puha sommerferie sydpå til 20.000kr for en uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.063 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Anonym trådstarter

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

GitteC78

Ja det er ikke billigt at tage sydpå i juli mdr. og især ikke Mallorca. Men det er super dejligt dernede... Så hvis man vil afsted, er det jo desværre prisen. Er det for en uge eller to? Og hvilket selskab? Jeg har selv arbejdet indenfor rejsebranchen.

Anmeld

1. maj 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

FDMtravel.dk. Vi kom til Mallorca 1 uge forrige år, for 5200 kr., 2 voksne og 1 barn i lejlighed. Det var i juni måned

Anmeld

1. maj 2011

Sildefisk

Lige et lille tip: Hvis man bestiller flyrejsen og hotellet hver for sig, kan der være en god del penge at spare

Anmeld

1. maj 2011

henh01

hejsa

Spanien er ret dyr, hvis I vil "billigt" på ferie så prøv at kig på Tyrkiet og lign.

Vi skal på bilferie til Blanes i Spanien til sommer - 9 nætter, 6 voksne og 2 børn. Vi har lejet en hytte på en lækker campingplads og vi skal inkl benz, færge og vejafgift give 20000 kr.

Anmeld

1. maj 2011

Sara.

Vi er 2 voksne og to børn på 3½ og 1 år.

Vi skal 2 uger til Gran Canaria i juli mdr (sammen med min lillebror og mine forældre).

Vi har bestilt hotel, fly og all inkl. og for os 4 kommer vi af med 30.000 kr.

Det er mange penge, men det værd!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi skal til Kreta om halvanden måned, og vi er 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 1 og 6 år.

Vi har betalt 15.000 kr inkl. fly, hotel og morgenmad en uge - derudover kommer så lommepengene, som vi har sat til 10.000 kr, så vores rejse render op i 25.000 kr.

Det kan godt være at det er mange penge, men det er godt nok også alle pengene værd! Jeg elsker at rejse og nyder de oplevelser min familie og jeg får med hinanden

Anmeld

1. maj 2011

signe.

Anonym skriver:

vente til omkring sep? alle ferie er mega dyre i industriferierne

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi vil ikke til Tyrkiet da vi har oplvet Tyrkiet en gang i juli mdr..det var så varmt! Jeg har været inde og søge på fdm travel de havde ingen rejser i juli mdr til grækenland elller mallorca:-(Jeg må søge videre..

Anmeld

1. maj 2011

Camilla_a

Vi smuttede en tur til mallorca sidste år, sidst i juni og vi kom af med 9000 kr all inclusive for 2 voksne og 2 børn. Vi køber så vores rejser fra tyskeland gennem et firma der hedder jasø rejser  Man kan vælge at rejse fra Tyskland eller Billund, men mener faktisk at man også kan vælge at flyve fra Kastrup nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.