puha sommerferie sydpå til 20.000kr for en uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

sarahb

Anonym skriver:

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

atlantis rejser har et tilbud hvor børn under 6 koster en krone, så vi fik en uge til egypten, sharm el sheik all incl for 6200kr Og vi ELSKER EGYPTEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

Vi bestilte rejsen via tyskland og sparede en del på den måde

Anmeld

2. maj 2011

tingimor

vi rejser 14 dag til kreta 18 aug og rejser med nazar.dk super fedt rejse selvskab og de har nogle super gode pakker med all indklu så kan man gå ud og spise nogle dag hvis man har lyst til det ellers er alt med i vi har rejst både til grækenland og tyrkiet med dem og de kan varmt anbefales 

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Det ender nok med vi ingen steder kommer:-)..Har kigget lidt på Bulgarien ser ret ucharmerende ud-hoteller der er bygget op omkring en strand ingen kultur osv..Vil bare gerne bo på et lille hotel hvor der ikke er masser af mennesker og hvor der er fred og ro:-9 Ja man kræver vist lidt hi hi

Anmeld

2. maj 2011

Tvebakken

Nu har jeg ikke læst de andre svar, men da vi ikke havde råd til at tage på charter, da vi lige havde købt hus, fandt vi vores svar : boligbytte. Det kan varmt anbefales.

/Julie

Anmeld

2. maj 2011

katti24

Hej ville bare lige fortælle at mig og min kæreste skal rejse med spies her d. 8 juni (vi er 4 personer i alt), og vi har fået det til ca. 1500 kr, så det syntes jeg da er ok, og det er for 4 voksne. Vi skal til Rhodos.

Jeg var i Bulgarien sidste år (Sunny Beach), og der var som du skrev en masse hoteller rundt om en strand, men der var samtidig rigtig mange børnefamilier, så det er vel hvad man er til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.