Det var så lidt

Håber hun bliver glad for billedet alligevel

Men godt arbejde

Det håber jeg godt nok også 

Men tak! 

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

noname skriver:

jeg vist du ku..... jeg vist du ku....

super billeder smukke....

Hehe  Tusinde tak!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.